Europejski Klub Kobiet Biznesu wraz z marką Diamenty Kobiecego Biznesu udowadniają, że o sukcesie nie decydują tylko wyniki sprzedaży czy realizacja planu marketingowego, ale też pasja, samorealizacja, spełnienie i… wsparcie wyjątkowych osób!
– Na polskim rynku funkcjonuje wiele organizacji gromadzących przedsiębiorcze kobiety. Na pewno wiele z nich może pochwalić się prestiżowym wizerunkiem, a ich członkowie mogą liczyć na udział w ciekawych eventach, czy to biznesowych, czy charytatywnych. Nie każdy jednak klub zrzeszający osoby prowadzące własny interes ma tyle do zaoferowania co Europejski Klub Kobiet Biznesu powołany do życia przez Ilonę Adamską. – mówi Gabriela Sięka z marki Power Angels.
Cechą wyróżniającą EKKB jest przede wszystkim globalny charakter tej organizacji, co ułatwia wypłynięcie na szersze wody zwłaszcza tym markom, które działają na lokalną skalę. Poza tym, siłą Klubu są wyjątkowe, wspierające się nawzajem bizneswomen.
– Na pozór różni je bardzo wiele; przede wszystkim, odmienne branże, w obrębie których funkcjonują, rozmiar firmy czy doświadczenie. Jednak tym co łączy Klubowiczki jest pasja, z jaką działają, wzajemne wspieranie i motywowanie się oraz wspólne dążenie do przezwyciężania wielu problemów, z jakimi muszą zmagać się współczesne przedsiębiorcze Polki, takich, jak choćby hejt, czy problemy ekonomiczne będące efektem pandemii koronawirusa. Warto w tym miejscu podkreślić, że EKKB działa niezwykle prężnie, mimo pandemii Covid-19; dzięki spotkaniom organizowanym także w sieci (bohaterką ostatniego z nich była wyjątkowa osoba, która swoje kosmetyczne imperium zbudowała od podstaw – dr Irena Eris). – mówi Ilona Adamska, Prezes Klubu.
Jednak siłą Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu jest właśnie różnorodność zrzeszonych w nim pań, co znajduje swoje odzwierciedlenie w podstawowym założeniu klubu, czyli wzajemnym wsparciu Członkiń. W świecie zdominowanym przez realizację założeń marketingowych czy nieustanne podnoszenie wyników sprzedaży, to szczególna wartość.
Trochę na przekór dzisiejszym standardom, chcąc dowartościować tak szlachetne podejście do kwestii związanych z przedsiębiorczością, Ilona Adamska powołała do życia markę Diamenty Kobiecego Biznesu, która w 2021 roku przeszła rebranding. Celem tej prestiżowej marki jest wyłonienie kobiecych biznesów, które są tworzone z pasją i które wyróżnia doskonała jakość mająca swoje odzwierciedlenie w opinii klientów.
– Diamenty Kobiecego Biznesu to dowód uznania nie tylko wobec wysokiego poziomu usług oferowanych przez uhonorowaną markę, ale też wobec działań pozabiznesowych, np. takich jak akcje charytatywne. Uczestniczki programu mają zapewnioną promocję swojego biznesu i swojej osoby poprzez m.in. wywiady na łamach internetowych portali wydawnictwa I.D.MEDIA. Ponadto, przystępując do programu Diamenty Kobiecego Biznesu otrzymujemy statuetkę o niekwestionowanym prestiżu oraz możliwość posługiwania się cenionym markowym certyfikatem przez rok. Dla każdego klienta, niezależnie od branży, to cenna wskazówka ułatwiającą podjęcie decyzji dotyczącej zakupu produktu czy usługi! – zachęca Ilona Adamska.
Aby przestąpić do programu, wystarczy wejść na stronę i wypełnić odpowiedni formularz. Przy okazji, warto też rzucić okiem na relacje z imprez organizowanych w ramach Diamentów Kobiecego Biznesu oraz inspirujące wywiady z paniami działającymi w ramach stowarzyszenia czy jego ambasadorkami: Teresą Rosati i Moniką Richardson.
Mimo trudności związanych z rozprzestrzenianiem się pandemii Covid-19, mimo pogłębiających się w społeczeństwie podziałów, istnieje projekt, który łączy, mimo różnic, wspiera na przekór trudnościom, inspiruje pomagając pokonać momenty, które podcinają skrzydła. To Diamenty Kobiecego Biznesu! I Europejski Klub Kobiet Biznesu.
Więcej na www.diamentykobiecegobiznesu.pl i www.ekkb.pl
Joanna Bielas