LM PAY S.A. – lider na rynku płatności odroczonych w branży health & beauty – oficjalnie rozpoczął współpracę z Glasson, twórcą nowoczesnego oprogramowania dla salonów optycznych. Dzięki integracji systemu MediPay by MEDIRATY z systemem Glasson placówki korzystające z usług firmy mogą oferować swoim klientom płatności ratalne i odroczone bezpośrednio z poziomu oprogramowania, którego używają na co dzień, bez konieczności wdrażania dodatkowych narzędzi.
Współpraca LM PAY S.A. z Glasson to kolejny krok w kierunku cyfryzacji usług medycznych w branży optycznej. Dzięki niej jeszcze więcej klientów będzie miało dostęp do płatności MediPay, z których każdego roku w Polsce korzysta 40 000 pacjentów. Nowe rozwiązanie niesie ze sobą korzyści zarówno dla placówek optycznych, jak i dla odbiorców ich usług i produktów.
Jak działa finansowanie MediPay by MEDIRATY w salonach optycznych?
Dzięki integracji MediPay z systemem Glasson finansowanie jest dostępne dla klientów salonów optycznych, którzy korzystają z oprogramowania Glasson – praktycznie w najkrótszym możliwym czasie i bez względu na cel zakupu. Cały proces odbywa się w kilkadziesiąt sekund, bez pomocy pracownika salonu. Klient nie musi składać żadnych dokumentów ani zakładać konta – wystarczy mu dowód osobisty i telefon.
Może wybrać jedną z dwóch opcji:
● odroczenie płatności do 30 dni – bez dodatkowych kosztów;
● rozłożenie płatności w czasie – na 3, 4, 8 lub 12 równych miesięcznych części.
Kwota możliwa do sfinansowania wynosi od 100 zł do 5 000 zł. Co istotne, salon otrzymuje pełną należność od LM PAY S.A. z góry – niezależnie od formy płatności, którą wybrał klient.
Korzyści dla salonów optycznych i ich klientów
Dla klientów salonów optycznych nowe rozwiązanie oznacza wygodę i maksymalizację dostępności usług – mogą oni zdecydować się na zakup nowoczesnych okularów korekcyjnych czy droższych szkieł bez konieczności ponoszenia wysokiego jednorazowego kosztu. Wydatek może zostać szybko i wygodnie sfinansowany, a spłata rozłożona w czasie, z dopasowaniem do indywidualnych potrzeb.
– Integracja MediPay z systemem Glasson przynosi szereg korzyści także salonom optycznym. Przede wszystkim klienci chętniej decydują się na zakup droższych produktów w placówkach oferujących płatności odroczone, co przekłada się na wzrost średniej wartości transakcji i zwiększenie sprzedaży. Atrakcyjne warunki finansowania przyciągają też nowych klientów, którzy bez tej opcji mogliby zrezygnować z zakupu. Rozwiązanie, które jest prawdopodobnie najszybsze na rynku, umożliwia podniesienie jakości obsługi oraz sprzyja budowaniu lojalności – osoby korzystające z finansowania często wracają po kolejne usługi. Dla salonu to ważna przewaga konkurencyjna. Elastyczne i przystępne formy płatności pozytywnie wpływają również na wizerunek salonu jako miejsca przyjaznego i otwartego na potrzeby klientów – mówi Olga Gójska, Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta w LM PAY S.A.
– Rozwiązanie to umożliwia stałym i nowym partnerom Glasson dostęp do naszych usług bezpośrednio z poziomu ich codziennego narzędzia pracy, co wpływa na jeszcze większe uproszczenie procesu obsługi płatności MediPay. Dla nas ta współpraca to możliwość poszerzenia udziału w finansowaniu klientów branży optycznej – dodaje ekspertka.
Integracja technologiczna dla nowoczesnych salonów optycznych
Oprogramowanie Glasson wspiera salony optyczne w zarządzaniu bazą klientów, gabinetem i magazynem, komunikacji z klientami, analizie danych oraz obsłudze sprzedaży.
– Wprowadzenie MediPay by MEDIRATY do naszego systemu to ważne udogodnienie dla salonów optycznych, z którymi współpracujemy. Dzięki temu rozwiązaniu ich klienci nie muszą już odkładać decyzji o zadbaniu o swój wzrok na później. Mogą wybrać odpowiednie dla siebie soczewki lub szkła oraz oprawki, a koszt zakupu szybko rozłożyć na dogodne raty lub odłożyć w czasie – tłumaczy Radosław Żak, właściciel Glasson. – Współpraca z LM PAY S.A. to dla nas okazja, by jeszcze pełniej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów i wspierać ich w rozwoju – dodaje ekspert.
LM PAY S.A. to firma obecna na rynku płatności odroczonych od 2010 roku, która współpracuje z klinikami, salonami i gabinetami z branży health & beauty w całej Polsce. Oferuje ona rozwiązania umożliwiające klientom indywidualnym finansowanie kosztów prywatnych usług medycznych oraz estetycznych za pomocą płatności odroczonych i ratalnych. Marki należące do firmy to MediPay i MediRaty. W listopadzie 2023 roku firma debiutowała na niemieckiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Düsseldorfie.