lederboard

Prezentacja jesienno-zimowej kolekcji marki Papillon


Dziś odbył się oficjalny press day kolekcji jesień-zima 2015/2016 marki Papillon. Klasyka, nowoczesność, świeżość i kobiecość –  tak w skrócie można scharakteryzować styl, który reprezentują młodzi projektanci marki Papillon.

Anna Mróz-Wojciechowska i Przemysław Gibaszewski  razem stworzyli specjalne linie trzech kolekcji dla firmy Deni Cler oraz Sesst, mają na koncie wygraną okładkę w jubileuszowym 500-tnym wydaniu magazynu „Gala”, a w kreacjach sygnowanych metką Papillon na eleganckich galach pojawiają się gwiazdy polskiego show-biznesu takie jak m.in. Agnieszka Szulim, Małgorzata Socha, Natalia Siwiec, Agnieszka Cegielska, Daria Widawska, Halinka Młynkowa, Iza Janachowska, Julia Pietrucha, Paulina Sykut – Jeżyna, Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

10722x_m

Kreacje wychodzące z atelier Papillon wyróżniają się indywidualnym projektem, wyszukanymi tkaninami oraz starannością wykończenia. Projektanci troszczą się o każdy szczegół. Jak sami przyznają, inspiracje czerpią głównie z mody ulicznej, starają się projektować stroje ponad podziałami wiekowymi. Ich praca jest ich pasją. Dzień to inspiracja, a wieczór na czerwonym dywanie to wyzwanie!

10722_m

Autorzy o kolekcji  jesień-zima 2015-2016

Pierwszym bodźcem do przygotowania kolekcji było stworzenie autorskiego wzoru, przeniesionego specjalnie dla Papillon na różne faktury i gramatury tkanin. Nadruk przywołuje na myśl żywioły w głębokich kolorach granatu z fioletem i pudrowym różem w tle. Ta sama paleta barw  przeplata się przez całą kolekcję zamykając ją w przemyślaną całość.  Zwiewne jedwabie  obok nowoczesnych konstrukcyjnych tkanin w nowatorskich nadrukach są bazą dla klasycznych fasonów, co odzwierciedla zderzenie klasyki z siłą nowoczesnej kobiety.

W kolekcji nie ma nudnych i nijakich kolorów, dlatego zamiast czerni  i szarości widzimy purpurę i głęboki turkus. Szarość podkreśla jedynie swoją obecność metaliczną skórą a czerń przewija się w bogato tkanym żakardzie.

119659 1 (00000003)

Kolekcja tętni kobiecością i ocieka bogactwem tkanin, dzięki czemu, stawia klasykę w nowym obliczu.

Partnerami wydarzenia byli: dietetyczny catering EatZone.pl,  Zielony Słońwysublimowany aperitif Gancia Proseco Riri-100% woda kokosowaO wyjątkowe upominki dla wszystkich gości zadbała marka Yoskine firmy Dax Cosmetics. Partnerem medialnym wydarzenia był portal kimkim.pl, magazyn Imperium Kobiet oraz Law Business Quality.

Zapraszamy na stronę – www.papillonatelier.pl – znajdą tam Państwo szczegóły dotyczące nowej kolekcji.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności