lederboard

Polskie Lwice Biznesu 2015 – prezentacja kandydatek w kategorii MODA


Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polska Lwica Biznesu” organizowany jest przez magazyn „Law Business Quality”. Ma propagować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Przed Państwem kandydatki do tytułu POLSKIEJ LWICY BIZNESU 2015 w kategorii MODA.

 

1. Edyta Skutnicka

 

_DSC2804

Projektantka i właścicielka firmy Axami produkującej luksusową bieliznę damską. Ukończyła Liceum Odzieżowe i Białostocką Szkołę Biznesu oraz uczestniczyła w licznych szkoleniach z zakresu zarządzania, marketingu i projektowania. Produkty marki są rozpoznawane na całym świecie i cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientek. Od wielu lat nie tylko odzwierciedlają aktualne trendy, ale często wyprzedzają je i kształtują.

Edyta Skutnicka, prowadząc swoją firmę, stara się łączyć zmysł artystyczny i wyobraźnię z profesjonalną wiedzą z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem i produkcji bielizny. Kreatywne pomysły oraz wprowadzenie nowych, zróżnicowanych linii pozwoliły firmie uniknąć konsekwencji światowego kryzysu ekonomicznego i stymulują jej stały rozwój. Axami jest firmą rodzinną, a projektowanie i szukanie nowych estetycznych wyzwań, bez kompromisów w kwestii jakości, jest tradycją kultywowaną od pokoleń.

 

2. Beata Kupczyk

IMG_2146

Właścicielka luksusowego salonu mody futrzarskiej Vinicio Pajaro mieszczącego się w samym sercu Krakowa, przy Rynku Głównym 13. Dokłada wszelkich starań, aby spełnić wysokie wymagania swoich klientów, od odpowiedniego doboru fasonu zaczynając, poprzez dodatki, biżuterię, a na odpowiednio dobranych perfumach kończąc. I to perfumach z najwyższej półki, bowiem klienci mają do wyboru całą gamę zapachów niszowej marki Amouage – świetnie komponują się z piękną biżuterią dopełniającą całość.

Organizuje eventy i pokazy charakteryzujące się niespotykanie ciekawą choreografią, na których zaproszeni goście nie tylko oglądają ciekawe kolekcje modowe, lecz spotykają interesujące osoby ze świata kultury, show-biznesu i mody. Magazyn Businesswoman & Life przyznał jej wyróżnienie „Businesswoman Roku 2013” w kat. elegancji.

 

3. Joanna Klimas

 

11081340_10152906262808127_753795489686861428_n

Projektantka mody, twórczyni marki Joanna Klimas. Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim. W 1993 r. zaangażowała się w działalność rodzinnej firmy konfekcyjnej, realizującej zamówienia na rynek niemiecki. Objęła zarząd spółki, zmieniła jej profil, tworząc markę Joanna Klimas, pod której szyldem wprowadziła na rynek polski własne projekty. Pierwszy butik projektantki w Warszawie, otwarty w 1996 r. przy ulicy Chmielnej, odniósł sukces: niedługo później powstały sklepy marki Joanna Klimas w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie, w Trójmieście, Poznaniu oraz Wrocławiu.

Wprowadziła do polskiej mody światowe standardy: stworzyła katalogi wizerunkowe i sesje zdjęciowe do kampanii reklamowych we współpracy z fotografem J. Porembą, odrzuciła konwencję prezentowania kolekcji w układach choreograficznych: jej modelki chodzą po wybiegu jedna za drugą. Od 1994 r. ściśle współpracuje z magazynami mody: Elle, Marie Claire, Glamour, Cosmopolitan.

Dwukrotnie, w latach 1998 i 1999, została uhonorowana nagrodą miesięcznika Elle dla Najlepszego Projektanta Roku. Współpracuje m.in. z reżyserem M. Trelińskim, projektując kostiumy do inscenizacji „Eugeniusza Oniegina” Piotra Czajkowskiego na scenie Opery Narodowej w Warszawie.

Ewolucja indywidualności Joanny Klimas – od bizneswoman kierującej firmą konfekcyjną, poprzez projektantkę mody i kostiumografa – zmierza w kierunku coraz bardziej osobistej rozmowy z kobietą, którą ubiera, rozmowy czasem odkrywającej przed nią nowe obszary, nowe interpretacje samej siebie, wzbogacającej swoje rozumienie własnej urody i zmysłowości.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności