Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności

W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze swojego codziennego życia. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy...
Strona głównaPrawoObowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami

Obowiązki sektora energetycznego w relacjach z konsumentami


Brak odpowiedzialności za przerwy w dostawie prądu, nieinformowanie o terminie płatności, czy upustach za niedostarczanie energii – to tylko niektóre z praktyk przedsiębiorstw energetycznych, zakwestionowanych przez Prezes UOKiK. W trakcie warsztatu, który odbędzie się 15-16.02.2016r. w Hotelu Sheraton w Warszawie, prelegenci przedstawią uczestnikom nowy model kontroli, zaostrzone kary dla spółek energetycznych oraz zasady prawidłowego konstruowania umów wynikające z nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.

 

Szczegóły oraz rejestracja: http://mmcpolska.pl/event/obowiazki-sektora-energetycznego-w-relacjach-z-konsumentami/

Główne zagadnienia:

• Najnowsze obowiązki przedsiębiorstw energetycznych – zmiany prawne
• Nowelizacja Ustawy o Prawie Konkurencji i Konsumentów
• Konsekwencje naruszenia praw konsumenta w sektorze energetycznym
• Relacja pomiędzy prawem energetycznym a prawem konsumenckim

Eksperci, którzy potwierdzili udział:

Maria Beroud – Kancelaria Wierzbicki Adwokaci i Radcowie Prawni; Marcin Kolasiński – Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Kancelaria Prawna sp. j.; Marta Kupczak-Strzelecka – Kancelaria Sołtysiński Kawecki & Szlęzak; Elżbieta Modzelewska-Wąchal – Centrum Prawa Konkurencji. Kancelaria Radcy Prawnego; Piotr Paśnik – Kancelaria Modzelewska &Paśnik; Piotr Stańczak – Europejskie Centrum Konsumenckie – (ECC-net)UOKiK; Przemysław Wierzbicki – Kancelaria Wierzbicki Adwokaci i Radcowie Prawni.

Patronat medialny: Law Business Quality.