lederboard

Sprzedaż prowokacyjna – okrzyknięta czwartą rewolucją sprzedażową


29 października w warszawskim Businessman Institute, kilkudziesięciu przedsiębiorców spotkało się by poznać tajemnice związane ze sprzedażą. Gościem specjalnym wydarzenia był Mateusz Mrozowski, trener i doradca biznesowy.

 

Jak zmieniła się branża sprzedażowa po wielkim kryzysie w 2008 roku? Co ma wpływ na decyzje zakupowe klientów? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znaleźli uczestnicy spotkania biznesowego zorganizowanego przez Polish Business Club. Prelegentem był Mateusz Mrozowski – trener i coach sprzedaży.

Mrozowski opowiadał, że sprzedaż prowokacyjna ma za zadanie pokazanie klientowi jego biznesu z nowej perspektywy, edukowanie klienta (np. w zakresie nowości w branży) i wskazywanie mu nowych sposobów zarabiania. Sprzedaż prowokacyjna to również dostosowywanie przekazu do konkretnego klienta i jego potrzeb. Prelegent opowiadał również w jaki sposób skutecznie wyrobić sobie opinię eksperta. Mateusz Mrozowski jest autorem książki „Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale”, którą można było zakupić na spotkaniu.

zdj2

– Spotkanie było niezwykle inspirujące, wszyscy uczestnicy bardzo chwalili prelekcję i wiedzę prelegenta. Cieszę się, że spotkanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, to sygnał jakie tematy są ważne dla przedsiębiorców – dodaje Sławomir Stańczuk, prezes zarządu Polish Business Club.

Wszyscy uczestnicy wydarzenia mieli na początku możliwość przedstawienia swojej firmy wśród zgromadzonych, a także nawiązać nowe znajomości podczas networkingu. Na kolejne spotkanie zapraszamy już w listopadzie!

zdj1

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do śledzenia strony www.plbclub.pl gdzie na bieżąco pojawiają się informacje o planowych wydarzeniach.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności