Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.
Zapraszamy na warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.
Serdecznie zapraszamy do udziału w tym warsztacie, który odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
- Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
- Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
- Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW
Prelegenci:
- Mieczysław Budzik – Impel Business Solutions
- Sebastian Krasoń – PwC
- Grzegorz Romanowski – Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
- Mariusz Szalaj – AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
- Dr Piotr Wasilewski – Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
- Marzena Wiszniewska – City Handlowy
- Jarosław Żeliński – Niezależny Ekspert
Patronat medialny Law Business Quality.