Warsztaty: Marketing treści i copywriting


Cele szkolenia
Podczas szkolenia, które odbędzie się w dniach 6-7 października 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w budynku Millenium Plaza w Warszawie, przekażemy wskazówki
i odpowiedzi:
• w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci,
• jak redagować content w internecie,
• jak zacząć wdrażać strategię content marketingową,
• w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje,
• czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników,
• jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?

Główne zagadnienia:
• Fundamenty Content Marketingu
• Typy contentu w zależności od celu
• Promocja w ramach content marketingu
• Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu
• Content Marketing a Marketing Automation
• Audyt treści – jak zweryfikować skuteczność contentu?

Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing  w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing – Digital Marketing).

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/marketing-tresci-i-copywriting

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akceptuję zasady Polityki prywatności