Są pełne pasji i ambicji, wytyczają odważne cele, doskonale sprawdzają się zarówno w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu, jak i w pełnieniu kluczowych funkcji kierowniczych i zarządczych – takie są współczesne kobiety sukcesu. Album „Polskie Lwice Biznesu”, będący inicjatywą magazynu „Law Business Quality”, powstał właśnie z myślą o nich.
Najnowsza książka wydawnictwa I.D.MEDIA, która światło dzienne ujrzy na przełomie września i października to zbiór wywiadów z 50 wyjątkowymi kobietami, które stanowią swoistą inspirację do działania. Każda z nich dzieli się swoimi doświadczeniami, sukcesami ale też porażkami. Pokazują, że kluczem do sukcesu jest robienie tego, co się kocha. “Polskie Lwice Biznesu. 50 inspirujących kobiet sukcesu” to prestiżowy projekt mający na celu pokazanie innym, że w życiu czasem trzeba powstawić wszystko na jedną kartę, zaryzykować i dokonać nieoczywistych wyborów.
Na kartach albumu zagoszczą także wybrane laureatki pierwszej edycji plebiscytu “Polskie Lwice Biznesu 2015” m.in. Anna Mucha, Joanna Orleańska, Omenaa Mensah, Joanna Jabłczyńska oraz Monika Zamachowska.
Wydanie albumu POLSKIE LWICE BIZNESU podobnie jak poprzednie publikacje, będzie miało uroczystą premierę w warszawskim Hotelu Mercure Grand podczas 2. edycji plebiscytu Polskie Lwice Biznesu 2016.
Oprócz czołowych gwiazd i celebrytów podczas promocji albumu obecne będą także zaprzyjaźnione z wydawnictwem media.
Dotychczasowe premiery książek odbiły się szerokim echem w prasie, Internecie i telewizji.
Więcej informacji o udziale w projekcie pod nr tel 696 261 825 lub info@idmedia.pl