Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Idealna praca dla Ciebie, czyli jaka?

Praca zawodowa zajmuje nam co najmniej jedną trzecią dnia – dlatego tak ważne jest, by pracować w miejscu, gdzie czujemy się dobrze, prawda? Po...
Strona głównaRozmaitościPsychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć...

Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?


Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, które możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów. Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.

 

Szkolenie odbędzie się 1 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

 

05.09.Psychologia-cen.SM0647

 

 

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowanie decyzji zakupowych?
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
  • Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika?
  • W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług?
  • Konsument w sytuacji zakupów
  • Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB
  • Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
  • Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB)
  • Paradoks wyboru
  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Wartość vs cena
  • Akceptacja ceny
  • Skuteczna prezentacja cen
  • Końcówki cen .99, .95; .00
  • Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
  • Komunikacja ceny promocyjnej
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań
  • konsumentów
  • Postawy i zachowania wobec pieniędzy

Główne zagadnienia:

  • Konsument w sytuacji zakupów
  • Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB
  • Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
  • Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB)
  • Paradoks wyboru
  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Wartość vs cena
  • Akceptacja ceny
  • Skuteczna prezentacja cen
  • Końcówki cen .99, .95; .00
  • Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
  • Komunikacja ceny promocyjnej
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań
  • konsumentów
  • Postawy i zachowania wobec pieniędzy

 

Prowadzący:

Grzegorz Furtak – Założyciel pricingLAB. Ekspert cenowy. Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Za-rządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.