Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Idealna praca dla Ciebie, czyli jaka?

Praca zawodowa zajmuje nam co najmniej jedną trzecią dnia – dlatego tak ważne jest, by pracować w miejscu, gdzie czujemy się dobrze, prawda? Po...
Strona głównaModaW krakowskim klimacie. Najmodniejsze oprawki od Koch Optical

W krakowskim klimacie. Najmodniejsze oprawki od Koch Optical

Klimatyczne uliczki krakowskiego Kazimierza, okolice Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha, a także nowoczesny design jednej z krakowskich stacji kolejowych posłużyły za tło najnowszej sesji zdjęciowej marki Retro Eyewear.

 

 

Okulary Retro Eyewear, których właścicielem jest marka Koch-Optical dodają szyku każdej stylizacji. Urzekają kobiecością, delikatnością i wysoką jakością wykonania.

– Nasze okulary kierowane są do kobiet ceniących klasykę. Kobiet pewnych siebie. Lubiących podkreślać w modzie swój indywidualizm. Marka wie i mocno to akcentuje, że każda kobieta jest piękna. Bez względu na wiek czy rozmiar, który nosi.  Nie szufladkujemy naszych Klientek. Stawiamy na jakość, ponadczasowość i elegancję. Ważne są dla nas trendy, ale ślepo za nimi nie podążamy. Wybieramy to, co najlepsze. Wybieramy autentyczność. Bycie sobą. Chcemy, aby nasze oprawki podkreślały czar, jaki rozsiewa wokół siebie każda kobieta. Traktujemy je jak współczesną biżuterię. – mówi Justyna Kochańska, współwłaścicielka firmy Koch Optical.

Oprawki marki Retro Eyewear to miks najświeższych trendów, wywodzących się z klasycznego nurtu.

– Hitem tego sezonu są z pewnością okrągłe oprawki, z lekkim i cienkim frontem, niezwykle uniwersalne, pasujące do różnych kształtów twarzy. Uwagę Klientek zwrócą także modele okularów o różnych kształtach geometrycznych: pięciokątów, trójkątów czy nawet kwadratów. Często są to duże okulary z grubymi oprawkami, nawiązujące do mody z lat 70. i 80. , którą w sezonie jesień-zima 2019/2020 lansuje choćby marka Gucci. – mówi Justyna Kochańska.

– Marka przygotowała oprawki w najmodniejszych kolorach tego sezonu czyli klasycznej czerni, złota, pastelowego różu oraz czerwieni. Hitem są także zwierzęce printy. – mówi Ewa Nierzwicka, stylistka pracująca przy najnowszej sesji dla marki Koch Optical.

W rolę modelki wcieliła się po raz kolejny Ilona Adamska – wydawca i redaktor naczelna „Law Business Quality” oraz „Imperium Kobiet”, autorka książek, kobieta sukcesu.

– Cieszę się, że mogłam po raz kolejny wziąć udział w sesji dla Koch Optical. Oprawki, przyciągają wzrok swoimi nietuzinkowymi kształtami, uwodzą i roztaczają wokół nas niesamowitą aurę tajemniczości. Dzięki odpowiednio dobranym okularom każda z nas może zmieniać się jak kameleon. – mówi Ilona Adamska.

Oprawki Retro Eyewear, bez względu na okoliczności,  pomogą wyczarować stylizację, w jakiej każda kobieta – bez względu na wiek czy rozmiar – będzie czuć się jak prawdziwa królowa życia!

Okulary dostępne tylko w dobrych salonach optycznych.

Więcej o kolekcji na www.kochoptical.pl

fotograf: Dorota Czoch

wizaż: Aleksandra Kozibąk

stylizacja: Ewa Nierzwicka

produkcja: I.D.MEDIA / Ilona Adamska