Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaWywiadyPortal 4allwomen.pl podbija Europę

Portal 4allwomen.pl podbija Europę

4allwomen.pl to portal stworzony przez kobiety i dla kobiet, gdzie można znaleźć informacje na temat polskich firm i ich usług. Ale nie tylko. O planach tych bliższych, i tych dalszych, o współpracy ze stowarzyszeniem Dress For Success, a także o nowej odsłonie portalu z Bogumiłą Andrzejewską – właścicielką 4allwomen.pl, rozmawia Anna Gardyniak.

 

Kilka dni temu ruszyła nowa odsłona portalu 4allwomen.pl. Co się zmieniło?

Tak, to prawda, nowa odsłona wprowadziła odrobinę życia w naszą platformę, ale zmieni się jeszcze sporo – takie założenie przyświecało na od samego początku. Stworzyliśmy portal, aby sprawdzić, jak zostanie przyjęty, jak będzie się rozwijał, czy w ogóle trafi w zapotrzebowanie naszych klientów, partnerów biznesowych, ale przede wszystkim użytkowników. Teraz, po niespełna półtora roku działania wiemy już, że nasz projekt spełnia swoją funkcję, więc nie pozostaje nic innego, jak rozwijać dalej, co właśnie robimy. Planujemy jeszcze wiele nowości, o których nasi użytkownicy będą się sukcesywnie dowiadywać w trakcie naszych działań.

Do kogo kierujecie swoją ofertę?

Celem naszej platformy jest skupienie w jednym miejscu firm, usług, miejsc tworzonych z myślą o kobietach, tworzonych przez kobiety, ale i nie tylko. Nie brakuje mężczyzn, którzy odwiedzają nasz portal czy też śledzą nasz fanpage. Po to jesteśmy, informujemy o wydarzeniach, szkoleniach, warsztatach na ternie całego kraju. Na takich spotkaniach pojawiają się również panowie, co bardzo nas cieszy. W niejednym mieście działa świetna firma, stworzona przez ich właścicielkę z pasji, niejednokrotnie nie mamy pojęcia, że po drugiej stronie ulicy powstaje coś pięknego. My chcemy te wszystkie firmy pokazać, aby kobietom łatwiej było w tym wirtualnym świecie je znaleźć.

W jaki sposób mogą zgłaszać się do Was firmy zainteresowane współpracą?

Mogą bezpośrednio zarejestrować się na portalu, w bardzo prosty sposób, uzupełnić informacje o własnej działalności, dodać fotografie, dane kontaktowe, linki stron i gotowe. Oczywiście służymy pomocą i zdarza się, że to my wprowadzamy wszystkie dane, przesyłamy wizytówkę do akceptacji – później prezentujemy firmę na stronie, portalach oraz w mediach – w zależności, jaki pakiet usług wybrał klient. Wiele firm współpracuje z nami w ramach patronatów – jesteśmy patronem medialnym wielu wydarzeń na terenie całego kraju, tak więc promocja działań innych firm jest u nas na porządku dziennym.

Czym na tle konkurencji wyróżnia się Wasz portal?

Konkurencji tak naprawdę nie ma, bo nie ma portalu, gdzie można znaleźć w jednym miejscu wszystko dla kobiet. Naszym celem jest to, aby wszystkie kobiety w Polsce wiedziały, że jeśli potrzebują jakiejś usługi czy firmy, znajdą ją na 4allwomen.pl. Pragniemy dotrzeć do wszystkich Polek, poinformować je, że jesteśmy. Jest wiele świetnych firm, które nie mają możliwości dobrego wypozycjonowania się w wyszukiwarkach internetowych, więc ich po prostu nie znajdujemy – u nas te firmy widać, każdy może je łatwo znaleźć i zapoznać się z ich ofertą.

4allwomen.pl to nie tylko baza kontaktów do firm i ich reklama. To również akcje społeczne, eventy. Byliście organizatorem warszawskiego spotkania dla prestiżowego stowarzyszenia Dress For Success. Czy możesz o tym opowiedzieć?

Tak, działamy prężnie i na wielu poziomach, współpracujemy z organizacjami, fundacjami, wspieramy różne działania, organizujemy czy też współorganizujemy coraz więcej spotkań i eventów. Z organizacją Dress for Success Poland współpracujemy od listopada. Miałam przyjemność poznać panią dyrektor generalną, która od razu na naszym spotkaniu otworzyła się na wspólne działania. Zaprezentowałyśmy jej nasz portal, przedstawiłyśmy firmy, z którymi działamy i od razu zrodził się pomysł współorganizacji wydarzenia „Nowoczesna, silna, magiczna kobiecość” z premierą książek „W sukience do sukcesu” oraz „Mandragora”. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, chętnie działamy, współpracujemy, wspieramy. Konferencja została zorganizowana 18 listopada w Klubie Księgarza na Rynku Starego Miasta w Warszawie. Działania organizacji są nam bardzo bliskie, działamy dla kobiet i chętnie pomagamy im nawiązywać nowe kontakty, więc nad wsparciem konferencji oraz metamorfozy jednej z beneficjentek organizacji nie zastanawiałyśmy się ani chwili. Oczywiście siła zawsze jest we wspólnych działaniach, wiele firm, z którymi współpracujemy, zdecydowały się na udział w konferencji, wsparcie organizacji oraz beneficjentki, która rozpoczęła w tym dniu nowy etap swojego życia. To dla nas zaszczyt móc wspierać Dress for Success Poland – to wspaniałe kobiety, które pomagają i odmieniają życie tym, które tego bardzo potrzebują. Po konferencji pozostały przemiłe wspomnienia, co jeszcze bardziej zachęca do wspólnych działań, których na pewno nie zabraknie z organizacją Dress for Success Poland.

W Waszych planach jest podbicie nie tylko Polski, ale również wybranych krajów Europy. Z tego, co wiem, stworzyliście już profil na Facebooku dla kobiet z Francji i Niemiec. Myślicie też o Włoszech. Czym kierujecie się przy wyborze danego kraju? I skąd pomysł, aby zaistnieć globalnie?

Nasz portal powstał z myślą o rozwoju nie tylko w Polsce, świadczy o tym chociażby sama nazwa portalu – 4allwomen. Zależało nam, aby była czytelna dla kobiet na całym świecie. Na rozwój w krajach, o których wspomniałaś, jeszcze trochę poczekamy, nigdzie się nie spieszymy. Pierwszy uruchomiliśmy portal Niemiecki, strona jest w trakcie tworzenia, obecnie rozwijamy nasz Niemiecki fanpage. Na drugim miejscu w planach są Włochy, później Francja, Hiszpania… Te kraje wybraliśmy z wielu względów, ale przede wszystkim kierowaliśmy się możliwością rozwoju portalu. To kraje popularne, z ogromnym potencjałem, ale to, jak potoczą się nasze losy w innych krajach UE, zobaczymy dopiero za jakiś czas. Każdy portal potrzebuje czasu, aby się rozwinąć.

Plany na nowy rok?

– Przede wszystkim realizacja wyznaczonych celów i planów, i jak zawsze trochę ich jest. Rozwój portali przede wszystkim, realizacja nowych projektów biznesowych, firm do współpracy przybywa, więc pracy czeka nas sporo. Nowe projekty już sięgają do połowy 2015 roku, trzeba tylko wspólnie z partnerami biznesowymi wybrać odpowiednie rozwiązania i działać! Wspieramy się wzajemnie z wieloma firmami, to dodaje nam skrzydeł i pokazuje, że razem można jeszcze więcej zdziałać, ale dokładnie wybieramy partnerów do współpracy, bo obopólna korzyść to podstawa naszych działań.