Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych zaskoczeń, przykucia ich uwagi, niebanalnych słów. By osiągnąć najlepsze efekty, musisz usystematyzować swój język sprzedaży.
Zapraszamy na szkolenie, które w praktycznej formie przekazuje wiedzę dotyczącą pisania perswazyjnych tekstów sprzedażowych. Dzięki podejściu od strony copywritingu i lingwistyki sprzedaży ułatwi Ci stworzenie oferty handlowej, która będzie nie tylko przejrzysta i atrakcyjna wizualnie, ale także skutecznie nakłoni czytelnika do zakupu.
Szkolenie odbędzie się 18-19 maja w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
W trakcie szkolenia nauczysz się. m.in:
- korzystać z zasad nowoczesnego Storytellingu na poziomie swojej firmy
- projektować profesjonalne teksty pod względem strukturalnym
- wyróżniać firmę treścią na tle konkurencji
- tworzyć dynamiczne, konwersyjne i skuteczne treści
- sprzedażowe, marketingowe i informacyjne
- wykorzystać techniki reklamy natywnej
- oddziaływać na zachowanie i decyzyjność odbiorców
- osiągać lepsze wyniki pozycjonowania stron
- osiągać lepsze wyniki konwersji strony
- efektywnie współpracować z informatykami/grafikami
- oszczędzać na pracy zewnętrznych agencji/skutecznie kontrolować ich pracę
Prowadzący:
Filip Nocny – Strateg, konsultant, Storyteller, kreatywny Copywriter i doświadczony trener, na co dzień właściciel agencji Content Marketing oraz manager zintegrowanych projektów contentowych. Autor wielu kampanii i scenariuszy reklamowych, nazw i sloganów oraz treści dla ponad 300 stron internetowych. Specjalista pozycjonowania White Hat SEO, były redaktor ogólnopolskiego czasopisma motoryzacyjnego. Jego szkolenia to dynamiczne kursy z maksymalną dawką praktyki i wiedzy gotowej do natychmiastowego wykorzystania.
Patronat medialny Law Business Quality.