24 października w Teatrze Polskim odbędzie się pierwsza międzynarodowa konferencja „Firma z Duszą” pod patronatem Polish National Sales Awards dotycząca tzw. organizacji turkusowych. Rozwój świadomości ludzkiej prowadzi nas do zmian w różnych dziedzinach życia, których nie da się uniknąć. Ludzie zmieniają punkt widzenia również na prace co można zauważyć po charakterystyce pokoleń. Spojrzenie na biznes już niejednokrotnie ewoluował. Czy czeka nas turkusowa rewolucja?
Model zarządzania turkusowego został wprowadzony przez Frederic Laloux w książce „Pracować inaczej”. To filozofia stosowana jako model zarządzania opierająca się na kolejnym etapie rozwoju świadomości człowieka. Kieruje się ona człowieczeństwem, dobrymi relacjami i wzajemnym wsparciem. Działanie organizacji oparte jest na talencie, chęci samorozwoju i dumie płynącej z osiągania celów pracownika. Współtworzenia firmy daje możliwość wyzwolenia innowacyjności zatrudnionych.
Idea turkusu kojarzy się niektórym z utopią. Brak struktury hierarchicznej, systemów motywacyjnych w świecie zorientowanym na kontrolę brzmi jak anarchia bez żadnego zysku, powodując wiele kontrowersji i pytań.
Podczas konferencji na te pytania odpowiedzą praktycy, którzy poruszą plusy i minusy organizacji turkusowej. Przybliżą jej specyfikę, i sposoby wdrożenia.
Wypowiedzą się europejscy i polscy eksperci biznesu:
- Andrzej Blikle – Autor książki „Doktryna jakości”
- Marek Konieczniak – Pełnomocnik zarządu ds. innowacyjności firmy VULCAN
- Tomasz Misztal – Prezes Kamsoft Podlasie sp. z o.o.
- Robert Zagożdżon – Przedsiębiorca, Mentor, Autor, Założyciel Fundacja Terapii i Rozwoju Człowieka
- Jean-Francois Zobrist – Przedsiębiorca z 47-letnim doświadczeniem, prezes firmy FAVI – opisanej w książce F.Laloux „Pracować inaczej”
- Żaneta Poirieux – Przedsiębiorca, Mentorka rozwoju zawodowego i osobistego w życiu i w biznesie, Założycielka Human Integral Institute.
- Michel Sarrat- Prezes i Dyrektorem Generalnym GT location
- Yann Gontard – Dyrektor Generalny Sodexo Polska
- Jacek Wiśniewski – Prezes Raiffeisen TFI
- Chahid Fourali – Współzałożyciel i Członek Zarządu Polish National Sales SAwards, autor „Promise of Social Marketing”, wykładowca London Metropolitan University
- Elżbieta Pełka – Założyciel i Prezes agencji marketingu zintegrowanego PEŁKA 360; Współzałożyciel i Prezes Polish National Sales Awards, Założyciel fundacji Äkademia Przedsiębiorczości PNSA”; Współzałożyciel i Członek Zarządu GROW Poland.
Konferencja to nie tylko okazja do pogłębienia wiedzy, ale również do nawiązania i rozwinięcia relacji biznesowych w międzynarodowym elitarnym gronie prezesów, właścicieli firm, managerów najwyższego szczebla oraz turkusowych liderów, jak i tworzenia nowego pokolenia firm – turkusowej społeczności.
Zapraszamy do zakupu biletów na www.firmazdusza.pl. Wpisując „kod promocyjny” – hasło „PNSA” 10% zniżki.
Więcej informacji na temat konkursu PNSA oraz wszelkie aktualności znajdują się pod następującymi linkami:
https://www.facebook.com/polishnationalsalesawards/
https://www.linkedin.com/grps/PNSA-Polish-National-Sales-Awards-2889114/about