Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Jedynie 34 proc. Polek wierzy we własne możliwości, a zdaniem 71 proc. badanych jest to cecha wyróżniająca osoby pewne siebie

Według najnowszego badania pewność siebie jest ważniejsza dla kobiet niż dla mężczyzn, częściej też uważają ją za cechę pozytywną. Zdaniem ponad ⅔ Polaków pewność...
Strona głównaPrawoStudiuj „Prawo mody” i dowiedz się jak z sukcesem działać w branży...

Studiuj „Prawo mody” i dowiedz się jak z sukcesem działać w branży modowej


Marzysz o własnej marce odzieżowej, a może myślisz o modowym start-upie lub chciałabyś zajmować się kreowaniem wizerunku gwiazd? Branża modowa jest jedną z szybciej rozwijających się gałęzi gospodarki, jednak charakteryzują ją złożone uwarunkowania prawne. Wszystkich, którzy pragną odpowiednio przygotować się do pierwszych kroków w tym biznesie, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na studia podyplomowe: „Prawo mody”.

 

 

Wiele osób chciałoby z sukcesem wykreować nową markę odzieżową czy wcielić w życie swój autorski projekt modowy. Planując rozpoczęcie biznesu w tym obszarze warto jednak pamiętać, że sprawne i bezpieczne funkcjonowanie w branży odzieżowej wiąże się z koniecznością znajomości wielu zagadnień prawnych. Myśląc o karierze w świecie mody skuteczny przedsiębiorca powinien orientować się m.in. w zagadnieniach takich jak: prawo własności intelektualnej, zasady uczciwej konkurencji czy ochrona danych osobowych i prywatności.

Studia podyplomowe „Prawo mody” to nowy kierunek w ofercie Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, który odpowiada na potrzeby rynku. Celem programu jest przekazanie słuchaczom praktycznej i teoretycznej wiedzy z zakresu polskiego oraz unijnego prawa własności intelektualnej, regulacji dotyczących e-commerce, a także zasad ochrony dóbr osobistych, danych osobowych oraz reguł uczciwej konkurencji.

– Wykłady w ramach programu prowadzone będą przez praktyków prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii, ochrony danych osobowych i prywatności, prawa spółek oraz prawa podatkowego. Program studiów został stworzony zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, dlatego też wśród wykładowców pojawią się także przedstawiciele biznesu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem z zakresu funkcjonowania branży modowej – mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn-Wajda, kierownik programu „Prawo mody” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Studia adresowane są do tych, którzy rozpoczęli lub chcą rozpocząć biznes w branży odzieżowej (np. założycieli start-upów) oraz do osób działających w branży modowej – fotografów, projektantów, wizażystów i stylistów. Jest to też ciekawa oferta dla menedżerów aktorów i innych osób publicznych oraz komercjalizujących swój wizerunek, a także przedstawicieli agencji modelek, agencji aktorskich oraz agencji reklamowych. Program może też zainteresować blogerów oraz osoby realizujące działalność kulturalną i rozrywkową. Oferta trafia również w potrzeby podmiotów prowadzących sprzedaż online (m.in. poprzez media społecznościowe) oraz prawników doradzających w dziedzinie ochrony własności intelektualnej, dóbr osobistych czy e-commerce.

Więcej informacji o tym kierunku znajduje się na stronie: www.ckp.lazarski.pl