Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności

W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze swojego codziennego życia. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy...
Strona głównaPolskie Lwice BiznesuPrezentacja kandydatek do tytułu Polska Lwica Biznesu - Innowacje w biznesie

Prezentacja kandydatek do tytułu Polska Lwica Biznesu – Innowacje w biznesie


Oryginalny pomysł na biznes, umiejętność promocji i PR oraz zdolność nawiązywania relacji z klientami i współpracownikami – między innymi to powinno cechować „Lwicę Biznesu”.

Plebiscyt „Polska Lwica Biznesu” organizowany przez magazyn „Law Business Quality” ma propagować kobiety, które doskonale radzą sobie na rynku, łącząc pracę zawodową z pasją, dążą do samorozwoju i sukcesu.

Skierowany jest do właścicielek małych lub średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących wysokie stanowiska menedżerskie czy kierownicze lub będących w zarządzie fundacji albo stowarzyszenia działającego na rzecz kobiet.

Redakcja nominuje 30 kandydatek w kategoriach: Promocja kobiet w biznesie, Innowacja w biznesie, Prawo i finanse, Moda, Zdrowie i uroda, Turystyka i hotelarstwo, Rozwój osobisty, Media, Sztuka i design oraz Działalność społeczna i charytatywna.

Dziś przedstawiamy prężnie działające kobiety w kategorii INNOWACJE W BIZNESIE.

 

 

1. Anita Kijanka

11106312_10152890792429541_1797196552_n

 

Doktor nauk społecznych od trzech lat prowadząca Com Creation – agencję zajmującą się komunikacją marek i organizacją wydarzeń z branży nowych technologii oraz firm adresujących swoją ofertę do kobiet. Wcześniej urzędnik, wykładowca akademicki. Łączy pasję z pracą zawodową. Uwielbia tworzyć, wymyślać, integrować istniejące już rzeczy i koncepcje. Trener z 9 letnim doświadczeniem.

Autorka licznych publikacji naukowych i felietonów dla portali i prasy branżowej. Pomysłodawczyni licznych inicjatyw m.in. projektu pt. Wenusjanki – obecnie jednej z większych projektów adresowanych do kobiet w Polsce.

 

2. Sylwia Lehner

super1

 

Prezes zarządu renomowanej firmy Goniec Sp. z o.o., specjalizującej się w expressowych przesyłkach kurierskich na terenie kraju. Autorka i współwłaściciel firmy Goodsales, trenującej i tworzącej zespoły sprzedawców (w małych i średnich przedsiębiorstwach). Wraz ze wspólnikiem Zenonem Rożenkiem współpracują z wieloma firmami na bazie stałych kontraktów.

Prowadzi zajęcia i warsztaty sprzedażowe, które cieszą się ogromnym uznaniem nie tylko wśród firm z którymi współdziała ale z każdym kto pragnie poznać jej „poza schematyczne metody sprzedaży”.

Urodzona w sylwestrową noc góralka, w latach 2000-2009 rozwijała swoje życie zawodowe w Austrii, będąc prowadzącą serwis organizujący bankiety i cateringi w znanych i prestiżowych lokalach gastronomicznych.

To osoba posiadająca zaczarowaną charyzmę, chętnie dzieląca się energią z każdym – kogo spotyka na swojej drodze i wspierająca różnego rodzaju projekty i wydarzenia kulturalno – charytatywne, także kilka fundacji.

Jedna z bohaterek książki Ilony Adamskiej, wydanej w 2015 r. pt. „Szczęście na wagę złota, czyli jak osiągnąć sukces”, w której definiuje swój własny sukces jako: CEL, DZIAŁANIE i ODWAGĘ. Lubi grać na gitarze i akordeonie, grać w kosza i w szachy, pływać, tańczyć, pisać teksty oraz spotykać się z ludźmi, od których bije dobra moc.

 

3. Alicja Wojciechowska

_MG_1438-Edit

 

Urodziła się w dniu, w którym działaniami rządzą serce i rozum. Studiowała biologię na Uniwersytecie Łódzkim. Od 1992 roku wspólnie z małżonkiem prowadzi rodzinną firmę Alles zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą damskiej bielizny.

Nie ma wielkiego wykształcenia, ale ma wielkie otwarte serce, dlatego chce czynić dobro, uwielbia zmiany. To one inspirują ją do działania. Wierzy, że podarowany nawet drobny szlachetny uczynek nie tylko uszczęśliwia innych, wywołuje uśmiech, ale przede wszystkim uszczęśliwia nas samych. Jest przekonana, że gdy słowo RADOŚĆ zamienia się w DZIĘKUJĘ, to największa forma wdzięczności. Łatwo jest pisać i mówić o tym, co jest dla nas najlepsze, ale to, co jest dla niej najlepsze, wie Bóg.

Produkty marki ALLES skierowane są do kobiet w każdym wieku. Bielizna pokoleniowa, na każdą sylwetkę, dla kobiet w ciąży, karmiących, po mastektomii.  Innowacją w firmie są konsultacje i warsztaty dla kobiet organizowane podczas kongresów w Szkołach Rodzenia i Klubach Amazonek.

Jako Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet Alicja Wojciechowska organizuje i finansuje konkursy dla młodzieży we wszystkich szkołach – w całej gminie i mieście Głowno.

Jej mottem są słowa Don Sibeta:  „To, co pochodzi z serca, trafia do serca.” Ma nadzieję, że również do serca Klientek.

Głosowanie rusza 15.04.2105.