lederboard

Szkolenie z dochodowego biznesu online. Kampania WOW – relacja

Kampania WOW, to jedno z największych szkoleń dotyczące marketingu online w Polsce i najważniejsze wydarzenia o budowaniu biznesu online opartego o kursy. Pomysłodawczynią jak i główną ekspertką była Magdalena Pawłowska.  3 dniowe szkolenie, odbyło się pod koniec kwietniu w Digital Knowledge Space w Warszawie. Podczas tej edycji, ludzie chcący budować dochodowy biznes online, mogli dołączyć do streamingu, z każdego miejsca na świecie i na żywo zdobywać wiedzę, inspiracji i motywację od najlepszych.

Wiedza i mindset

Podczas 3 dniowego szkolenia uczestnicy stacjonarni, jak i Ci którzy śledzili wydarzenie online, mogli czerpać wiedzę od Magdaleny Pawłowskiej. Magdalena Pawłowska, jest jedną z najlepszych ekspertek marketingu online i prekursorką wdrażania produktów cyfrowych w Polsce. Pod jej czujnym okiem i na podstawie przygotowanych materiałów w workbooku, opracowywane były sprawdzone strategie marketingowe. Uczestnicy nauczyli się m.in. jakie produkty cyfrowego mogą tworzyć, jak je odpowiednio wycenić, jak skalować biznes i korzystać, ze sprawdzonych i skutecznych metod promocji i reklamy.

Nie zabrakło także, speech motywacyjnego, który pomógł odkryć wielu osobom na sali jak i online potencjał i możliwości jakie daje biznes online. Świetna porcja inspiracji, pokazanie różnych ograniczeń i blokad, pozwoliło niejednemu uczestnikowi uwierzyć w siebie i swoje możliwości.

– Jeżeli dobrze sobie uświadomicie dlaczego biznes online jest dla Was ważny, to będzie się to łączyło z odkryciem waszej wewnętrznej motywacji. Im bardziej czujesz swoją wewnętrzną motywację, swoją misję, tym lepiej. Dzięki temu, nie ważne jakie przeszkody napotkasz, dasz sobie radę, znajdziesz rozwiązanie. – mówi Magdalena Pawłowska.

Między panelami, mogliśmy oczyścić umysł i nabrać energii podczas energetyzujących rozgrzewek tanecznych, które poprowadził Robert Jarek, osobowość telewizyjna, prezenter i konferansjer.

Zaproszeni goście

Oprócz Magdaleny Pawłowskiej na scenie pojawili się wybitni eksperci i jej absolwenci, którzy na podstawie własnej historii i doświadczeń opowiedzieli o swojej drodze do sukcesu.

Jako pierwszy ekspert, na scenie pojawiła się Dominika Żak, założycielka marki DeeZee, która podzieliła się z uczestnikami Kampanii WOW, historią swojej marki oraz dała kilka wskazówek. W piątkowy wieczór Dominika, brała udział w panelu eksperckim, podczas którego odpowiadała na różne nurtujące pytania.

– Nie pokażemy innym osobom, które stoją po drugiej stronie kamery, że jesteśmy ekspertami, jeżeli tej wiedzy nie pokażemy. Trudno w inny sposób to udowodnić. Żebyśmy byli autentyczni i żeby zbudować zaufanie z odbiorcami, musimy się tą wiedzą dzielić. Ja wam z całego serca życzę, żebyście się odważyli, nie czekali, kiedy jest idealny moment. On jest w tej chwili. Bądźcie w 1% osób, które się odważą, zaczną działać i osiągną sukces. – powiedziała Dominika Żak.

Bracia Bartosz i Tobiasz Boral, autorzy marki kursów Best Brain, które uczą metod szybkiego zapamiętywania. Podzielili się swoją receptą na skalowanie biznesu online i automatyzację kampanii sprzedażowych.

Agnieszka Dembińska, ekspertka magazynowania materiałów niebezpiecznych, udzieliła cennych wskazówek na temat budowania społeczności od zera i sprzedaży w trudnej niszy.

– Najważniejszą rzeczą, jaką uczestnicy powinni wynieść z Kampanii WOW to zrozumienie, że trzeba działać. Nie ważne, czy będziecie się przewracać i popełniać błędy. Musisz działać. Jak nie działasz, nie idziesz do przodu. W każdej dziedzinie będą górki i dołki więc nie możesz się poddawać i myśleć, że tylko Ty tak masz.  – mówi Agnieszka Dembińska.

Wspaniały duet Magdalena Mleczkowska i Pawel Sado – kolejna wartościowa historia z puentą. Pokazali jak świadomie rozumieć życie oraz rzeczywistość, tak aby maksymalnie wykorzystać swoje możliwości, z lekkością.

Estera Michalak znana jako Laktopołożna, dzięki swojej historii pokazała nam, że nie ma ograniczeń, do budowania biznesu online, nawet jeżeli cała branża w to wątpi i  że można pracować z każdego miejsca na świecie i wieść godne życie.

Na koniec Bartek Indygo, praktyk duchowości, poprowadził zbiorową medytacje, dodał energii, pozwolił nam oczyścić umysł i uwierzyć w własny sukces.

Ceremonia wręczenia nagród

Podczas szkolenia Magdalena celebrowała sukcesy swoich absolwentów i absolwentek. Aż 17 osób otrzymało nagrodę za osiągnięcie spektakularnych wyników. 5 osób odebrało Platynową Płytę oznaczającą przekroczenie 1 miliona złotych przychodu z kursów online. 12 osób odebrało Złotą Płytę, za przebicie 100.000 zł.

Ludzie

W konferencji wzięły udział 234 osoby stacjonarnie jak i online. Każdy uczestnik, przybył z intencją zdobycia konkretnej wiedzy i stworzenia strategii marketingowej dla własnej marki. Różnorodność osobowości i branż, wspaniale się uzupełnia podczas ćwiczeń czy przerw. Wzajemna pomoc, kreatywność i wsparcie były nieodłącznym elementem tego wydarzenia.

Oto opinie o Kampanii WOW:

Mnie urzeka to, że Magda zadbała o każdy szczegół. Konferencja jest bardzo inspirującą i ciekawa. – Monika Maziejuk

Wiele branż rozwija się w Internecie. Ja widzę szereg korzyści, chciałam to zrobić dobrze, profesjonalnie i szybko. Dlatego jestem tutaj.- Monika Zmudziejewska

Ja już sprzedaje swoje kursy i ebooki. Ale robię to samodzielnie i intuicyjnie. Chciałam zaoszczędzić swojego czasu i zrobić to profesjonalnie, tak, jak się należy. – Marta Magdzińska- Sochacka

Na pewno jestem wśród osób, które chcą tego samego, co ja! To jest fajne uczucie. – Ewa Birlet

Wynoszę nowe pomysły, nowe inspiracje i daje mi to kopa do działania. – Martyna Winnicka

To nie koniec!

Jeśli komuś nie pasował termin Kampanii Wow, może skorzystać z cennej wiedzy, poprzez nagrania wideo.

VOD będzie dostępne od 16 maja 2023. Aktualnie trwa przedsprzedaż na www.KampaniaWOW.pl

Patronat medialny: Nowa Sprzedaż, Kobiety przy kawie, Sprawny.Marketing, Imperium Kobiet, Warto Znać, Marketer+, Business Hub, Customer Experience Manager

 

fot. Szkoła Fotografa Mateusz Janiec

 

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności