lederboard

PUFF-BUFF podbija Paryż

W dniach 8-12 września 2017 r. odbyły się targi wnętrzarskie Maison&Objet w Paryżu. Wśród najbardziej cenionych marek światowego desingu znalazł się PUFF-BUFF – ikona polskiego wzornictwa. Ania Siedlecka i Radek Achramowicz z Paryża powracają pełni energii i zapału, bo pneumatyczne lampy za granicą po raz kolejny okazały się hitem!

Paryskie targi Maison&Objet to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży wnętrzarskiej. Tłumy miłośników dobrego wzornictwa podziwiać mogły innowacyjne, wypełniane powietrzem lampy polskiej marki PUFF-BUFF. Ich stoisko rozświetliło strefę NOW! DESIGN À VIVRE. The soul of design. Dla designerów było to bardzo owocne 5 dni. Tysiące ludzi zachwycało się kultową już konstelacją BUBBLES. Nie zabrakło nowości – plafony HALF-STAR, HALF-SUPERSTAR i HALF-MEGASTAR to spłaszczona, kompaktowa forma, która pozwala na zagospodarowanie przestrzeni z ograniczoną wysokością. Uczestnicy targów entuzjastycznie przyjęli polski design, który odbiega od sztampy.

PUFF-BUFF2

„Odwiedzający, widząc nasze lampy, reagowali zachwytem, zaciekawieniem. Architekci, projektanci, scenografowie czy dekoratorzy mieli gotowe pomysły na wykorzystanie naszego oświetlenia w swoich projektach. Doceniona została możliwość wykonania lamp na wymiar, na zamówienie” – mówi Anna Siedlecka, współzałożycielka PUFF-BUFF. Targi były okazją do nawiązania ciekawych relacji biznesowych. „Odbyliśmy setki obiecujących spotkań. Nawiązaliśmy interesujące kontakty z gośćmi nie tylko z Francji i Europy, ale także z krajów arabskich, Azji, a nawet miejsc bardziej egzotycznych, takich jak Kongo czy Senegal. Prowadziliśmy rozmowy na temat niezwykłych projektów, które mam nadzieję, uda się zrealizować” – dodaje designerka.

PUFF-BUFF14

Doceniona została także stojąca lampa zewnętrza BIG PUFF, którą wybrano jako część specjalnej wystawy w ramach targów – COMFORT ZONE. Zaprezentowane zostały tam te elementy wyposażenia wnętrz, które gwarantują ich użytkownikowi osiągnięcie wewnętrznego spokoju i dobrego samopoczucia. Wystawa promowała ideę domu, jako miejsca, w którym czujemy się dobrze i komfortowo.

PUFF-BUFF16

Co dalej planuje PUFF-BUFF? Oczywiście nie zwalniać tempa! „Rozwijamy rozpoczęte relacje, podtrzymujemy kontakty. Już teraz mamy co robić. Mamy wiele zamówień i czeka nas sporo projektowych wyzwań. Oczywiście planujemy udział w kolejnych wydarzeniach targowych, bo mimo iż wymaga to wiele wysiłku, to naprawdę się opłaca!” – podsumowuje Radek Achramowicz. A my czekamy na więcej!

Więcej informacji o marce PUFF-BUFF na: www.puff-buff.pl.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności