Przedsiębiorco, na start! Już dziś zgłoś swoją kandydaturę do prestiżowego konkursu organizowanego przez redakcję magazynu „Law Business Quality” dla firm z Podkarpacia.
Jak osiągnąć sukces w biznesie? To niełatwe zadanie, liczy się bowiem nie tylko dobry pomysł czy odrobina szczęścia, ale też wypracowana latami wysoka jakość usług, która pozwala nie tylko pozyskać coraz to nowych klientów, ale też przywiązać ich do siebie i sprawić, by utożsamiali się z daną marką.
– Prestiż w biznesie to nie tylko komfort tworzenia i kreatywne zaplecze. To przede wszystkim styl komunikacji, ekspozycji i promowania. To także wysoka jakość i wizja nastawiona na sukces. Każda wartość w biznesie może nabrać prestiżu, ale tylko wtedy, gdy jest spójna i prawdziwa – mówi Ilona Adamska, wydawca i redaktor naczelna magazynu „Law Business Quality”, pomysłodawczyni plebiscytu.
Z tej idei narodziła się chęć zorganizowania konkursu i gali pod hasłem: „Podkarpacka Gala Biznesu”. Organizatorem akcji jest redakcja ogólnopolskiego magazynu „Law Business Quality”, a jego celem jest wspieranie lokalnych marek, produktów i usług, które wybijają się ponad przeciętność, zyskując uznanie klientów i innych osób z branży:
– Prestiż i sukces w biznesie to marka lub usługa, która nie tylko cieszy się uznaniem klientów, ale przede wszystkim sprawia, że klient czuje się wyjątkowo. Prestiż w biznesie to biznes z klasą. Pochodzę z pięknego Sanoka i choć na co dzień mieszkam w stolicy, bacznie obserwuję nasz lokalny rynek. Jest sporo firm wybijających się ponad przeciętność, odnoszących spektakularne sukcesy – również na arenie międzynarodowej. Warto je pokazać! Warto je nagradzać! Warto uzmysłowić ludziom, że biznes rozwija się pomyślnie nie tylko w Warszawie – podsumowuje Ilona Adamska.
Dlaczego pokazanie się ze swoją marką podczas takiej gali ma sens?
– Event marketing stał się dziś wiodącą formą promocji firm, marek oraz idei. Odgrywa coraz większe znaczenie w komunikacji z konsumentami. Jest sposobem na realizację najważniejszych celów firmy – budowania wizerunku oraz kształtowania opinii społecznej. Event marketing zdobywa coraz większą popularność, bo jest naprawdę skuteczny. Niestety wciąż mało osób rozumie jego siłę i moc i niezwykle ciężko jest nakłonić firmy (zwłaszcza te mniejsze) do tego, by chciały pojawić się na takim wydarzeniu jak np. Podkarpacka Gala Biznesu. – zauważa Ilona Adamska.
Pojawienie się z marką na ciekawym evencie daje superkorzyści, m.in. wyróżnienie się wśród konkurencji, umocnienie rozpoznawalności marki, wzmocnienie lojalności wśród personelu, integrację pracowników firmy. Dzięki eventom można również pozyskać nowych partnerów biznesowych oraz dążyć do zmaksymalizowania swoich zysków.
– Spójrzcie na takie marki jak PZU, ORLEN, AVON, PHILIPS. Organizują maratony (PZU Maraton Warszawski), duże prestiżowe festiwale motoryzacyjne (VERVA Street Racing), akcje społeczne (Marsz Różowej Wstążki AVON) oraz wydają książki budujące wizerunek marki (np. „Kochaj siebie” z Anną Dereszowską na czele; książka wydana przez markę Philips mająca na celu pokazanie 8 wyjątkowych kobiet, które postawiły w życiu na siebie, które stanowią motywację dla innych kobiet). Każda z tych marek wie, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku firmy odgrywa event marketing. Coś więcej niż standardowa reklama w prasie czy telewizji. – dodaje Ilona Adamska, wydawca Law Business Quality.
– Warto brać udział w plebiscytach w których przyznawane są statuetki, dyplomy, certyfikaty. Jeśli mamy mądry zespół od PR-u i promocji – tego typu wyróżnienia można świetne wykorzystać do reklamowania naszych usług czy produktów. – podkreśla Adamska.
Jak mówił w wywiadzie dla Interia.pl Marcin Andrzejewski z Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej, który od lat prowadzi programy certyfikacji i promocji przedsiębiorstw w Polsce: – Godło (czy znak towarowy np. Teraz Polska, Doskonałość Mody Twojego Stylu) nadawany przy plebiscytach jest atrakcyjnym, a przede wszystkim skutecznym narzędziem budowania wizerunku, wzmacniania obecności na rynku oraz zwiększa sprzedaż. Takie wyróżnienie to okazja do przeprowadzenia kampanii informacyjnej, pochwalenia się sukcesem partnerom biznesowym i klientom, a także podziękowania pracownikom za ich wkład w pozycję firmy. Godło umieszczone na opakowaniu produktu wyróżnia je na tle konkurencji, jest zachętą do zakupu gwarantującą bezpieczeństwo i satysfakcję. Badania pokazują, że konsumenci przywiązują dużą wagę do takich znaków, chętniej wybierają produkty posiadające certyfikaty i wyróżnienia potwierdzające jakość.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać drogą e-mailową swoje zgłoszenie na adres: redakcja@magazynlbq.loc.
Zgłoszenia przyjmujemy od 30.07.2018. do 30.09. 2018.
WARUNKI UCZESTNICTWA:
– BIZNES PROWADZONY MINIMUM ROK
– NIEZALEGANIE W ZUS I URZĘDZIE SKARBOWYM
– NIEPOSZLAKOWANA OPINIA WŚRÓD PARTNERÓW BIZNESOWYCH
– NADESŁANIE 2 REKOMENDACJI OD PARTNERÓW BIZNESOWYCH
– OPIS ZGŁASZANEGO PRODUKTU / FIRMY ORAZ WYJAŚNIENIE, CZYM PAŃSTWA FIRMA WYRÓŻNIA SIĘ NA TLE KONKURENCJI I DLACZEGO PAŃSTWA ZDANIEM ZASŁUGUJE NA WYRÓŻNIENIE? (opis do 1500 znaków)
Poza nagrodami przyznanymi przez redakcyjne jury (wręczymy 20 specjalnych statuetek!) odbędzie się także głosowanie SMS-owe. Firma / marka / osoba, która otrzyma największą liczbę głosów zdobędzie nie tylko statuetkę, ale również pojawi się na okładce naszego kwartalnika.
Huczna gala z udziałem gwiazd, mediów, ludzi biznesu odbędzie się 26.10.2018. w prestiżowym hotelu Bacówka Radawa& Spa.
Imprezę poprowadzą znany i lubiany prezenter telewizyjny – Ryszard Rembiszewski oraz Ilona Adamska, pomysłodawczyni gali.
Zdjęcia z poprzednich eventów organizowanych przez redakcję LAW BUSINESS QUALITY możecie obejrzeć na stronie http://najlepszypr.pl/nasze-eventy/.
Powodzenia!
fot. Piotr Wroniewicz / Gala Lwice Biznesu, Prestiżowy Produkt Roku 2017
(Eventy organizowane przez magazyn Law Business Quality)