Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaRozmaitościMAKE YOUR BUSINESS BETTER „Content Marketing – Postaw na efekt w sprzedaży”...

MAKE YOUR BUSINESS BETTER „Content Marketing – Postaw na efekt w sprzedaży”


6 lutego 2017 roku w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyło się pierwsze w tym roku spotkanie dla przedsiębiorców zorganizowane w ramach konceptu Business Unlimited, skupiającego 6 marek: Lady Business Club, Akademia Marki z Klasą,  portal www.ladybusiness.pl, znak jakości Marka z Klasą, tytuł Ambasadorka Klasy i Agencja Marketingu Osobistego. Wieczór  zgromadził przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski, między innymi z Pomorza, Wielkopolski i Małopolski. Wśród nich członkinie Lady Business Club, adeptki i uczestniczki Akademii Marki z Klasą oraz zupełnie nowych gości. Tematem spotkania był  „Content Marketing – Postaw na efekt w sprzedaży” .

 

 

Wśród zaproszonych gości znaleźli się wyjątkowi prelegenci:

DAWID ZARAZIŃSKI – Redaktor, przedsiębiorca, znawca nowych mediów i technologii. Związany z ICAN Institute, wydawcą „Harvard Business Review Polska”, gdzie prowadzi redakcję internetową, odpowiada za rozwój produktu HBRP.pl oraz działania marketingu treści. Redaktor naczelny e-biznes.pl, najstarszego polskiego serwisu poświęconego prowadzeniu biznesu w internecie. Interesuje się tematyką nowych mediów, innowacji, budowania marki osobistej. Prelegent licznych branżowych konferencji, autor artykułów popularnonaukowych. Związany ze środowiskiem startupowym.

MICHAŁ GÓRSKI – rodowity krakowianin. Absolwent wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Krakowskiej i kierunku MBA na Polish Open University w Krakowie. Od 2003 roku pracuje w zawodzie architekta, od 2006 r. związany jest z grupą Schwitzke GmbH, tworząc jej polską filię z siedzibą w Krakowie jako dyrektor zarządzający „Schwitzke Górski”. Michał Górski wraz z zespołem kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na Polskim i Europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy „Schwitzke Górski” to marki sektora modowego, jak choćby LPP, WOJAS, MIG, KOMFORT, i wielu innych. Realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługach biurach. Nasze doświadczenia biorą się z projektów obiektów w małej i wielkiej skali – centrów handlowych, hoteli do małych punktów sprzedaży.

LBC-10

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, Master Business Trener, level superior. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, mówca motywacyjny, autorka artykułów o marce, pisze bloga Master Personal Branding. Twórca programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Na zaproszenie Akademii Marki z Klasą historię biznesu opowiedziała: Estera Hess – z wykształcenia lingwista i tłumacz przysięgły języka angielskiego i niemieckiego, jednak jej największą pasją są podróże. Od 10 lat prowadzi własne Biuro Podróży ESTA, samodzielnie przeciera szlaki, wybiera kontrahentów, pilotuje także kilka egzotycznych tras w ciągu roku. Stara się stworzyć swoim klientom wyjątkową podróż życia. Na co dzień zajmuje się opracowywaniem tras, organizacją wyjazdów szytych na miarę oraz prowadzi blog podróżniczy. Uwielbia gotować, a jeszcze bardziej piec. Kuchnia jest zawsze mocnym punktem każdego wyjazdu.

LBC-149

W czasie spotkania goście dowiedzieli się, jakie treści marketingowe są skuteczne w sprzedaży produktów i usług, czym jest content marketing i dlaczego jest wciąż najważniejszym elementem rozwoju firmy, i dlaczego klienci płacą więcej za historię marki?

Wieczór było okazją do nawiązania nowych, wartościowych relacji biznesowych. Sprzyjała temu swobodna atmosfera, którą stworzyli zaproszeni właściciele firm. Okazję do nawiązania kontaktów mieli przedstawiciele pokrewnych branży, na przykład architekci, dekoratorzy wnętrz, przedstawiciele firm branży IT, marketingu, firm prawniczych oraz branży beuty.

Uczestnicy spotkania poprzez zbiórkę środków wsparli cele statusowe fundacji Dobry Duszek, zajmującej się dożywianiem dzieci i młodzieży. Goście spotkania mogli przekazać fundusze na obiady dla dzieci z ubogich rodzin – jeden taki posiłek to 7 zł. (http://www.fundacjadobryduszek.pl/o-fundacji/o-nas/). Fundacja działa pod hasłem: DOBRY+DUSZEK= PEŁNY BRZUSZEK.

LBC-20

Twórczynie Akademii Marki z Klasą wręczyły certyfikaty ukończenia półrocznego kursu budowania silnej marki dla przedsiębiorców „Bądź Widzialną Marką”. Otrzymały je uczestniczki XXV i XXVI edycji kursu: Katarzyna Przemyska – właścicielka firmy KP-System z Warszawy, Beata Block- Prezes Zarządu firmy RDL Hydraulics z Pomorza, Maria Śliwka – właścicielka salonu Fryzjersko-Kosmetycznego Maria Śliwka w Kole, Renata Gaweł – właścicielka cukierni Słodka Italia w Gorlicach, Maciejka Peszyńska-Drews – design coach z Warszawy, Marlena Stosio – twórca i właściciel Niepublicznego Przedszkola Chatka Puchatka w Markach.

W ramach ukończenia kursu zostały przyznane dwa prestiżowe znaki jakości Marka z Klasą. Otrzymały je: Estera Hess – właścicielka butikowego biura podróży ESTA z Poznania i Ewa Wardęga-Sawicka – wedding planner, twórczyni i właściciel marki Krainy Ślubów.

LBC-187

Nasze spotkanie zostało urozmaicone dzięki udziałowi naszych partnerów biznesowych: Leśnemu Spa w Krakowie, firmie Ideal Line, Studio Urody Diamentowy Blask, ibi.pl, Cocospa, Edukacjazywieniowa.pl, Organics Beauty, Celeste Cafe i hotelowi Airport Okęcie. Wśród upominków dla gości znalazł się dwudniowy, romantyczny pobyt w Leśnym SPA w Krakowie na specjalne zaproszenie właścicielki, wyjątkowy, ekskluzywny zabieg na twarz zawierający kawior i wyciąg z pereł od Studia Urody Diamentowy Blask, specjalnie dobrana kuracja włosów od firmy Coco SPA, pakiet zawierający konsultacje żywieniowe w programie „Zdrowa Rodzina” od Edukacji Żywieniowej PL, wyjątkowy, czerwony sejf podróżny od firmy Ideal Line i wiele innych.

Za udział w wydarzeniu dziękujemy naszym patronom medialnym: Harvard Business Review Polska, magazynowi Madame, portalowi 4allwomen.pl, magazynowi Mademoiselle, portalowi bizneszklasa.pl, Law Business Quality.