lederboard

Podlaska Gala Biznesu 2019 już w kwietniu. Poznaj szczegóły wyjątkowego wydarzenia!

Przedsiębiorco, na start! Już dziś zgłoś swoją kandydaturę do prestiżowego konkursu organizowanego przez redakcję magazynu „Law Business Quality” dla firm z Podlasia. 

 

Jak osiągnąć sukces w biznesie? To niełatwe zadanie, liczy się bowiem nie tylko dobry pomysł czy odrobina szczęścia, ale też wypracowana latami wysoka jakość usług, która pozwala nie tylko pozyskać coraz to nowych klientów, ale też przywiązać ich do siebie i sprawić, by utożsamiali się z daną marką.

– Prestiż w biznesie to nie tylko komfort tworzenia i kreatywne zaplecze. To przede wszystkim styl komunikacji, ekspozycji i promowania. To także wysoka jakość i wizja nastawiona na sukces. Każda wartość w biznesie może nabrać prestiżu, ale tylko wtedy, gdy jest spójna i prawdziwa – mówi Ilona Adamska, wydawca i redaktor naczelna magazynu „Law Business Quality”, pomysłodawczyni plebiscytu.

Z tej idei narodziła się chęć zorganizowania konkursu i gali pod hasłem: „Podlaska Gala Biznesu”. Organizatorem akcji jest redakcja ogólnopolskiego magazynu „Law Business Quality”, a jego celem jest wspieranie lokalnych marek, produktów i usług, które wybijają się ponad przeciętność, zyskując uznanie klientów i innych osób z branży:

– Prestiż i sukces w biznesie to marka lub usługa, która nie tylko cieszy się uznaniem klientów, ale przede wszystkim sprawia, że klient czuje się wyjątkowo. Prestiż w biznesie to biznes z klasą. Na co dzień mieszkam w stolicy, ale bacznie obserwuję podlaski rynek, często organizując w Białymstoku szkolenia i warsztaty dla kobiet biznesu. Jest sporo firm wybijających się ponad przeciętność, odnoszących spektakularne sukcesy – również na arenie międzynarodowej. Warto je pokazać! Warto je nagradzać! Warto uzmysłowić ludziom, że biznes rozwija się pomyślnie nie tylko w Warszawie. Za nami pierwsza, niezwykle udana, edycja Gali Biznesu na Podkarpaciu. Teraz pora na Podlasie.  – dodaje Ilona Adamska.

Dlaczego pokazanie się ze swoją marką podczas takiej gali ma sens?

– Event marketing stał się dziś wiodącą formą promocji firm, marek oraz idei. Odgrywa coraz większe znaczenie w komunikacji z konsumentami. Jest sposobem na realizację najważniejszych celów firmy – budowania wizerunku oraz kształtowania opinii społecznej. Event marketing zdobywa coraz większą popularność, bo jest naprawdę skuteczny. Niestety wciąż mało osób rozumie jego siłę i moc i niezwykle ciężko jest nakłonić firmy (zwłaszcza te mniejsze) do tego, by chciały pojawić się na takim wydarzeniu jak np. Podlaska Gala Biznesu. – zauważa Ilona Adamska.

Pojawienie się z marką na ciekawym evencie daje superkorzyści, m.in. wyróżnienie się wśród konkurencji, umocnienie rozpoznawalności marki, wzmocnienie lojalności wśród personelu, integrację pracowników firmy. Dzięki eventom można również pozyskać nowych partnerów biznesowych oraz dążyć do zmaksymalizowania swoich zysków.

– Warto spojrzeć na takie marki jak PZU, ORLEN, AVON, PHILIPS. Organizują maratony (PZU Maraton Warszawski), duże prestiżowe festiwale motoryzacyjne (VERVA Street Racing), akcje społeczne (Marsz Różowej Wstążki AVON) oraz wydają książki budujące wizerunek marki (np. „Kochaj siebie” z Anną Dereszowską na czele; książka wydana przez markę Philips mająca na celu pokazanie 8 wyjątkowych kobiet, które postawiły w życiu na siebie, które stanowią motywację dla innych kobiet). Każda z tych marek wie, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku firmy odgrywa event marketing. Coś więcej niż standardowa reklama w prasie czy telewizji. – dodaje Ilona Adamska, wydawca Law Business Quality.

– Powinno się brać udział w plebiscytach w których przyznawane są statuetki, dyplomy, certyfikaty. Jeśli mamy mądry zespół od PR-u i promocji – tego typu wyróżnienia można świetne wykorzystać do reklamowania naszych usług czy produktów. – podkreśla Adamska. – Badania pokazują, że konsumenci przywiązują dużą wagę do znaków towarowych przyznawanych na Galach, chętniej wybierają produkty posiadające certyfikaty i wyróżnienia potwierdzające jakość.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać drogą e-mailową swoje zgłoszenie na adres: redakcja@magazynlbq.pl.

Zgłoszenia przyjmujemy od 10.02.2019. do 20.03.2019.

WARUNKI UCZESTNICTWA:

– BIZNES PROWADZONY MINIMUM ROK

– NIEZALEGANIE W ZUS I URZĘDZIE SKARBOWYM

– NIEPOSZLAKOWANA OPINIA WŚRÓD PARTNERÓW BIZNESOWYCH

– NADESŁANIE 2 REKOMENDACJI OD PARTNERÓW BIZNESOWYCH

– OPIS FIRMY ORAZ WYJAŚNIENIE, CZYM PAŃSTWA FIRMA WYRÓŻNIA SIĘ NA TLE KONKURENCJI I DLACZEGO PAŃSTWA ZDANIEM ZASŁUGUJE NA WYRÓŻNIENIE? (opis do 1500 znaków)

Poza nagrodami przyznanymi przez redakcyjne jury (wręczymy 20 specjalnych statuetek!) odbędzie się także głosowanie SMS-owe. 3 firmy, które zdobędą największą liczbę głosów otrzymają nie tylko statuetki, ale również kampanię reklamową w magazynie LAW BUSINESS QUALITY.

Huczna gala z udziałem mediów i ludzi biznesu odbędzie się 05.04.2019. w prestiżowym HOTELU TRAUGUTTA 3.

Zdjęcia z poprzednich eventów organizowanych przez redakcję LAW BUSINESS QUALITY (w tym również z PODKARPACKIEJ GALI BIZNESU 2018) można obejrzeć na stronie http://najlepszypr.pl/nasze-eventy/.

Powodzenia!

fot. Piotr Wroniewicz, Nina Dąbrowska / Gala Lwice Biznesu, Prestiżowy Produkt Roku 2017, Podkarpacka Gala Biznesu

(Eventy organizowane przez magazyn Law Business Quality)

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności