Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaWnętrza i designPUFF-BUFF w nowej odsłonie. Kreatywna symbioza PUFF-BUFF, Space Monkeys i OKK!

PUFF-BUFF w nowej odsłonie. Kreatywna symbioza PUFF-BUFF, Space Monkeys i OKK!

PUFF-BUFF chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Marka-ikona stawia teraz na zmiany! A że metamorfoza ma być niebanalna, to w jej przeprowadzeniu pomogą kreatywni – Space Monkeys i OKK! Nowoczesne, minimalistyczne logo oraz jeszcze ciekawsze zdjęcia produktowe to początek ewolucji, którą przechodzi ten designerski team. Mnóstwo lekkich i świeżych pomysłów powstanie w ich nowej pracowni. Za chwilę pojawi się też nowy katalog, a projektanci zapowiadają także kolejne propozycje lamp.

 

Marka PUFF-BUFF nie pozwala nam na nudę. Ich projekty, choć wielokrotnie nagradzane i doceniane, puszczają do nas oczko. Designerzy zapowiedzieli zmiany, a do współpracy zaprosili osoby pełne energii i pomysłów. Nowa identyfikacja wizualna PUFF-BUFF jest efektem współpracy z kreatywną agencją Space Monkeys. Odświeżone logo jest teraz proste, ale również przywołujące skojarzenia z marką. Pojawia się w nim graficzny element – wyobrażenie światła, błysku – największą inspirację dla Studia PUFF-BUFF Design, które stworzyli wspólnie Anna Siedlecka i Radek Achramowicz w 2004 r. Logotyp został wybrany spośród 70 różnych wersji i ma być zaproszeniem do unikalnego świata marki, którą zalicza się do ikon współczesnego polskiego designu.

Komunikacją i wizerunkiem designerskiej marki zajmie się OKK! Agencja PR, specjalizująca się w markach z branży architektury, designu i wnętrz, stawia na niesztampowe podejście do komunikacji. OKK! i PUFF-BUFF połączyła miłość do wzornictwa i niezaprzeczalna energia do działania. Marka zapowiada, że to jeszcze nie koniec zmian. PUFF-BUFF jeszcze nas zaskoczy!

cof

Marka PUFF-BUFF założona została przez Annę Siedlecką i Radka Achramowicza jako połączenie pracowni projektowej z małą manufakturą. Najbardziej rozpoznawalne lampy projektowane przez ten duet mają wspólny mianownik – powstają dzięki pneumatycznej technologii – powietrze zamknięte jest w cienkiej, elastycznej membranie. PUFF-BUFF od początków swojego istnienia aktywnie promuje polskie wzornictwo, biorąc udział w największych wystawach i targach designu oraz zdobywając liczne nagrody na całym świecie. Marka znalazła się w wielu polskich i zagranicznych książkach poświęconych wzornictwu, m.in. „Young European Designers”, „Design. From idea to realization” czy „Polish Design: UNCUT”, gdzie wymieniana jest wśród najlepszych, najciekawszych twórców designu.

PUFF-BUFF, fot. Agata Lewandowska (1)

Anna Siedlecka – projektantka wzornictwa, architekt wnętrz, pomysłodawczyni, współzałożycielka i dyrektor kreatywna PUFF-BUFF. Ukończyła Wydziału Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Kuratorka wystaw i współtwórczyni inicjatyw wspierających polski design (m.in. The Spirit of Poland czy VIVA LED). Członkini Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych. Wyróżniona prestiżowymi nagrodami m.in. EUROPE 40 UNDER 40 dla najciekawszych młodych designerów w Europie.

Radosław Achramowicz – profesor nadzwyczajny Politechniki Warszawskiej na Wydziale Architektury,  kierownik Pracowni Projektowania Architektonicznego i Projektowania Produktu na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej. Był także wykładowcą poznańskiej School of Form i bydgoskiego Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Ekspert w dziedzinie architektury i designu. Kurator i współtwórca inicjatyw wystawienniczych dotyczących wzornictwa.

Więcej o marce PUFF-BUFF i jej założycielach: www.puff-buff.pl.