Są niezależne, ale podkreślają, że ich żywiołem jest współpraca z innymi ludźmi, ich zaletą jest przebojowość, lecz każda z nich jest przekonana, że bez empatii i wyczulenia na potrzeby innych, nie można osiągnąć sukcesu, są kreatywne i inteligentne, ale świadome tego, że najlepszy pomysł potrafi wpaść do głowy podczas codziennych, nieraz banalnych czynności.
Kto taki? Kobiety biznesu, znane i te, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tym świecie, twardo walczące z silną, nierzadko wyłącznie męską konkurencją oraz takie, które znalazły swoją niszę i niebanalny pomysł na firmę. Panie, które dzięki swej pasji znalazły pomysł na życie, dziewczyny, dla których priorytetem jest nie kończąca się praca nad sobą, nieustanne samodoskonalenie i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
Polskie „Lwice biznesu” od dawna stanowią inspirację nie tylko dla innych kobiet, lecz również dla mężczyzn. Nic dziwnego zatem, że wydawnictwo I.D.Media, wydawca m.in. prestiżowego magazynu Law Business Quality, postanowiło przedstawić ich fascynujące sylwetki. Nie będzie to jednak zwykła, „opisowa” prezentacja!
Oddajemy w wasze ręce wyjątkową książkę, która jest rezultatem szczerej rozmowy. Każda z 52 przedstawionych kobiet udzieliła odpowiedzi na ten sam zestaw zaskakujących pytań. Projekt podsumowała dr Ewa Hartman, trenerka z zakresu budowania marki osobistej, wystąpień publicznych oraz inteligencji międzykulturowej, doktor Bournemouth University (GB).
Z udzielonych odpowiedzi wyłania się wyjątkowo spójny i wyrazisty obraz współczesnej bizneswoman – kobiety pełnej sprzeczności; silnej, ale wrażliwej, śmiałej, ale potrafiącej realnie ocenić sytuację. Kobiety której nie są w stanie złamać żadne trudności, ale też przedsiębiorczej osoby, którą cieszy każdy, nawet najmniejszy sukces.
Warto podkreślić, że to już 5 książka naszego wydawnictwa będąca znakomita inspiracją, nie tylko dla bizneswoman…
„Lwice Biznesu….” to projekt mający na celu pokazanie innym, że w życiu czasem trzeba postawić wszystko na jedną kartę, zaryzykować i dokonać nieoczywistych wyborów. To książka, która odpowiada na pytanie, jak ważna w życiu jest pasja, pieniądze i wizerunek oraz czy bycie asertywnym pomaga w drodze na szczyt.
Uroczysta premiera książki odbyła się 30 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Na gali pojawiło się sporo znanych twarzy m.in. Joanna Jabłczyńska, Paulina Holtz, Dorota Williams, Monika Zamachowska z mężem, Aleksandra Mikołajczyk, Łukasz Płoszajski, Aneta Todorczuk-Perchuć i Ryszard Rembiszewski.
W KSIĄŻCE WYPOWIEDZIAŁY SIĘ:
Ilona Adamska str. 5
Ewa Hartman str. 7
Jolanta Bandurowska str. 8
Lidia Bąk str. 10
Kalina Ben Sira str. 14
Joanna Bojarska-Buchic str. 17
Magorzata Boroń str. 20
Urszula Brumer str. 22
Joanna Bujas str. 24
Katarzyna Dowgiałło-Edel str. 26
Honorata Dyjasek str. 28
Renata Dziewońska. str. 32
Iwona Golonko str. 34
Paulina Holtz str. 36
Joanna Jabłczyńska str. 38
Aleksandra Jabłońska str. 40
Agnieszka Jadczyszyn str. 42
Sylwia Jagielska str. 45
Agnieszka Janisz str. 48
Joanna Janyst, Iwona Rowińska-Miter str. 51
Ilona Klejnowska-Kamińska str. 54
Maja Kleszczewska str. 57
Iwona Kossmann str. 59
Olga Kozierowska str. 60
Agnieszka Kuhl str. 63
Katarzyna Kukielińska str. 66
Barbara Lech str. 70
Zuzanna Łyczkowska str. 73
Ewa Mechelewska str. 76
Omenaa Mensah str. 80
Aleksandra Mikołajczyk str. 82
Emilia Mulczyk str. 85
Dorota Murawka str. 88
AgnieszkaOleksyn-Wajda Katarzyna Nosal-Gorzeń str. 91
Anna Pestilenz str. 94
Kinga Piwowarska str. 98
Sylwia Pruszyńska str. 100
Monika Sałapat str. 102
Teresa Seemann str. 104
Edyta Skutnicka str. 107
Paulina Sokół str. 110
Kasia Sujka str. 114
Anna Suska str. 116
Anna Szczypek str. 118
Joanna Hutnik-Szlemińska str. 122
Renata Tłustowska str. 124
Agnieszka Śliwka str. 126
Monika Toczyńska str. 129
Anna Urbańska str. 135
Alicja Wojciechowska str. 138
Agnieszka Wódz str. 141
Anna Ząbczyńska str. 144
Renata Zielezińska str. 146
Książka dostępna będzie w sklepie internetowym www.mutlistore24.pl, w bezpośredniej sprzedaży w siedzibie wydawnictwa I.D.MEDIA (Mokotowska 4/6 lok 115) oraz drogą e-mailową (info@idmedia.pl). Będzie także sprzedawana na wszystkich wydarzeniach organizowanych i patronowanych przez redakcję Law Business Quality.
Cena: 25, 00 zł
fot. Honorata Dyjasek, Piotr Wroniewicz