Marzenie wielu kobiet o przedłużeniu młodości, idealnej pielęgnacji i odżywianiu ich skóry staje się rzeczywistością. To o czym marzyły nasze babcie, mamy – się spełnia. Już nie potrzebujemy wydawać pieniędzy na nietrafione zabiegi gabinetowe. Wystarczy zrobić test i poznać uwarunkowania genetyczne skóry, a następnie dobrać odpowiednią suplementację, dietę i zabiegi kosmetyczne/kosmetologiczne. Czy zatem jest test genetyczny skóry SkinDNA™ i jak możesz go wykorzystać w swoim gabinecie czy klinice?
SkinDNA™ – rewolucyjny test skóry
SkinDNA™ to kompleksowy test genetyczny, który pozwoli na wdrożenie indywidualnego planu profilaktyki przedwczesnego starzenia się skóry. Znajdziesz odpowiedzi na pytanie jak dbać o skórę Twoich klientów, jakich składników kosmetyków i zabiegów potrzebują, a jakich powinni unikać, oraz jaka suplementacja pomoże im w utrzymaniu zdrowego i młodego wyglądu, a także jakich suplementów i składników odżywczych nie powinni zażywać i jakie zabiegi będą dla nich skuteczne, a jakie są stratą pieniędzy i cennego czasu.
Koniec z eksperymentami!
Koniec z eksperymentami przeprowadzanymi na własnej skórze, teraz będziesz wiedzieć, co jest dla Twoich klientów korzystne i bez trudu dostosujesz odpowiednią pielęgnację: zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną.
Każda skóra starzeje się w inny sposób, procesy te są zapisane w naszych kodach genetycznych. Starzenie skóry nie jest procesem jednorodnym, zachodzi na różnych polach.
Test SkinDNA™ bada 5 parametrów zdrowia skóry, powiązanych bezpośrednio z jej starzeniem. Są to:
- jakość włókien kolagenowych utrzymujących jędrność i elastyczność;
- nasilenie glikacji powodującej powstawanie zmarszczek;
- podatność na uszkodzenia słoneczne i powstawanie plam pigmentacyjnych;
- podatność na uszkodzenia przez wolne rodniki;
- wrażliwość i skłonność do stanów zapalnych.
Dzięki testowi dowiesz się także czy dana osoba ma skłonności do chorób genetycznych skóry. Ta wiedza pozwoli na dobranie odpowiedniej suplementacji, która będzie działać profilaktycznie w ochronie przed zmianami i możliwymi chorobami skóry.
Test SkinDNA™ pozwala odkryć mocne i słabe strony skóry, w każdej z tych kategorii na podstawie 16 markerów genetycznych. Jest to unikalna kombinacja markerów, opracowana przez specjalistów z Australii z myślą o skórze.
Twórcy SkinDNA™
SkinDNA™ to australijska firma genomiczna założona przez Stefana Mazy’ego oraz czołowych badaczy i specjalistów w dziedzinie analizy genetycznej i terapii skóry. SkinDNA™ jest liderem w badaniach i postępie naukowym w zakresie prognozowania starzenia się skóry i rekomendacji produktów klinicznych. Stefan Mazy uważa, że odpowiedź na starzenie się skóry, leży w naszych genach. Dlatego powstał test, który dekoduje nasz skórny genom jako narzędzie do odpowiedniej profilaktyki starzenia się i chorób skóry.
Misją firmy jest: Wykorzystanie rosnącego trendu do zmiany sposobu w jaki ludzie dbają o swoją skórę i ich zaangażowanie w zdrowie tej skóry.
SkinDNA™ to firma doceniona przez Instytucje takie jak Baylor College of Medicine, College of Medical Aesthetics Mexico, Australasian Academy of Anti-Aging, DNA Diagnostic Center czy The Chaum Institute And Life Center oraz zdobywca nagród:
- Australian Export
- Frost & Sullivan Technology
- 4th World-China Cosmetic Technology Summit
- My Face My Body
- Asia Pacyfic Enterprise
- Corporate LiveWire Innovation & Excellence
Więcej informacji o firmie i samym teście SkinDNA™ można zaleźć pod poniższymi linkami:
https://www.female.com.au/stefan-mazy-skindna-interview.htm
SkinDNA™ w mediach
Ponieważ pojawienie się testu wzbudziło duże zainteresowanie medialne, przytaczamy tylko niektóre opinie redaktorów z najbardziej poczytnych światowych tytułów:
- GQ: “Nowe technologie w pielęgnacji skóry rzadko nas ekscytują, lecz ta wywołała dreszczyk.”
- Women’s Health: “Raport z badania podpowiada jakich składników szukać kupując kosmetyki – teraz to takie proste!”
- Popular Science: “To nierealistyczne oczekiwać by produkt spełniał indywidualne potrzeby każdego klienta, ale ta nowość sprawia, że to możliwe.”
- Vogue: “Zakończ zgadywanie podczas doboru pielęgnacji skóry, poznaj jej mocne i słabe strony.”
Jak wykonać test?
Test wykonuje się higienicznie i w zaciszu gabinetowym. Otrzymujesz zestaw do pobrania wymazu z policzka Twojego klienta, co jest zupełnie bezinwazyjne i bezbolesne. Następnie odsyłasz próbkę do sklepu NaturaBazar.pl (ul. Matuszewska 20, 03-876 Warszawa). Jest to test laboratoryjny, dzięki czemu ma znacznie większą wiarygodność niż testy domowe. Próbka wysyłana jest następnie do renomowanego laboratorium genetycznego SkinDNA™ w Sydney w Australii. Wynik przychodzi bezpośrednio na Twoją lub Twojego klienta skrzynkę e-mail w okresie od dwóch tygodni do miesiąca.
Jak przeprowadzić test:
https://www.youtube.com/watch?v=iEfl5xiDuLI
https://www.youtube.com/channel/UCRJ3TrSv-iRwZlo2_Oj33QA
Wynik testu nakreśli mocne i słabe strony skóry Twojego klienta. Będzie wskazywał te obszary, o które musi się szczególnie zatroszczyć by zachować młody i zdrowy wygląd na dłużej. Odpowie również na pytanie: czego unikać oraz określi, co jest dla niego nieskuteczne czy nieodpowiednie.
Ponieważ jest to test genetyczny, przeprowadza się go raz w życiu.
Bez względu na wiek, nigdy nie jest za późno, aby skupić się na przyszłym zdrowiu skóry.
Kup test SkinDNA™
Test można kupić przez sklep NATURABAZAR.PL. (link: https://naturabazar.pl/8981-skindna-test-genetyczny-skory.html)
Dla czytelniczek LBQ 20% rabatu na test z kodem SkinDNA20
Po zrobieniu testu nie zapomnijcie o dobraniu odpowiedniej suplementacji dla swoich klientów i zapytajcie naszego specjalistę (kontakt do p.Izabeli) o ich odpowiedni dobór! Nasi eksperci tworzą pełne plany pielęgnacyjne pod wyniki testu.
Więcej na www.skincare.eu
Zapraszamy także do naszej grupy na Facebooku, gdzie znajdziesz profesjonalne porady jak dbać odpowiednio o skórę: https://www.facebook.com/groups/3275055042603431
Co zyskujecie dzięki testowi SkinDNA?
– Klienta, który jest zadowolony z efektów zabiegów
– Czas, którego nie tracicie na nietrafione zabiegi i zastosowaną pielęgnację
– Pewność, że odpowiednio dbacie o zdrowie i piękno swoich Klientów
– Lojalność Klienta, dla którego możecie stworzyć indywidualny plan pielęgnacji, co wyróżni Wasz biznes od innych istniejących na rynku