Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Idealna praca dla Ciebie, czyli jaka?

Praca zawodowa zajmuje nam co najmniej jedną trzecią dnia – dlatego tak ważne jest, by pracować w miejscu, gdzie czujemy się dobrze, prawda? Po...
Strona głównaRozmaitościPatronaty medialneRusza Akademia PR Managera 360°. Zostały ostatnie wolne miejsca

Rusza Akademia PR Managera 360°. Zostały ostatnie wolne miejsca

Już w najbliższy czwartek, 20 lutego, w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie odbędzie się pierwsze szkolenie z cyklu Akademia PR Managera 360o. Tworzenie skutecznej strategii public relations, budowanie relacji z mediami, prawo i etyka w działaniach PR – to tylko część tematów, które omówią eksperci praktycy podczas tego wydarzenia. Twórczynią Akademii PR Managera 360o, a zarazem jedną z prowadzących szkolenia jest Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym w branży.

 

 

Akademia PR Managera 360° to cykl szkoleń w formule wykładowo – warsztatowej. Składa się z trzech poziomów: LEVEL BASIC (szkolenie 20 lutego), LEVEL MASTER (szkolenie 5 marca) i LEVEL PROFESSIONAL (szkolenie 19 marca). Wszystkie spotkania odbywać się będą w godz. 9:30 – 18:00 w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie (ul. Piękna 49).

Powstała z myślą o PR-owcach, rzecznikach prasowych, marketingowcach, social media managerach, specjalistach public affairs, advocacy i CSR, ale nie tylko. Do Akademii mogą dołączyć właściciele działalności gospodarczych lub rolniczych, pracownicy działów HR odpowiedzialni w firmie za komunikację wewnętrzną i employer branding, przedstawiciele fundacji i stowarzyszeń, które w swoich strukturach mają dział komunikacji lub współpracują z agencjami PR, czy osoby, które chciałyby zmienić kierunek kariery zawodowej oraz poszerzyć swoje kompetencje w zakresie public relations.

Akademia PR Managera 360° to pierwszy projekt edukacyjny realizowany w Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej. Pomysłodawczynią i autorką programu jest Paulina Smaszcz-Kurzajewska, manager komunikacji i public relations, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, której pracę docenia środowisko branżowe, w tym nagrodą Złotego Spinacza.

Rozwój technologii, mnogość i różnorodność nowoczesnych kanałów komunikacji oraz możliwość stałego kontaktu klienta z marką sprawiły, że obecnie zarówno duże korporacje, średnie, małe czy mikro firmy, potrzebują PR Managerów 360°. Są to specjaliści, którzy posiadają wiedzę i umiejętności o działaniach public relations i komunikacji, zgodne ze współczesnymi trendami i zmianami w tej dziedzinie – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Do współpracy Paulina Smaszcz-Kurzajewska zaprosiła ekspertów PR, digital media, dziennikarzy, prawników, marketingowców i trenerów biznesu. W gronie szkoleniowców jest, m.in.: Sebastian Bykowski – dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów; Piotr Zieliński – do niedawna wydawca „Dzień Dobry TVN”, obecnie właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders; Magdalena Wosińska i Karolina Rafalo z zespołu Prowly, a także Łukasz Dębski z firmy konsultingowej Socjomania.

Wśród głównych korzyści uczestnictwa w Akademii PR Managera 360° Paulina Smaszcz-Kurzajewska wymienia: umiejętność tworzenia angażujących kampanii PR, skuteczne zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych, udoskonalenie warsztatu redagowania interesujących form tekstowych, nie tylko informacji prasowych, oraz odświeżenie wiedzy prawnej z zakresu, na przykład, prawa prasowego, autorskiego, przepisów RODO.

Wartością dodaną dla uczestników jest możliwość indywidualnych, bezpłatnych konsultacji własnych dotychczasowych projektów PR z prowadzącymi szkolenia.

Jak podkreśla Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Jej Akademia Public Relations, w tym Akademia PR Managera 360°, ma jeszcze jedno ważne zadanie. – Obecnie branża public relations przechodzi kryzys i nie ma dobrego PR-u. Jest to spowodowane, między innymi, nadal utożsamianiem PR-u z reklamą, sprzedażą, marketingiem politycznym, manipulacją. Ponadto, panuje błędne przekonanie, że nietrzeba ukończyć specjalistycznych studiów w tym zakresie, aby zajmować się wizerunkiem marki. Nic bardziej mylnego! Zadaniem Akademii Public Relations Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej jest odbudowanie dobrego imienia PR-u, poprzez szkolenia, podnoszące kwalifikacje zawodowe, otwarte spotkania z doświadczonymi ekspertami, w celu wymiany doświadczeń, oraz mentoring z praktykami tej branży, by uczyć się od najlepszych – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska.

Program Akademii PR Managera 360° – LEVEL BASIC, która odbędzie się 20 lutego, koncentruje się na podstawowych zagdanieniach związanych z działaniami public relations, które każda osoba zajmująca się tą dziedziną powinna opanować: budowanie strategii komunikacji, copywriting, relacje z mediami, prawo i etyka w działaniach PR.

Wszystkie szczegółowe informacje o Akademii PR Managera 360° znajdują się na stronie www.paulinasmaszczkurzajewska.com.

Partnerami szkoleń są: the Nest, the Nest Cafe, Bodybar, agencja reklamowa GADŻETPLUS, 3 Kolory Mózgu – STRUCTOGRAM®, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, FILIPIAK BABICZ LEGAL sp. k., Kwiaciarnia Badyle, Cumulus PR, Prowly, Gorilla Coffee, PMX Distribution.

Patronat medialny sprawują: MedialnaPerspektywa.pl, HRPolska.pl, magazyn „Law Business Quality”.