Otoczenie biznesowe prowadzonej działalności gospodarczej jest dziś bardzo złożone. Promocja i Public Relations są nieodłącznym elementem być albo nie być firm. Niestety często są one wynikiem wcześniejszych niekoniecznie pozytywnych doświadczeń marki w tym obszarze. Wobec tego szczególnie aktualne staje się pytanie, jak zaplanować promocję i strategię komunikacji żeby dotrzeć do klienta końcowego z ofertą, produktem który generuje firma.
To właśnie PROMOCJA będzie tematem przewodnim kolejnego spotkania Fundacji Twoja Inicjatywa! oraz Tax Care z cyklu „12 KROKÓW do SUKCESU”, którego termin przypada na 28 stycznia 2016 roku. Tym razem uczestnicy będą mogli spotkać się z prelegentami w Gdańsku. Poruszone zostaną kwestie budowania rozpoznawalności marki na rynku oraz jej wpływ na decyzję końcową klientów przy wyborze usługi czy produktu. W programie także wykorzystanie Internetu w marketingu oraz obecność firmy w sieci. Uczestnicy dowiedzą się jak planować działania strategiczne online, aby osiągnąć wizerunkowe i sprzedażowe cele biznesowe.
Nadszedł czas na formułowanie konstruktywnych kampanii promocyjnych, nie tych ogólnych, ale przede wszystkim – szczegółowych. Kampanii, które będą miały charakter mocno sprzedażowy. Jak w każdej kampanii, najważniejszy jest pomysł i zasięg. To dzięki odpowiedniemu przekazowi klient dostrzeże markę. A poprzez błędy w komunikacji zupełnie ją zignoruje. Stosownym wykończeniem każdej akcji promocyjnej są odpowiednie relacje z mediami. Dziś media są łącznikiem pomiędzy biznesem a konsumentem. Na spotkaniu „12 KROKÓW do SUKCESU” każdy słuchacz dowie się jak skutecznie współpracować z dziennikarzami i jak ich przekonać do stworzenia publikacji na temat firmy, którą zarządzamy.
Po kilku godzinach warsztatów punktem kulminacyjnym spotkania będzie przekaz motywacyjny znanego i cenionego prezentera telewizyjnego – Tomasza Kammela, który jest nie tylko dziennikarzem, ale także założycielem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce i Członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Tomasz Kammel będzie mówił o wielkiej sile jaką daje wiara w siebie. O marzeniach i pasjach, które trzeba nauczyć się spełniać. W niekonwencjonalny i pogodny sposób pokaże uczestnikom jak obudzić w nich energię do działania. Uświadomi każdemu, że „Chcieć to znaczy Móc” i że ograniczenia wynikają głównie z naszego sposobu myślenia i działania. Wystarczy w odpowiedni sposób zaplanować aktywności i możemy osiągnąć znacznie więcej, niż jesteśmy w stanie uwierzyć.
Każdy kto weźmie udział w spotkaniu „12 KROKÓW do BIZNESU” otrzyma:
• Udział w warsztatach merytoryczno-motywacyjnych
• Książka „To Twoja Firma”
• Materiały szkoleniowe
• Przerwy kawowe
• Lunch
• Możliwość porozmawiania z prelegentami
Zapraszamy na stronę www.12krokowdosukcesu.pl i zachęcamy już dziś do rejestracji na poszczególne spotkania według harmonogramu wydarzenia.