Przyszłość reklamy online w Polsce


Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował najnowszy raport zatytułowany „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Jego premierze towarzyszył IAB Expert Panel, podczas którego przedstawiciele najważniejszych firm branży internetowej dyskutowali na temat kondycji i przyszłości reklamy online w Polsce.

 

W roku 2014 wartość reklamy online powinna przekroczyć 2,5 mld zł – to jedna z prognoz zaprezentowanych w raporcie IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Premiera publikacji, w postaci prezentacji wyników i analiz oraz panelu dyskusyjnego, odbyła się 4 grudnia br. i zgromadziła pełną salę. Zapis spotkania jest dostępny na kanale YouTube IAB Polska – zapraszamy do obejrzenia: http://youtu.be/xH_zYHM7hGU.

W odróżnieniu od innych przekrojowych publikacji IAB Polska – „Raportu Strategicznego” czy wydanego niedawno „Wpływu internetu na gospodarkę w Polsce” – w raporcie „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce” mniej skupiono się na dotychczasowych dokonaniach, a bardziej poddano analizie prognozy, nowinki, trendy i zjawiska, które w niedługim czasie mogą się rozwinąć lub pojawić na polskim rynku. W publikacji znalazły się między innymi szacunki wartości reklamy internetowej i poszczególnych formatów na rok obecny i przyszły, a także interesujące kierunki rozwoju komunikacji cyfrowej, czy analityki. – mówi Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska.

10444560_10150455753684996_6143868211854058864_n

Analizy zawarte w raporcie na grunt praktycznych rozważań przenieśli eksperci branży, którzy wzięli udział w IAB Expert Panel #9. O perspektywach rozwoju reklamy online w Polsce dyskutowali: Agnieszka Hryniewicz-Bieniek z Google, Anna Kaczmarska z IDMnet, Anna Sakowicz ze Starcom MediaVest Group, Robert Bednarski z Onetu, Sławek Stępniewski z Dentsu Aegis Network Polska i Szymon Gutkowski z DDB.

 

Magdalena Buszek

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję zasady Polityki prywatności