lederboard

Włoski rynek kosmetyczny – to trzeba wiedzieć. Konferencja w Bolonii

W przeddzień targów Cosmoprof, w dniu 27 kwietnia dla polskich firm wystawiających się na targach w Bolonii Polska Izba Biznesowa we Włoszech na zlecenie firmy BERM, wykonawcy programu MRiT zorganizowała konferencję w ramach branżowego programu promocji branży kosmetyki w ramach Projektu „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, poddziałanie 3.3.2, Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020. Na miejsce konferencji „Włoski rynek kosmetyczny – to trzeba wiedzieć” nie przypadkowo wybrano Volvo Congress Center, P.zza Costituzione, stąd nasi wystawcy mogli w kilka minut dostać się na budujące się stoiska. Tematy konferencji – ze wskazanej przez PIBW CAPI puli – wybrali sami wystawiający się w sondażu jaki na prośbę organizatora konferencji przeprowadził Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego. Konferencja była prowadzona w języku włoskim, z tłumaczeniem na polski.

 

Oficjalnego otwarcia dokonała Żaneta Berus, Dyrektor Zarządzająca BERM. Moderatorem spotkania była Ewa Trzcińska, PIBW CAPI.

Z dużym zainteresowaniem uczestnicy konferencji słuchali wystąpienia Fulvio Portinari z BPF Tax&Legal, który w sposób jasny przedstawił metody sprzedaży na rynku włoskim, aspekty regulacyjne i operacyjne związane z podatkiem VAT. Tak w trakcie, jak i na po zakończeniu wystąpienia można było zadawać pytania, na które pan Portinari wyczerpująco odpowiadał.
Kolejny prelegent Giuseppe Tura z Servizi Farmacia Italia mówił uczestnikom o niuansach wprowadzenia produktu kosmetycznego na włoski rynek apteczny, dając wiele cennych wskazówek i pokazując praktyczne działania.

Dzięki wystąpieniu Gian Andrea Positano z COSMETICA ITALIA polscy uczestnicy konferencji jako pierwsi zapoznali się z raportem Włoski rynek produktów kosmetycznych, w którym pokazano zmiany wywołane pandemią i nadchodzące tendencje. Raport ten będzie prezentowany przez Cosmetica Italia na jednej z czwartkowych konferencji w trakcie Cosmoprof – polscy uczestnicy mieli okazję zobaczyć go jeszcze przed jego oficjalną premierą!

– Polska Izba Biznesowa we Włoszech dołożyła wszelkich starań, aby nasi przedstawiciele przemysłu kosmetycznego jeszcze przed targami dostali solidną porcję wiedzy o rynku w Italii, rynku trudnym i wymagającym, rynku dla najlepszych, w wejściu na który nasza Izba może wesprzeć – powiedziała na koniec konferencji Ewa Trzcińska, prezes PIBW CAPI.
Od jutra zaczyna się tak długo wyczekiwany Cosmoprof, wszystkim polskim wystawcom zyczymy osiągnięcia założonych celi.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności