Jeszcze trzy lata temu Ewelina Kwit- Betlej dopiero snuła plany dotyczące założenia własnej firmy kosmetycznej. Dziś właścicielka marki Resibo ma coraz liczniejsze grono klientów i systematycznie zwiększaną gamę ekologicznych kosmetyków. Została również doceniona przez organizatorów plebiscytu Lwice Biznesu!
Polskie Lwice Biznesu to plebiscyt powołany do życia przez magazyn „Law Business Quality”. Jego celem jest uhonorowanie przedsiębiorczych kobiet, które mogą walczyć o przyznanie statuetki w jednej z dziesięciu kategorii, m.in. Innowacja w biznesie, Prawo i finanse, Moda, Zdrowie i uroda, Rozwój osobisty, Media.
Jury plebiscytu, w skład którego wchodzą m.in. redaktor naczelna magazynu „Law Business Quality” – Ilona Adamska, Andrzej Blikle, czy Otylia Jędrzejczak, oceni wśród nominowanych kandydatek oryginalność ich pomysłu na biznes, sposób jego realizacji, umiejętność budowania relacji z klientami i pracownikami, czy partnerami biznesowymi oraz umiejętność wypromowania własnego biznesu w mediach.
W tej edycji obok doświadczonych bizneswoman zgłoszonych do konkursu nie brak też pań, które stosunkowo niedawno powołały do życia swoją firmę, lecz mimo to już mają na swym koncie znaczące sukcesy.
Na szczególną uwagę w tej grupie nominowanych zasługuje Ewelina Kwit- Betlej, właścicielka marki Resibo. Ta zyskująca coraz większą renomę firma kosmetyczna pojawiła się na rynku całkiem niedawno:
– Nominacja w plebiscycie Polskie Lwice Biznesu to dla mnie ogromne wyróżnienie! Zwłaszcza że moja marka, Resibo, jest na rynku zaledwie od kilku miesięcy. – wyznaje Ewelina Kwit- Betlej. – Przygotowania do jej wprowadzenia zajęły mi ponad trzy lata. To był trudny, ale bardzo ważny dla mnie okres – aby poświęcić się swoim marzeniom, zrezygnowałam z pracy, postanowiliśmy również z mężem, że pieniądze, które mieliśmy odłożone na mieszkanie, zainwestujemy w firmę. Przyznaję, że to była ryzykowna decyzja, bo rynek kosmetyczny jest trudny, ale nasza wiara w powodzenie była wielka. Dziś już mogę z całą pewnością stwierdzić, że stworzyłam kosmetyki, które są uwielbiane przez klientów i z których ja sama jestem dumna. Dlatego sama nominacja już jest dla mnie nagrodą – za ryzyko, które odważyłam się podjąć.
Na czym polega sukces marki Resibo? Przede wszystkim na pełnym zaangażowaniu jej właścicielki oraz skoncentrowaniu się na tym, by oddać w ręce klienta produkt, który będzie odzwierciedleniem jego oczekiwania:
– Kobiety na całym świecie z Polkami na czele zwracają się dziś ku kosmetykom naturalnym, szukają takich, które nie zawierają substancji chemicznych i mają w składzie minimalną ilość nieszkodliwych konserwantów – mówi właścicielka marki Resibo. – Ja wszystkie produkty naszej marki przetestowałam najpierw na sobie. Później sprawdzały je kobiety, a nawet mężczyźni z naszej rodziny, przyjaciele, znajomi. Dopiero po trzech latach prac nad recepturami, testów i badań laboratoryjnych produkty Resibo trafiły na rynek.
Mimo budzących podziw wyników sprzedaży firmy oraz rosnącego zainteresowania marką ze strony prestiżowych klientów (kosmetyki Resibo zachwala na Instagramie sama Anna Lewandowska!) czy redaktorów działów urody kobiecych magazynów, Ewelina Kwit- Betlej wciąż podkreśla, że udany pomysł na biznes był w jej przypadku efektem gruntownej pracy nad tym, by ziścić swe marzenia:
– Sukces to dla mnie możliwość realizacji marzeń i osiąganie stawianych sobie celów. – mówi Ewelina Kwit-Betlej i dodaje – A miarą tego sukcesu jest czynienie świata lepszym i piękniejszym. W mojej firmie jest to tworzenie ekologicznych, bezpiecznych, pięknych, ale przede wszystkim skutecznych produktów. Misją Resibo jest także propagowanie zdrowego, świadomego i ekologicznego trybu życia. Robimy to każdego dnia na naszym blogu.
Nie dziwi zatem nominacja niespełna trzydziestoletniej przedsiębiorczej mieszkanki Świdnicy do plebiscytu Polskie Lwice Biznesu. Czy Ewelina Kwit- Betlej zdobędzie prestiżową statuetkę? O tym przekonamy się już w maju.
Joanna Bielas