lederboard

Ostatnie w tym roku spotkanie Wenusjanek w stolicy


Moc inspiracji, ciekawi goście oraz niezwykłe rozmowy w gronie aktywnych kobiet, to atrakcje ostatniej w tym roku konferencji Wenusjanek w Warszawie. W listopadowy wieczór w Hotelu Sofitel Victoria aktywne warszawianki znów inspirowały i motywowały się do działania.

 

W scenerii Sali balowej uczestniczki spotkania w Warszawie kolejny raz mogły liczyć na niezwykle interesujących gości. Nie zabrakło również ciekawych rozmów przy filiżance kawy oraz zabawny w nieco odmienny, bo muzyczny networking zorganizowany przez jedną z Wenusjanek.

Jako pierwsza podczas listopadowej konferencji wystąpiła Justyna Adamczyk, redaktor naczelna prestiżowego Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, ekspertka łącząca praktykę biznesową i gastronomiczną. To kulinarna łowczyni głów, wieloletnia działaczka i członkini Zarządu Slow Food Warszawa, a także podróżniczka kulinarna, która odwiedziła setki restauracji odznaczonych wyróżnieniami Gault&Millau, Michelina i 50 Best San Pellegrino. Mystery shopper w restauracjach i liniach lotniczych i członkini jury licznych konkursów kulinarnych i nalewkarskich, jak również współorganizatorka oraz uczestniczka polskiej edycji Cook It Raw – dorocznego zjazdu kilkunastu najlepszych na świecie szefów. Podczas wydarzenia razem z uczestniczkami odkryła różne smaki kuchni i zdradziła tajemnice powstawania przewodników gastronomicznych. Nie zabrakło również opowieści o kuchni, sposobach przyznawania wyróżnień kulinarnych oraz podróżach w pogodni za najlepszym smakiem.

Pasjonatki mody i dobrego wyglądu znalazły także coś dla siebie. Drugim gościem wtorkowego spotkania była jedna z najbardziej oryginalnych polskich projektantek mody – Agnieszka Maciejak. Absolwentka Wydziału Grafiki warszawskiej ASP, jako artystka korzysta z nieoczywistych technik łączenia materiałów, takich jak skóra i jedwab, winyl i szyfon czy wełna i tiul, czerpiąc inspirację z doskonałości świata natury, historii oraz sztuki. Nieustannie poszukuje rozwiązań, które podkreślą osobowość kobiet, ukazując ich najlepsze atuty. Jej ubrania wyzwalają kobiecość, dodają pewności siebie i pomagają zdobywać świat. Kreacje jej autorstwa, oprócz polskich gwiazd, miały na sobie takie osobowości jak: Mel C., Elle Macpherson oraz Helena Christensen. Projektantka zdradziła Wenusjankom jakimi prawami rządzi się moda oraz opowiedziała jak zaczęła się jej przygoda z projektowaniem.

Niezwykle zabawną i ciekawą, godzinną prezentację na temat mediów poprowadził jedyny mężczyzna obecny podczas spotkania Wenusjanek – Maciek „mediafun” Budzich, autor bloga o mediach, reklamie i marketingu – mediafun.pl. Jak sam mówi mieszka w internecie, ale kocha też świat poza nim. Fascynuje się marketingiem, technologią oraz uwielbia konstruować zdania wielokrotnie złożone. Obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, przedsiębiorczością i promocją firmy. W czasie swojej prelekcji zabrał uczestniczki wydarzenia do swojego świata, opowiedział jak patrzy dzisiaj na marketing, komunikację, a także podzielił się obserwacjami i inspiracjami na temat tego jak wykorzystywać technologię, sieć i ciągle nadarzające się okazje na zakomunikowanie światu o swoim produkcie, marce lub idei. Była to nie lada gratka nie tylko dla fanek mediów, ale także wszystkich zgromadzonych uczestniczek, gdyż swoim wystąpieniem Maciej Budzich podbił serca Wenusjanek.

Ostatnie spotkanie w tym roku minęło w niesamowitej atmosferze. Były uśmiechy, długie rozmowy, nawiązywanie nowych znajomości połączone z wymianą wizytówek. Nie zabrakło także dobrej energii i pysznego poczęstunku przygotowanego przez Body Chief oraz relaksującej terapii masażem zagwarantowanej przez BiuroOdnowa. Swoje stoisko podczas wydarzenia miały także takie marki jak Day She Spa, Pralniomaty HiShine oraz NoLu.pl, które zagwarantowały uczestniczkom zniżki na swoje usługi i produkty.

Organizatorem siedemnastej konferencji Wenusjanek w Warszawie była firma Com Creation, zajmująca się m.in. marketingiem skierowanym do kobiet.

 

Partnerami konferencji byli: Dermedic, Princessa, Nestlé Waters, Body Chief, GREY WOLF, Pralniomaty Hi’Shine, NoLu.pl, Lustra Leona, Magazyn VEGE, Gault&Millau Polska, YONELLE, Orientana, Forever Living Products, BiuroOdnowa, J Beverly Hills – Polska, CATRICE cosmetics, SHE DAY SPA & HAIR DESIGN, RevitaLash Polska, Plaza Angels, GetResponse, Moaa Fotografia,

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności