Systemy ERP i CRM, nie tylko poprzez optymalizację pracy przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dzięki zinformatyzowaniu zachodzących w firmie procesów przekładają się na zadowolenie klientów. Decyzja o wszelkich zmianach w przedsiębiorstwie, w tym m.in. o wdrożeniu danego systemu wymaga rozważenia przez firmę zarówno zalet jak i wad – co też jest celem konferencji.
Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP – platforma dla rozwoju – wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
– wsparcie kluczowych procesów biznesowych
– optymalizacja wykorzystania zasobów
– zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
– zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
– obieg dokumentów
– zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
– zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo – nowe możliwości i funkcjonalność ERP
– konieczność czy moda – mobilny system ERP
– wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
II. CRM – integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja – zastosowanie i możliwości systemu CRM
– Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
– optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
– automatyzacja sprzedaży i usług
– automatyzacja transakcji finansowych
– profilowanie klienta
– raportowanie, analiza i kontrola
– CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
– dostępność informacji – mobilny CRM
– wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:
sesja ERP:
– Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
– osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
– dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
– operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
– osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu, inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością
– menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
– przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej firmy
sesja CRM:
– przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK
– osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie