Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, które możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.
Szkolenie odbędzie się 1 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowanie decyzji zakupowych?
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
- Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika?
- W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług?
- Konsument w sytuacji zakupów
- Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB
- Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
- Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB)
- Paradoks wyboru
- Za co klienci są gotowi zapłacić?
- Wartość vs cena
- Akceptacja ceny
- Skuteczna prezentacja cen
- Końcówki cen .99, .95; .00
- Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
- Komunikacja ceny promocyjnej
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań
- konsumentów
- Postawy i zachowania wobec pieniędzy
Główne zagadnienia:
- Konsument w sytuacji zakupów
- Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB
- Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
- Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB)
- Paradoks wyboru
- Za co klienci są gotowi zapłacić?
- Wartość vs cena
- Akceptacja ceny
- Skuteczna prezentacja cen
- Końcówki cen .99, .95; .00
- Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
- Komunikacja ceny promocyjnej
- Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań
- konsumentów
- Postawy i zachowania wobec pieniędzy
Prowadzący:
Grzegorz Furtak – Założyciel pricingLAB. Ekspert cenowy. Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Za-rządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.