Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na wyjątkową konferencję

22 marca 2018 r. w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. 

 

W programie m.in.:

– Anna Gołuńska – Managing Director, Marketing Modowy
„Znajdź swój wyróżnik – O co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji.

– Tomasz Ziętek – Content Manager, Brand24
„Kiedy content marketing działa?”

– Joanna Kwiecińska – Ćwir –  Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
„Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej – busiess case.”

– Łukasz Głombicki – Szef komunikacji, LifeTub
Influencer marketing w branży mody.”

– Paweł Kramarz – Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner
„Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline.”

– Piotr Ćwiertniewski – radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll – adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
„RODO – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych.”

– Katarzyna Lebiedowicz – Grzanka – Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
Regulamin sklepu internetowego – roszczeniowo czy racjonalnie?”

– Jacek Kinecki – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
„Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?”

– Piotr Michalak – Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
„Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie.”

 

baner fashion


Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.00

Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi
ul. Piotrkowska 262/264

Zapraszamy do rejestracji: link
Strona wydarzenia: link

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności