Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Jak zapobiegać zatorom płatniczym?

Zatory płatnicze to problem, z którym borykają się niemal wszystkie branże. W sektorze TSL stały się jednak na tyle powszechnym zjawiskiem, że konieczność utrzymania...
Strona głównaRozmaitościXXII Kongres Public Relations już we wrześniu

XXII Kongres Public Relations już we wrześniu

XXII Kongres Public Relations już za niespełna osiem miesięcy. Wkrótce organizatorzy opublikują cały program, jednak już teraz znamy nazwiska prelegentów i wiemy, że kluczowym tematem wydarzenia będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations. Zapraszamy w dniach 15-16 września do Rzeszowa, na dwa dni pełne inspiracji, integracji i warsztatów ze znakomitymi praktykami.

 

Kongres to 22 lata niezwykłych spotkań, inspirujących wystąpień, ciekawych warsztatów. Tysiące stron badań naukowych, publikacji akademickich, raportów, ekspertyz – to tylko wybrane elementy z dorobku Kongresu Public Relations. W bieżącym roku, już po raz kolejny odbędzie się spotkanie branży public relations, któremu ponownie patronują organizacje takie jak: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu wszystkich, którzy zainteresowani są tematami poruszanymi podczas konferencji.

Kolejna edycja naszego wydarzenia to dyskusja o technologiach. Wyzwania, przed którymi stają praktycy public relations dotyczą w dużej mierze właśnie technologicznych aspektów komunikowania. Będziemy mówili o samych narzędziach, ich zastosowaniu, zmianach jakie się w tym zakresie dokonują. Sporo uwagi poświęcimy również cyberbezpieczeństwu, które jest coraz bardziej wymagającym obszarem dla osób zajmujących się komunikowaniem. – wskazuje dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu.

Gośćmi tegorocznego wydarzenia będą: Maksymilian Pawłowski – Group PR and External Communication Manager, Teknos, Łukasz Borowicz – Menedżer ds. PR, OLX, Tomasz Popielawski – Menedżer ds. PR i Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Ceramiki Paradyż, Anna Olszewska – Dyrektor Departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Deniz Rymkiewicz – Rzecznik Prasowy, PR Manager Grupy eSky, Sebastian Grochala – Dyrektor Marketingu i Komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej S.A. i wielu innych.

Oprócz wystąpień prelegentów, podczas Kongresu zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym jeden poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa. Jest to jedno z poważniejszych wyzwań stojących obecnie przed praktykami public relations. Zmianom związanym z zabezpieczeniem organizacji towarzyszą również kryzysy, które z niespotykaną dotąd siłą, na skalę której jeszcze kilka lat temu nikt sobie nie wyobrażał, dotykają coraz więcej podmiotów gospodarczych.

Partnerem merytorycznym Kongresu jest Uniwersytet Warszawski. Sponsorem głównym PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.