5 listopada w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyła się premiera nowej linii kosmetycznej Red-Out, dedykowanej dla cery wrażliwej, naczyniowej i z trądzikiem różowatym. Marka Repechage to amerykański pionier w użyciu alg morskich w kosmetykach. Firma zajmuje się produkcją zarówno produktów i zabiegów przeznaczonych do profesjonalnego użycia w gabinecie i SPA, jak również produkcją kosmetyków detalicznych do pielęgnacji domowej.
Nowoczesne zastosowanie antyoksydantów oraz mikrosrebra w składzie całej linii Red Out spowodowało, że stały się już one prawdziwym bestsellerem w ponad 42 krajach, w których występuje dystrybucja kosmetyków marki Repechage. Dodatkowo, swoją premierę miał także produkt Mineral Face Shield- mineralna tarcza ochronna, będąca prawdziwą zabezpieczeniem skóry przed szkodliwym działaniem UV i czynnikami środowiska.
Prezentację nowego produktu poprowadziła sama Lydii Sarfati – założycielce oraz właścicielce marki Repechage. Spotkanie zgromadziło największe media branżowe i lifestylowe w Polsce. Uczestnicy oprócz prezentacji produktów mieli możliwość osobistego spotkania z Lydią Sarfati, która chętnie dzieliła się swoimi doświadczeniami oraz podpisywała uczestnikom spotkania swoją książkę – „Sukces w Twoich Rękach”.
Wywiad z założycielką marki pojawi się w grudniowo-styczniowym wydaniu LBQ.
Źródło: Materiały PR