Marzysz o własnej marce odzieżowej, a może myślisz o modowym start-upie lub chciałabyś zajmować się kreowaniem wizerunku gwiazd? Branża modowa jest jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, jednak charakteryzują ją złożone uwarunkowania prawne. Wszystkich, którzy pragną odpowiednio przygotować się do pierwszych kroków w tym biznesie, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe: „Prawo mody”.
Wiele osób chciałoby z sukcesem wykreować nową markę odzieżową czy wcielić w życie swój autorski projekt modowy. Planując rozpoczęcie biznesu w tym obszarze warto jednak pamiętać, że sprawne i bezpieczne funkcjonowanie w branży odzieżowej wiąże się z koniecznością znajomości wielu zagadnień prawnych. Myśląc o karierze w świecie mody skuteczny przedsiębiorca powinien orientować się m.in. w zagadnieniach takich jak: prawo własności intelektualnej, zasady uczciwej konkurencji czy ochrona danych osobowych i prywatności.
Studia podyplomowe „Prawo mody” to nowy kierunek w ofercie Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, który odpowiada na potrzeby rynku. Celem programu jest przekazanie słuchaczom praktycznej i teoretycznej wiedzy z zakresu polskiego oraz unijnego prawa własności intelektualnej, regulacji dotyczących e-commerce, a także zasad ochrony dóbr osobistych, danych osobowych oraz reguł uczciwej konkurencji.
– Wykłady w ramach programu prowadzone będą przez praktyków prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii, ochrony danych osobowych i prywatności, prawa spółek oraz prawa podatkowego. Program studiów został stworzony zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, dlatego też wśród wykładowców pojawią się także przedstawiciele biznesu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu funkcjonowania branży modowej – mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik programu „Prawo mody” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.
Studia adresowane są do tych, którzy rozpoczęli lub chcą rozpocząć biznes w branży odzieżowej (np. założycieli start-upów) oraz do osób działających w branży modowej – fotografów, projektantów, wizażystów i stylistów. Jest to też ciekawa oferta dla menedżerów aktorów i innych osób publicznych oraz komercjalizujących swój wizerunek, a także przedstawicieli agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji reklamowych. Program może też zainteresować blogerów oraz osoby realizujące działalność kulturalną i rozrywkową. Oferta trafia również w potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż online (m.in. poprzez media społecznościowe) oraz prawników doradzających w dziedzinie ochrony własności intelektualnej, dóbr osobistych czy e-commerce.
Więcej informacji o tym kierunku znajduje się na stronie: www.ckp.lazarski.pl