lederboard

Startup Qpony.pl przejął aplikację Blix – powstała druga największa grupa m-commerce w Polsce


W pierwszych dniach czerwca 2016 poznański start-up Qpony stał się właścicielem zakupowej aplikacji Blix. Dziś grupa mobilna, zrzeszająca w swoim portfolio dwie aplikacje, liczy łącznie ponad 1 000 000 miesięcznie aktywnych użytkowników, szukających informacji o tańszych produktach i usługach.

 

 

 

Polacy uwielbiają wszystko, co związane jest z obniżką cen i coraz chętniej przekonują się do nowych technologii. Nic więc dziwnego, że prawie 90% z nas z zapałem przegląda gazetki reklamowe, by wytropić okazje, a aplikacje agregujące tego typu oferty w mobilnym wydaniu pobierane są w rekordowych ilościach, docierając aktualnie do 84% urządzeń mobilnych, których właścicielami są Polacy nastawieni na robienie zakupów. Szacuje się, że wartość rynku zdigitalizowanych gazetek reklamowych w przyszłym roku osiągnie prawie 30 miliardy złotych. Drugą rzeczą, którą uwielbiamy są kupony rabatowe – szczególnie te z kategorii jedzenie czy odzież. Aż 33% z nas zanim dokona zakupu, poszukuje ich w różnych źródłach, z naciskiem na internet i mobile. Wartość rynku mobilnych kuponów w 2017 jest szacowana na ponad 32 miliardy złotych.

– Użytkownicy Qponów jak i Blixa kochają zakupy, zwłaszcza te promocyjne. Dzięki połączeniu potencjału zasięgowego dwóch największych aplikacji mobilnych w kategorii zakupów, możemy już od dziś docierać do miliona klientów w całej Polsce! Jestem przekonany, że przejęcie Blixa wpłynie pozytywnie na rozwój branży m-commerce, a naszym użytkownikom da jeszcze większą przyjemność korzystania z aplikacji przy robieniu codziennych zakupów – komentuje Tomasz Jabłoński – CEO i jeden z założycieli Qponów.

Najpopularniejsza zniżkowa aplikacja mobilna w Polsce, nad którą każdego dnia pracuje prawie 50-osobowy zespół młodych pasjonatów nowych technologii, poszerza swoje portfolio o kolejny produkt. W pierwszych dniach czerwca została bowiem właścicielem aplikacji Blix, stając się jednocześnie największą polską mobilną grupą, zrzeszającą łowców okazji. Od tej pory Qpony i Blix będą musiały sprostać oczekiwaniom ponad 1 000 000 aktywnych miesięcznie użytkowników, którzy każdego dnia, dzięki kuponom rabatowym i gazetkom reklamowym, szukają możliwości na sprytniejsze wydawanie pieniędzy.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności