Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Premiera raportu o hejcie. Nowe spojrzenie na różnice płciowe i ich wpływ na relacje społeczne

Już 15 października 2024 roku w warszawskim Teatrze Scena RELAX odbędzie się wyjątkowa konferencja, która bez wątpienia zmieni sposób postrzegania hejtu i jego wpływu...
Strona głównaRozmaitościPatronaty medialneUsługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień

Centra Usług Wspólnych na polskim rynku stanowią jeden z najsilniej rozwijających się sektorów. Celem istnienia CUW jest wzrost wydajności i skuteczności podejmowanych działań, czego wynikiem jest możliwość zoptymalizowania wydatków w przyjazny dla firmy sposób. Wprowadzenie CUW wiąże się z realnymi korzyściami, a także ma wpływ na ugruntowanie pozycji danej firmy. Konkurencyjny rynek natomiast wymusza na firmach konieczność stałego rozwoju.

 

 

Zapraszamy na warsztat „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”, podczas którego zostanie poruszona problematyka usprawniania procesów poprzez usługi na rzecz Klientów korporacyjnych. Prelegenci opowiedzą m.in jak w praktyce optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi Klienta oraz jak określić cele CUW w zależności od złożoności działań biznesowych. Zostaną podjęte zagadnienia wskaźników stosowanych w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta oraz sprawdzone sposoby do pozyskiwania nowych Klientów zewnętrznych. Eksperci zaprezentują Państwu innowacyjne rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie efektywności.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tym warsztacie, który odbędzie się 23 i 24 czerwca w Hotelu Sheraton w Warszawie.

 

06.23.Klient-w-CUW_W0609

 

Szczegółowy program >>

 

Główne zagadnienia:

  • KPI – wskaźniki stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta
  • Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień
  • Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW
  • Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW

 

 

Prelegenci:

  • Mieczysław BudzikImpel Business Solutions
  • Sebastian Krasoń PwC
  • Grzegorz Romanowski – Kancelaria Romanowski i Wspólnicy
  • Mariusz Szalaj – AVON Global Shared Services, 4 Synchronicity
  • Dr Piotr Wasilewski – Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
  • Marzena Wiszniewska – City Handlowy
  • Jarosław Żeliński – Niezależny Ekspert

 

Patronat medialny Law Business Quality.