W dobie globalnego chaosu, zagrożen politycznych, niepokoju społecznego – najnowsza kolekcja torebek by Joanna Kruczek przedstawiona jest w opozycji. Wizja szaleństwa jest głeboko odrealniona, pełna tajemnicy i… kultury!
Projektantka Joanna Kruczek w najnowszej kampanii torebek na sezon fw16/17 stawia na…kulturowe szaleństwo, które jest szaleństwem w strefie inspiracji, nie pogladów. Różnorodna kolekcja zbudowana została w oparciu o najekskluzywniejsze materiały, futra i skóry. Dbałość o perfekcje detalu jest na pierwszym planie.
Kolekcje łaczą dwa tematy przewodnie – egzotyczne skóry, ich faktury oraz niezmiennie dla marki Joanna Kruczek BAG CULTURE – nasycony KOLOR. Projektantka lawiruje pomiędzy stylistyką haute-couture a pret-a-porter, prezentując kolekcje zaskakująco spójną, pomimo skrajnie różnych, kulturowych inspiracji.
Kulturowe i społeczne impresje prowadzą przez Daleki Wschód i barokowy przesyt w kolekcji kufrów; minimalistyczny styl skandynawski w kolekcji miejskich worków; intensywnie podany luksus w stylu Donatelli Versace; designerski Nowy York w odsłonie kultowej torby Origami…czy Dziki Zachód w formie ekstrawaganckich kopert z frędzlami.
Twarzą jesiennej kampanii marki jest jak zawsze jej założycielka Joanna Kruczek. Wszystkie torby sygnowane są ręcznym podpisem projektantki, który w tym roku uzyskał status zastrzeżonego wzoru.
Najnowsza kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym marki www.joannakruczek.com