lederboard

Wystartował konkurs „Kobieta Roku” firmy KiK


Słabsza płeć, muza, ozdoba mężczyzny. A może znana z literatury „Siłaczka”? Dylemat ten istnieje nie od dziś, a odpowiedzi szukało już wiele osób. Jak więc w dzisiejszych czasach postrzegane są potomkinie biblijnej Ewy? Firma KiK postanowiła rozwiązać ten spór i znaleźć odpowiedzi na dręczące nas pytania tworząc plebiscyt na Kobietę Roku.

 

W dobie kosmopolityzmu ciężko wskazać jeden utarty kanon piękna i ideał o jakim marzy każdy mężczyzna. Jeszcze kilkadziesiąt lat temu można było mówić o międzynarodowych gustach. Świetny przykład stanowi zestawienie Włochów i Egipcjan. Męska część Italii marzyła o modelce takiej jak Carla Bruni, czy Monica Belluci, natomiast potomkowie Horusa pragnęli kobiet o obfitych biodrach i ciemnej karnacji. Aktualnie wraz z zacieraniem się wszelkich granic, zanikają również wszelkie wyznaczniki kobiecości, a wszystko zależy od indywidualnego gustu. Ilu jest więc mężczyzn tyle też ikon kobiecości.

Z myślą o ponownym wyłonieniu ideału utworzono projekt „Kobieta Roku KiK”, który intryguje atrakcyjną i niewątpliwie niebanalną formą. Dlaczego? Celem tego plebiscytu jest mianowicie odkrycie wyjątkowości kobiet, tym razem nie ze względu na wygląd, ale przede wszystkim codzienne osiągnięcia, postawy, cechy charakteru i osobowość. Kobieta Roku nie musi być boginią pod każdym względem – ma to być osoba przede wszystkim dbająca o najbliższych oraz zaangażowana w działania społeczne, posiadająca pasję. Nasuwa się więc pytanie: „Jak zostanie wyłoniona Kobieta Roku?”. Odpowiedź jest prosta – przez internautów. To oni będą oddawać głosy na kandydatki, które wypełniły wcześniej formularz zgłoszeniowy.

Konkurs rozpoczął się wraz z Dniem wszystkich Kobiet, czyli 8 marca i będzie trwał do stycznia 2017 r. W tym czasie, każdego miesiąca wybierana będzie faworytka z największą ilością głosów, która otrzyma nagrodę 2.000 zł. 11 wyłonionych w trakcie trwania plebiscytu kandydatek przejdzie do Wielkiego Finału w którym do wygrania będzie aż 20.000 zł.

 

Kobieta_Roku_KiK_plakat

 

– To kolejne działanie prospołeczne firmy KiK. Po dwóch latach akcji „Z pasji do piłki…” i wspierania młodych talentów postanowiliśmy skierować naszą uwagę również w stronę płci pięknej. Wierzymy, że będzie to jeden z ważniejszych plebiscytów tego typu i chcemy uczynić wszystko, aby każda Polka wyczekiwała jego kolejnej edycji. Pragniemy docenić codzienne zmagania kobiet, ich małe i większe sukcesy oraz wszelkie cechy charakteru, czyli wszystko to, co czyni je naprawdę wyjątkowymi. Zależy nam także, żeby to internauci wskazali nam swoje faworytki, a nie specjalistyczne Jury. Chcemy pokazać, że Kobietą Roku nie musi być celebrytka, czy kobieta ze świata biznesu, ale może być nią wzorowa żona albo nauczycielka z pobliskiej szkoły.  – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK.

O konkursie będzie można dowiedzieć się więcej z wszelkich możliwych mediów – telewizji , radia oraz internetu. Warto też śledzić na bieżąco jego przebieg oraz szczegółowo zapoznać się z jego formułą – wszystkie informacje dostępne na stronie www.kik-kobietaroku.pl

PATRONAT MEDIALNY LAW BUSINESS QUALITY.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności