lederboard

Polskie Lwice Biznesu 2015 – prezentacja kandydatek


Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polska Lwica Biznesu” organizowany przez magazyn „Law Business Quality” ma propagować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Redakcja nominuje 30 kandydatek w kategoriach: Promocja kobiet w biznesie, Innowacja w biznesie, Prawo i finanse, Moda, Zdrowie i uroda, Turystyka i hotelarstwo, Rozwój osobisty, Media, Sztuka i design oraz Działalność społeczna i charytatywna.

Dziś przedstawiamy 10 pań (wyłonionych spośród ponad 200 zgłoszeń) nominowanych przez tzw. osoby trzecie (przyjaciół, znajomych, współpracowników).

 

1. Małgorzata Boroń

unnamed

Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi. Jej największa pasją jest piękno w każdej postaci. Uzdolnienia manualne sprawiły, że spod jej dłoni zamiast obrazów zaczęły powstawać genialne makijaże, zarówno wieczorowe, ślubne, jak i artystyczne o nieskazitelnym charakterze. Z czasem miejsce makijażu w tradycyjnym pojęciu wskutek poszukiwań nowych wyzwań zastąpił makijaż permanentny, który totalnie ja pochłonął i stał sie nieodłącznym elementem jej życia.

Dziś śmiało można powiedzieć, że BOROŃ PERMANENTNE PIĘKNO to lider w dziedzinie makijażu permanentnego. Małgorzata Boroń podróżuje po całym świecie w poszukiwaniu nowych rozwiązań. Dlatego jako firma szkoleniowa z zakresu makijażu permanentnego i nie tylko ma największe w Polsce kwalifikacje i ma ogromną renomę.

Swój rozwój zawdzięcza swoim silnym cechom charakteru, a także indywidualizmowi, poczuciu dobrego smaku i estetyki. Dzięki temu doprowadziła do otwarcia Kliniki BOROŃ PERMANENTNE PIĘKNO w Łodzi. Ogromną wagę przywiązuje do bezpieczeństwa i efektywności każdej nowej procedury wprowadzanej do oferty firmy.

W wyborze pomaga jej ogromna wiedza kosmetyczna, medyczna, długoletnie doświadczenie oraz doskonała znajomość branży kosmetycznej, estetycznej nie tylko polskiej, ale i światowej.

Jedną z cech charakteru Małgorzaty Boroń jest również ogromna empatia, dlatego jako pierwsza w Polsce pozwoliła sobie zwrócić uwagę na problem kobiet z chorobami nowotworowymi i dać im prawo do piękna nawet w czasie tak poważnej choroby. Jej makijaże przywracają kobietom piękno po i w trakcie chemioterapii, kiedy to niejednokrotnie utraciły brwi, rzęsy, a z nimi poczucie własnej wartości. Dzięki niej kobiety maja siłę do dalszej walki i są jednocześnie dowodem na to, że rak nie musi wiązać się z utratą kobiecości.

Jako podsumowanie wieloletnich doświadczeń Małgorzata Boroń ma w planach wydanie pierwszego na świecie albumu poświęconego makijażowi permanentnemu. Album będzie dopiero otwarciem kolejnych dróg rozwoju i możliwością wdrażania pomysłów w makijażu permanentnym.

 

2. Beata Dethloff

IMG_3906

Doktor nauk medycznych, właścicielka Kliniki Medycyny Estetycznej i AntiAging „Dr Beata Dethloff”, specjalista medycyny estetycznej i medycyny przeciwstarzeniowej, z doktoratem w dziedzinie endokrynologii. Autorka indywidualnych programów przeciwstarzeniowych. Jako lekarz medycyny estetycznej pomaga pacjentom cofnąć czas z umiarem, wyczuciem estetyki i harmonii. Z pasją pomaga w osiągnięciu równowagi pomiędzy wewnętrznym poczuciem młodości, zdrowiem fizycznym, psychicznym oraz pięknem twarzy i ciała.

Została wyróżniona nagrodą jury Konkursu Radia PiN i BRE Bank „Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman Roku 2008” za sukcesy w prowadzeniu kliniki Dental Excellence. W 2012 roku została Ambasadorem Przedsiębiorczości Kobiet Polskiej Sieci Współpracy Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Rok 2013 przyniósł kolejny sukces w postaci wyróżnienia nagrodą „Luksusowa Marka Roku”.

Jeździ konno, nurkuje, biega, łączy kobiety ze sobą, przez całe życie podnosi swoje kwalifikacje.

 

3. Renata Dziewońska

dziewonska

Właścicielka autorskiej pracowni architektury i designu Dziewońska Renata Architekt. Od ponad 15 lat na rynku polskim i szkockim urzeczywistnia marzenia klientów o własnym indywidualnym wnętrzu, które zachwyca i pomaga w codziennym życiu. Z urodzenia i zamiłowania warszawianka. Z wykształcenia jest architektem. Od dzieciństwa zafascynowana rysunkiem i malarstwem. Swoją drogę naukową wybierała wśród uczelni oferujących rysunek i malarstwo.

Pod koniec lat osiemdziesiątych wyjechała do Kanady i tam, rysując, malując, a nawet robiąc witraże odwiedziła w Montrealu, Toronto i Nowym Jorku wiele wspaniałych wystaw Chagalla, Picassa i innych. Powróciła do Polski, aby pracować w obecnie czołowej warszawskiej firmie architektonicznej JEMS. Mając już doświadczenie, założyła własną firmę i do dziś projektuje pod szyldem pracowni autorskiej wnętrza domów jedno- lub wielorodzinnych, apartamentów, rezydencji i mieszkań. A ostatnio SPA i małych hoteli.

Pracowała pięć lat w Telewizji Polskiej zajmując się scenografią. Należy do Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP) i EFWF.

 

4. Aleksandra Kozera

Aleksandra Kozera

Aleksandra Kozera jest absolwentką Cass Business School London i National University of Singapore. Od 2010 roku specjalizuje się w konsultingu edukacyjnym i pomocy w aplikacji na studia w Wielkiej Brytanii i do najlepszych szkół biznesowych w Europie i na świecie. Doświadczenie zdobywała w Illuminate Consulting Group – firmie zajmującej się doradztwem strategicznym dla najlepszych uniwersytetów w Kanadzie, Australii i Stanach Zjednoczonych oraz firmach konsultingowych specjalizujących się w inwestycjach publicznych w Londynie (Social Finance) i Singapurze.

W 2012 r. razem z Olgą Siczek założyła Elab Education Laboratory – firmę, która pomaga spełniać polskim uczniom marzenia o studiach na zagranicznych uczelniach, również takich jak Oxford, Cambidge czy Harvard. Elab zatrudnia obecnie 5 doradców edukacyjnych, którzy doradzają przy wyborze kierunku studiów, pośredniczą w pozyskaniu finansowania i wspierają we wszystkich praktycznych aspektach funkcjonowania za granicą po dostaniu się na studia. Dzięki know-how ekspertek z Elabu aplikanci mają dużo większe szanse na przyjęcie na wybrane uczelnie.

Lwica to trafne określenie na Aleksandrę, która jest niesamowicie aktywną, przedsiębiorczą i odważną osobą – w wieku 25 lat ma na swoim koncie zagraniczne studia, pracę w międzynarodowych firmach i prowadzoną od 3 lat własną działalność. Jest też żywym przykładem na to, że warto wracać do kraju po zagranicznych studiach. Dzięki zagranicznym doświadczeniom możliwy jest szybki rozwój własnego biznesu. Aleksandra wierzy, że jeśli człowiek jest cały czas w ruchu, to zło go nie dopadnie.

Po godzinach pasjonatka żeglarstwa. W 2013 r. jako najmłodsza uczestniczka w historii ukończyła prestiżowe regaty Single Handed Polonez Cup Race.

 

5. Ewa Błaszczyk

1479515_708461835860475_1409031625_n

Polska aktorka teatralna, filmowa, pieśniarka. Absolwentka XI Liceum Ogólnokształcącego im. M. Reja w Warszawie. W 1978 r. ukończyła z wyróżnieniem Warszawską PWST. Zadebiutowała jako studentka w 1977 r. na scenie Teatru Współczesnego w Warszawie.

Po dwóch latach otrzymała nagrodę Rektora PWST za pierwsze osiągnięcia sceniczne. Od 2002 r. założycielka, fundator (razem z księdzem Wojciechem Drozdowiczem, twórcą „Ziarna” w TVP, obecnie proboszczem pokamedulskiego kościoła na Bielanach) i prezes organizacji pożytku publicznego „Akogo?” mającej na celu pomoc dzieciom po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce. Fundacja „Akogo?” wybudowała pierwszą w Polsce klinikę Budzik – klinikę wzorzec przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, która działa od lipca 2013 r. Klinika Budzik jest pierwszym i jak dotąd jedynym w Polsce ośrodkiem rehabilitacyjnym dla dzieci w śpiączce. Program leczenia jest finansowany ze środków NFZ. Pacjent może być leczony w Budziku przez rok.

Ewa Błaszczyk dużo i chętnie śpiewa głównie literackie i pełne nastrojów piosenki Osieckiej, Kleyffa, Kofty, Czupkiewicz, Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, ks. Twardowskiego, swego męża Jacka Janczarskiego, piosenki z repertuaru Iwanowej, Piaf, Dietrich i Wysockiego. Przez długie lata występowała w kabarecie J. Pietrzaka „Pod Egidą”; śpiewała na przeglądach poezji śpiewanej, przeglądach Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, festiwalach w Opolu, Sopocie i innych.

Obecnie związana z Teatrem Studio w Warszawie („Więź”, „Hollyday”, „Nienasycenie”, „Rok magicznego myślenia”, recital „Nawet, gdy wichura”, „Sierpień”). Książka autorstwa Krystyny Strączek pt. „Wejść tam nie można” oraz album „Wszystko jest takie kruche” opowiada więcej o jej pracy, życiu i fundacji „Akogo?”.

 

6. Marta Małgorzata Śliwka

11165961_10205337026038802_320144356_n

Właścicielka International Consulting and Marketing, wyłącznego dystrybutora francuskiej marki Balmain Paris Hair Couture na Polskę, właścicielka marki kosmetycznej Nola oraz producentka kosmetycznych marek własnych dla niemieckiej sieci Rossmann w Niemczech i austriackiej sieci Bipa w Austrii.

W 2012 r. wprowadziła z sukcesem do Polski rosyjską markę fryzjerską Estel Professional. Od 2013 r. wdraża w Polsce francuską markę Balmain Paris Hair Couture. Współtwórczyni wielu projektów kosmetycznych w Niemczech, Rosji, Czechach, Austrii i Finlandii. Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, gdzie gościnnie wykładała w Katedrze Przedsiębiorczości i Zarządzania Przedsiębiorczość Międzynarodową.

Specjalistka i konsultantka w dziedzinie eksportu, internacjonalizacji MSP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw) oraz born global. Kreowanie nowych kosmetyków, malarstwo i joga pozwalają jej żyć w harmonii i pomagać innym osiągnąć rozwój osobisty.

 

7.  Alicja Rypina

_DSC0504 (2)

Wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne. Przez wiele lat była związana zawodowo z dużymi korporacjami z branży budowlanej, transportowej i medycznej. Pełniła funkcje dyrektorskie. Ma uprawnienia ministra finansów, a także duże doświadczenie w pozyskiwaniu kapitału, środków unijnych oraz w prowadzeniu inwestycji i komisji przetargowych.

Od maja 2010 roku jest właścicielką Anlaya Day SPA w Józefowie. Inspirowane kulturą i sztuką Japonii SPA jest wspólnym pomysłem jej i jej córki, która jest kosmetologiem. Współpracuje także z Agencją Artystyczną aktorki i pisarki Laury Łącz w zakresie organizacji różnorodnych wydarzeń artystycznych i charytatywnych.

W 2014 roku firma Anlaya Day SPA otrzymała nagrodę „Sukces roku 2014”, a także prestiżową nagrodę przyznawaną przez Imperium Kobiet „Bestseller Roku” w plebiscycie Imperium SPA 2014 w kategorii Najlepsze Day SPA. Jest członkiem Klubu Integracji Europejskiej.

 

 

8.  Monika Toczyńska

Monka_sesja-1

Prezes zarządu Kancelarii Audix Polska Sp. z o.o. , która jest organizacją stworzoną przez ludzi i dla ludzi.

Współpraca z Kancelarią to efektywny sposób na odzyskanie płynności finansowej i rozwiązywanie problemów prawnych. Na co dzień Kancelaria świadczy kompleksowe usługi zarządzania należnościami, a gdy na to jest za późno – wierzytelnościami, doradztwa prawnego i prawno – finansowego, koncentrując się na pełnej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, a także na wspomaganiu obsługi innych procesów biznesowych.

Kancelaria Moniki Toczyńskiej zapewnia konsultacje i opracowywanie umów z zakresu prawa gospodarczego, prawa pracy, rynku nieruchomości, rejestrację podmiotów prawa handlowego, wprowadzanie zmian w dokumentach rejestrowych. Podejmuje się rozwiązywania „spraw trudnych” z dziedziny obrotu gospodarczego. Lubi podejmować wyzwania, często odnosi sukcesy zarówno w dziedzinie negocjacji „z góry skazanych na niepowodzenie”, jak również odwołań od błędnych decyzji organów nadrzędnych i administracyjnych. Specjalizuje się w szeroko pojętej dziedzinie rozwiązywania problemów, które napotykamy przy prowadzeniu przedsiębiorstw, spółek, fundacji.

Według znajomych cechy, które wyróżniają Monikę Toczyńską to: pokora, wytrwałość w dążeniu do celu, samodyscyplina, zdolność podejmowania decyzji w każdych warunkach, umiejętność porozumiewania się, umiejętność bycia z ludźmi, wspierania ich i aktywnego słuchania oraz przywiązywanie wagi do szczegółów. Szczerość, uśmiech, zdrowy kompromis i obecny w życiu Kandydatki – zakaz narzekania.

Monika Toczyńska jest bohaterką książki „Sukces jest Kobietą! Piękna twarz biznesu.” Ponadto uczestniczy w spotkaniach Fundacji Przedsiębiorczych Kobiet, Stowarzyszeniu Kongres Kobiet, Szpilki po godzinach, w organizacjach Projekt Wspierania Przedsiębiorczości.

Swoimi działaniami chce pokazywać i promować przedsiębiorcze projekty kobiet, osobowości kobiece, które mają wpływ na rozwój gospodarczy naszego kraju. Równość szans dla kobiet i mężczyzn oraz pełnoprawnego uczestnictwa w życiu społeczeństwa jest według niej jednym z podstawowych praw człowieka.

 

9.  Agnieszka Owczarek

agakola2ad

Młoda wizjonerka, która od 2009 r. współtworzy markę Noble Health. Swoje marzenia, pasje i wiedzę połączyła, by wprowadzić na rynek luksusowe nutrikosmetyki w kategorii Premium Wellness. Opierając się na wiedzy i poszukiwaniach, jakie zdobywała podczas licznych podróży współtworzy receptury supelementów, które oferuje marka Noble Health.

Na początku osobiście przejechała całą Polskę odwiedzając salony kosmetyczne i studia SPA w poszukiwaniu partnerów biznesowych. To kosmetolodzy jako pierwsi testowali suplementy i polecali swoim klientkom. Produkty spotkały się z niezwykle pozytywnymi opiniami, bo marka Noble Health przede wszystkim dba o dotrzymywanie obietnic. Następnym krokiem było wprowadzenie marki i produktów do drogerii Rossmann. Wraz z tym sukcesem okazało się, że inne drogerie są również zainteresowane marką i oferowaniem produktów z tej kategorii. Tak Noble Health trafiło na półki sklepów Hebe i drogerii, aptek Super Pharm Polska.

Marka od maja 2014 wydaje swój kwartalnik Premium Wellness Magazine, który w pierwszym nakładzie trafił do klientów drogerii Rossmann. W 2014 pod parasolem marki Noble Health powstał pierwszy w Polsce interaktywny Get Slim Club dla kobiet, które chcą przejść metamorfozę – zmienić swoje nawyki, odnaleźć w sobie piękno, pewność siebie, siłę i umiejętność łączenia życia prywatnego i zawodowego. Projekt Get Slim Club jest dostępny dla wszystkich i to całkowicie za darmo.

 

10. Elżbieta Budny

E. Budny

Promienny i świetlisty – uśmiech to znak rozpoznawczy prezes Elżbiety Budny. Ten uśmiech wnosi nadzieję w życie rodzin dzieci chorych onkologicznie, którym pomaga prowadzona przez nią Fundacja dla dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka”.

Początki jej kariery zawodowej związane były z muzyką. To ona dawała poczucie realizacji, kontakt z młodymi utalentowanymi ludźmi. Pozwalała łączyć pracę z pasją, a życie zawodowe z rodzinnym. Wszystko zmieniło się w 1994 kiedy w jej poukładany świat wdarła się choroba dziecka. Czteroletni synek przegrał walkę  z białaczką. Śmierć Tosia stała się impulsem do stworzenia wraz z innymi rodzicami dzieci chorych organizacji wspierającej walkę o zdrowie i życie małych pacjentów.

Podsumowując 19 lat swojej działalności Elżbieta Budny ma wiele powodów do radości. Fundacja „Krwinka” jak dotąd objęła opieką ponad 5000 dzieci i całe ich rodziny. Niesie też pomoc socjalną, pedagogiczną i psychologiczną.

Refunduje koszty leczenia poza szpitalnego i rehabilitacji małych pacjentów. Od wielu lat organizuje też turnusy wypoczynkowo-rehabilitacyjne dla dzieci w trakcie intensywnego leczenia oraz tych, które walkę z choroba wygrały. Są one doskonałą okazją do wakacyjnego wypoczynku, oderwania się od szpitalnej rzeczywistości i poprawy kondycji psychofizycznej poprzez kompleksową rehabilitację.

W tym samym celu Fundacja od wielu lat organizuje „Zjazdy Pacjentów Wyleczonych i w Trakcie Leczenia Choroby Nowotworowej”, które dają możliwość wymiany doświadczeń między byłymi i obecnymi pacjentami, motywują do dalszej walki, napełniają wiarą we własne siły oraz udowodniają, że nowotwór może być w pełni uleczalny.

Przy „Krwince” udało się zgromadzić rzeszę ludzi dobrej woli, którzy działają na rzecz jej podopiecznych w całym kraju. Szczególną opieką otoczona jest Klinika Pediatrii, Onkologii, Hematologii i Diabetologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 4 im. Marii Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Dzięki zaangażowaniu fundacji możliwe stało się utworzenie i wyposażenie w łódzkim szpitalu Oddziału Onkologii Jednego Dnia, zakupienie ogromnej ilości aparatury medycznej do diagnozowania l leczenia chorób nowotworowych, kompleksowe wyposażenie hotelu przyszpitalnego dla rodziców dzieci hospitalizowanych oraz przebudowa V i VI oddziału kliniki. Zwieńczeniem starań Elżbiety Budny jest sfinansowanie projektu budowlanego nowego budynku szpitalnego dla onkohematologii przy USK Nr 4 w Łodzi, który niebawem zostanie zrealizowany.

Z jej inicjatywy sześć lat temu ruszył program profilaktycznych szczepień przeciwko wirusowi HPV powodującemu raka szyjki macicy. Skorzystało z niego ponad 2 tysiące dziewcząt z woj. Łódzkiego.
Od 10 lat realizuje ogólnopolski program „Dawca Szpiku”, który ma na celu powiększanie rejestru dawców niespokrewnionych.

Jest członkiem m.in. European Cancer Patient Coalition (ECPC), Polskiej Unii Onkologii, Rady Organizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego. Za działalność na rzecz dzieci otrzymała tytuł Szeryfa Praw Dziecka UNICEF-u, medal „Serce Dziecka” oraz Międzynarodowy Order Uśmiechu. Ale nawet tradycyjny przy okazji wręczania orderu puchar soku z cytryny nie pokonał słynnego już jej uśmiechu.

 

KANDYDATKI, KTÓRE DOSTAŁY TZW. DZIKĄ KARTĘ OD PARTNERA GŁÓWNEGO PLEBISCYTU – REDAKCJI SERWISU 4ALLWOMEN.PL

 

1. Justyna Bułaj

ik

Ukończyła z wyróżnieniem dyplom w jednej z artystycznych szkół projektowania ubioru w Warszawie. Dużo wcześniej uczyła się krawiectwa w szkole odzieżowej. Zajmuje się też stylizacją. Jej przepis na sukces to ciężka praca, dobra kondycja finansowa oraz w niektórych przypadkach pozyskanie partnerów do współpracy, udany PR i dobry pomysł na siebie oraz swoją markę.

Obecnie ma ambitne, jasne sprecyzowane plany wobec swoich projektów i klientek. Zależy jej na rozpoznawalności marki i stabilnej pozycji, która ma być skierowana do ludzi czujących się młodo ale chce też, żeby zachowała uniwersalny, elastyczny charakter i była otwarta na różnorodnych odbiorców. Ważne dla niej jest rozpoczęcie produkcji i uruchomienie w miarę płynnej sprzedaży opartej np. na współpracy z butikami oraz pozyskanie partnerskiej współpracy z innymi firmami.

Ulubione kolory projektantki to zielenie, granat, czerń, szarość oraz szczególnie wyróżniana biel i srebro. Te ponadczasowe barwy gwarantują udany mariaż klasyki z awangardą. Kreacje projektantki zostały już docenione przez niektóre gwiazdy. To szczególny typ klientek: stroje, w których pokazują się sławy muszą być przecież oryginalne, niepowtarzalne, dalekie od kreacji dostępnych w sieciówkach, a jednocześnie… wygodne, zapewniające komfort podczas wielogodzinnej nieraz imprezy branżowej czy koncertu dla licznego grona fanów.

Te cechy doceniła choćby Magda Femme. Artystka, która ceni sobie wygodę, ponadczasową elegancję oraz oryginalność. Wokalistka zdecydowała się nawet wystąpić w kreacjach projektantki w sesji fotograficznej promującej jej płytę. Inną gwiazdą ceniącą oryginalne wizje projektantki jest Izabela Zwierzyńska, znana szerszej publiczności jako Iwona z serialu”Barwy szczęścia”. Aktorka była wiodącą modelką kolekcji „Spark” mającej swą premierę dwa lata temu. Kolekcja łącząca dwie inspiracje: odniesienie do iskry światła przenikającej ciemność, co miało wpływ na jasną kolorystykę, oraz nawiązanie do filmowej postaci Czarnego Łabędzia, spotkała się z zainteresowaniem nie tylko Izabeli Zwierzyńskiej, ale też znawców mody!

Jednak ubiory firmowane nazwiskiem Justyny Bułaj mają jeszcze jedną ważną dla kobiet nowoczesnych, wrażliwych na piękno i cierpienie zwierząt futerkowych cechę: w swoich pracach projektantka stawia na naturalne, wysokiej jakości tkaniny, unikając przy tym prawdziwych futer i skór. Dzięki temu klientki Justyny Bułaj zyskują nie tylko pewność, że ich kreacja jest jedyna w swoim rodzaju, lecz także mają świadomość tego, że przy produkcji stroju nie ucierpiało żadne zwierzę, czy też słabo opłacany pracownik z krajów Trzeciego Świata.

Wszystkie te cechy sprawiają, że ubrania tworzone przez Justynę Bułaj są nie tylko nowoczesne i zarazem podkreślające sensualność, lecz również odpowiadają potrzebom każdej nowoczesnej, wrażliwej na piękno kobiety.

 

2. Monika Wasilewska

39...

 

Właścicielka salonów brafittingowych Satine bielizna w Warszawie. Od 10 lat wraz z zespołem dba o ciała i dusze kobiet. Jak sama mówi JAKOŚĆ to esencja jej sukcesu.

– Słowo klucz, którym otwieram kolejne etapy mojego zawodowego życia, to JAKOŚĆ. Na jakości zbudowałam swój sukces. Łączę go nie tylko z solidnością i trwałością oraz znajomością brafittingu. Dla mnie to także jakość w znaczeniu bycia „osobą”, czyli obdarzonym swoistością, charakterem, wyrazistością. Mój SUKCES to moja JAKOŚĆ. W mojej branży sukces to zadowolenie i zaufanie klientek, które polecają moje usługi koleżankom, córkom, matkom. Sukces mierzony jakością to również – zawsze i niezmiennie – wyczucie i znajomość kobiecej duszy, wsłuchiwanie się w potrzeby, rozwiązywanie problemów, takt. Im więcej czasu poświęcam na zgłębianie materii, w której się specjalizuję, tym wyższą jakość usług oferuję moim klientkom. – wyjaśnia w książce „Szczęście na wagę złota, czyli jak osiągnąć sukces”, której jest jedną z bohaterek.

Monika Wasilewska jakość buduje na zdobytym doświadczeniu – poznawaniu oczekiwań, analizowaniu indywidualnych potrzeb, wreszcie stosowaniu najtrafniejszych rozwiązań. Dokładnie poznaje oczekiwania swoich klientek, zastanawia się nad możliwościami technicznymi bielizny i proponuje rozwiązanie – jej, lecz spersonalizowaną pod kątem indywidualnych potrzeb, wizję brafittingu. Obserwując i analizując, wsłuchuje się jednocześnie w potrzeby kobiet. Wypadkowa jej wiedzy i doświadczenia w połączeniu z otwartością na pragnienia i potrzeby klientki to wspólny SUKCES.

 

3. Joanna Dudziak

S29A0687

Pracowita, ambitna, wytrwała, konsekwentna, ale także otwarta, lojalna, mama godząca obowiązki życia rodzinnego z zawodowymi. Pomimo swojego młodego wieku ma plan na siebie, podbojem zdobywa świat, nie zapominając o bliskich. Na pierwszy rzut oka widać ogromną pewność siebie, zorganizowanie i konkret w działaniu. Joanna charyzmą potrafi zjednywać sobie ludzi, którzy doceniają jej kompetencje.

Dudziak i Partnerzy działa od 3 lat (01.02.2012). Firma kiedyś działała pod nazwą Skills Trainers (Trenerzy Umiejętności), jednak szybko okazało się, że obecna nazwa jest bardziej właściwa, gdyż Joanna jest marką samą w sobie. Jednak, jak mówi z przekonaniem, bez otaczających ją ludzi nie mogłaby osiągnąć tego, co ma obecnie…

Partnerzy to ukłon w stronę nas: pracowników, współpracowników, kontrahentów. 3 lata DiP to zrealizowanych: 15 tys. godz. Szkoleniowych, 30 trenerów współpracujących, 500 firm przeszkolonych, 3500 uczestników, 24 projekty dofinansowane. Kiedy w 2012 roku Joanna zakładała firmę, jedno było pewne – praca z biznesem to jej przeznaczenie. Jest inspirującą nauczycielką, od której można się uczyć, uczyć o nas samych poprzez wsparcie i przyjaźń oraz zawodową pełną profesjonalizmu współpracę.

Firmie Dudziak i Partnerzy od początku działalności przyświeca nierozłączne motto: „Rozwiązania dla biznesu”. Joanna od samego początku była konsekwentna w rozwijaniu usług dla klientów biznesowych. Firma obecnie pracuje z branżami: turystyczną, logistyczną, IT, budowlaną, outsourcingową, edukacyjną, drzewiarską, finansową, prowadząc całe procesy szkoleniowo‐doradcze. Joanna tara się uczestniczyć w każdym nowym projekcie, by wspomagać go z pozycji zarządzania projektem lub jako coach/trener/konsultant/mentor..

Działania DiP obejmują szkolenia: miękkie, specjalistyczne, językowe, jak również doradztwo i coaching. Zajęcia prowadzone są również w językach obcych – angielskim, niemieckim i rosyjskim. DiP wspomaga również swoich klientów w uzyskiwaniu dotacji unijnych. Joanna chętnie współpracuje z firmami zaprzyjaźnionymi w realizacji swoich projektów. Zawsze powtarza, że nie można się specjalizować we wszystkim, jeśli chce się być w czymś najlepszym. Dlatego np. przy szkoleniach technicznych współpracuje z CS Delve, projektach IT z 4AM, językowych ProfiLingua Szczecin.

Joanna Dudziak czynnie uczestniczy w spotkaniach klubów trenerskich – Coaching Cafe, Klub Personalnych, konferencji branżowych, m.in. Lewiatan, WSB, ZPSB. W chwili obecnej opracowywany jest także projekt CSR dla DiP.

Joanna stanowi wzór do naśladowania w kontekście łączenia biznesu i rodziny. Jest dowodem na to, że kobieta w męskim świecie biznesu może naprawdę wszystko. W firmie DiP większość to kobiety, dlatego tryb pracy jest zadaniowy, istnieje możliwość pracy z domu, a dodatkowym atutem są wolne dni przed świętami.

Głosowanie rusza jutro po godzinie 18.00.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności