Długie, wiszące. Im bardziej ozdobne, ekscentryczne i zwracające na siebie uwagę – tym lepiej. Wiosną święcić triumfy będą też długie lejące naszyjniki, łańcuszki zawieszone luźno wokół szyi oraz rzeźbione chokery.
Tak w skrócie można opisać biżuteryjne trendy lansowane przez wielkie domy mody takie jak Gucci, Elie Saab czy Balmain.
– W nowym sezonie projektanci stawiają również na kultowe koła. Najlepiej w rozmiarze XXL. Dodatkowo pogrubiają je, a nawet fundują fikuśne zdobienia. Modę lansuje m.in. Versace czy Hugo Boss, hołdując tym samym trendom z lat 80. – mówi stylistka magazynu Imperium Kobiet, Kasia Bar.
Na koła w różnym rozmiarze i różnych wersjach stawia też marka Lacrime D’oro, która zdecydowanie wyprzeda trendy i już zimą uczyniła z kół główny motyw swojej premierowej kolekcji.
– Kobiety kochają koła. Pasują do wszystkiego, zarówno do stylu vintage, streetwearu jak i do eleganckich wieczornych stylizacji. – mówi Lilianna Choromańska, założycielka marki. – Proponujemy je w różnym rozmiarze, w różnej długości i w różnych konfiguracjach.
Wiosna 2020 to również perły w różnym wydaniu. Pojawiły się na pokazach mody m.in. Miu Miu czy Chanel. Zdobiły kolczyki, naszyjniki, bransoletki i pierścionki.
Lacrime D’oro również lansuje duże, masywne pierścionki, które stanowią nieodłączny element każdej stylizacji.
– Jestem pewna, że dzięki biżuterii Lacrime D’ro każda z Pań wyczaruje nowoczesny, niesztampowy look. Biżuteria, którą mam zaszczyt reklamować, z pewnością trafi w gust pań ceniących sobie elegancję i styl, ale również jakość wykonania. – mówi Ilona Adamska, ambasadorka marki.
Zapraszamy na profil marki na Facebooku: https://www.facebook.com/Lacrime-Doro-106086860874380/
fot. Piotr Wroniewicz, Dorota Czoch