Październik nie mógł rozpocząć się lepiej dla wielbicieli dobrego wzornictwa. Choć Warsaw Home dobiegło już końca, cała branża jeszcze długo będzie wspominała to wydarzenie. III edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home w podwarszawskim Nadarzynie znalazła się na mapie i w kalendarzu miłośników designu z całego świata. 600 wystawców, 5 hal, 143 000 m2 powierzchni wystawienniczej to wstępny bilans eventu, podczas którego można było spotkać się i porozmawiać z osobami stojącymi za sukcesem Newmor Polska. Stoisko tej marki o powierzchni 120 m2 znajdowało się w hali C.
Wydarzeniu towarzyszyły spotkania i wykłady prowadzone przez znakomite osobistości. Pojawiły się takie gwiazdy designu jak: Tom Dixon, Oskar Zięta, Stefano Giovannoni, Jonas Pettersson. Atmosferę tworzyły koncerty fortepianowe grane na żywo na zaprojektowanym przez Roberta Majkuta Whaletonie. W dniach 4-7.10.2018 mieliśmy szansę poznać największe autorytety z branży: projektantów, architektów, fotografów, dziennikarzy, a także przedstawicieli i dystrybutorów najlepszych polskich oraz zagranicznych marek. Dużo dobrej kawy, a jeszcze więcej dyskusji o architekturze, planach i najnowszych trendach. Wiele z nich toczyło się właśnie na stoisku Newmor Polska.
Marka nie zawiodła odwiedzających i hipnotyzowała gości przestrzenią barwną i pobudzającą wyobraźnię. Głębokie odcienie niebieskiego królowały na podłodzie i ścianach, tworząc złudzenie delikatnych fal i tańczącej wody. Ten magiczny efekt jest zasługą projektantki stoiska, Anny Mizur. Swoimi wrażeniami z odwiedzin tego wyjątkowego miejsca podzieliła się z nami Ewa Mierzejewska: – Przestrzeń Newmor Polska zdecydowanie wyróżniała się na tle innych. Stoisko tej marki było doskonale zaprojektowane, spektakularne! Nie czułam się tam, jak na targach, lecz jakbym przekroczyła próg galerii sztuki i była świadkiem niezwykłej wystawy.
Największą uwagę uczestników Warsaw Home przyciągały kreacje od Przemka Podolaka, wszystkie wykonane z wybranych materiałów z kolekcji Newmor! Projektant domu mody Rag stworzył cztery unikatowe stylizacje. Kolekcja powstała specjalnie na 18-naste urodziny marki. Projekty przyciągały spojrzenia i skradły serca nie tylko miłośniczek mody. Architekt Magdalena Federowicz Boule nie mogła wyjść z podziwu: – Regularnie współpracuję z Newmor Polska. Wspaniały pomysł i bardzo dobre wykonanie. Stroje z tapet i wykładzin – na pierwszy rzut oka wyglądają jak tradycyjne materiały. Jestem pod wrażeniem.
Choć ubrania nie są na sprzedaż, wykorzystane materiały/tekstylia świetnie sprawdzą się w każdej przestrzeni, zarówno tej domowej, jak i publicznej.
Niedługo Newmor Polska kolejny raz zaskoczy nas znakomitym designem i nowościami na nadchodzący rok, a już w styczniu będziemy mogli zobaczyć markę podczas 4 Design Days.
Zapraszamy do Katowic 24-27 stycznia 2019 roku.
Więcej: www.newmor.pl