Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img
Strona głównaLudzie sukcesuPolka stworzyła popularny talk show w Dolinie Krzemowej

Polka stworzyła popularny talk show w Dolinie Krzemowej


Najgorętsze nazwiska Doliny Krzemowej w ogniu pytań Polki. Rusza nowy sezon Valley Talks – poświęconego startupom talk show prowadzonego przez Sylwię Górajek.

 

Zaledwie 4 lata temu producentka porzuciła Warszawę dla Kalifornii, by spróbować swych sił w mekce nowych technologii. Miała doświadczenie w branży video, pracowała także dla Apple’a i Netflixa. W końcu zaczęła opisywać w Internecie swoje doświadczenia z Doliny Krzemowej. Zaczęło się od bloga www.jaion.pl, później przyszedł czas na rozmowy z inspirującymi przedsiębiorcami. W końcu zdecydowała się na nagrywanie wywiadów. To był strzał w dziesiątkę! Jej materiały oglądają tysiące osób, a uznani rozmówcy sami zaczęli zabiegać o pojawienie się w talk show.

– Dolina jest tyglem geniuszy różnych narodowości, moi goście pochodzą z całego świata. Czasem muszę się nieźle nagimnastykować, by wymówić ich nazwiska – śmieje się Sylwia Górajek.

W ubiegłym roku Polka gościła między innymi Marka Howitsona – byłego prawnika Facebooka, który opowiadał o konflikcie Marka Zuckerberga ze współzałożycielem portalu, Eduardo Saverinem. Ich historia zainspirowała twórców hitowego filmu “The Social Network”. Górajek wzięła także na warsztat znaną z bijącego rekordy oglądalności programu Shark Tank CEO firmy Nomiku Lisę Q. Fetterman, oraz kontrowersyjną Julię Cordray. O jej aplikacji Peeple, służącej do oceniania i komentowania innych ludzi, mówiła niedawno cała Ameryka, a na samą Julię spadła fala krytyki… ale i ogromne zainteresowanie światowych mediów.

 

Valley Talks Sylwia Górajek i Russ Heddleston

 

Drugi sezon Valley Talks zapowiada się równie ciekawie. Poznamy m.in. historię Angeli Antony, twórczyni świetnie przyjętej aplikacji Scoutible. To innowacyjne narzędzie, które, poprzez gry mobilne, bada zdolności i kompetencje osób poszukujących pracy, a pracodawcom pomaga znaleźć idealnego kandydata.

Stworzony przez Polkę internetowy talk show już podczas pierwszej serii przykuł uwagę inwestorów.

– Połączyłam siły z dużym funduszem inwestycyjnym, który organizuje globalny konkurs dla startupów G-Startup Worldwide z nagrodami o wartości miliona dolarów. Zainteresowania nie kryją też inne znaczące akceleratory i topowe marki w Dolinie – zdradza Górajek.

Pierwszy wywiad 2. serii miał premierę 27 lutego. Niewykluczone, że wśród gości producentki znajdą się, podobnie jak w pierwszej serii, polscy startupowcy. – W Dolinie jest zaskakująco wielu inspirujących przedsiębiorców znad Wisły – podkreśla Sylwia Górajek.