Marzysz o własnym salonie urody? A może już działasz w branży beauty? Jeśli tak – możesz stać się częścią wyjątkowego projektu, który pomoże twojej firmie rozwinąć skrzydła!
Jakich błędów unikać prowadząc salon piękności? Gdzie się dokształcać? W jaki sposób zadbać o dobrą renomę firmy? Szukając odpowiedzi na te i wiele innych pytań Ilona Adamska, właścicielka agencji I.D. Media, wydawca magazynów lifestylowych i książek, wraz z Katarzyną Kędzierską-Stępień, szkoleniowcem branży beauty i opiekunem klienta w marce kosmetycznej M’onduniq Cosmetiques Professionnel wpadły na pomysł wcielenia w życie wyjątkowego projektu pt. „Podręcznik dobrych praktyk w branży beauty”.
Idea projektu jest prosta: właścicielki salonów urody, medycyny estetycznej, stylistki fryzur, paznokci i wiele innych pań, które zyskały olbrzymie doświadczenie pracując w tym sektorze, mogą podzielić się swymi przemyśleniami, radami, czy udzielić bezcennych wskazówek osobom, które dopiero snują plany założenia własnego biznesu lub stawiają w nim pierwsze kroki. Dlaczego? Zamiarom takim przyświecają szlachetne idee: przede wszystkim chodzi o udoskonalenie rynku i wypromowanie praktyk, za sprawą których klienci będą zadowoleni zarówno z poziomu świadczonej usługi, jak i samego efektu. Inny cel to wypromowanie zasady uczciwej konkurencji w branży beauty, co zawsze wychodzi na dobre, zarówno klientom, jak i właścicielkom salonów. Wreszcie, projekt ten to wyjątkowa platforma wymiany doświadczeń, dzięki której uczestniczki wydarzenia mogą podzielić się swymi przemyśleniami na temat prowadzenia tego typu biznesu. Z kolei czytelniczki „Poradnika dobrych praktyk w branży beauty” odkryją w nim źródło wiedzy niezbędnej do prowadzenia profesjonalnego salonu, bez względu na to, czy będzie on mieć swą siedzibę w Warszawie czy małej miejscowości:
– Właścicielki salonów urody, kobiety przedsiębiorcze i zaradne, mają ogromny zasób wiedzy na takie tematy jak: budowanie relacji z klientami i pracownikami, pozyskiwanie dofinansowania, czy możliwości doskonalenia zawodowego. Dzięki „Poradnikowi dobrych praktyk w branży beauty” mogą stać się mentorami i przekazać tę wiedzę stawiającym pierwsze kroki w tej dziedzinie osobom. To cudowne uczucie, gdy można stać się inspiracją dla innych i motywować ich do działania. Projekt oferuje tę możliwość każdej z pań! – mówi Ilona Adamska, która wraz z Katarzyną Kędzierska-Stepien jest pomysłodawczynią projektu.
Warto też podkreślić, że jeśli zechcemy przystąpić do przedsięwzięcia, możemy wybrać jeden z wielu pakietów promocyjnych. W ramach najbogatszej ofert zyskujemy zatem: wywiad w książce, wywiad video z bohaterką książki na kanale You Tube, statuetkę „LIDER W BRANŻY BEAUTY 2022”, a także udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej z bohaterkami wywiadów z pakietu SUPER VIP i VIP oraz prezentacja salonu na profilu magazynu Imperium Urody w mediach społecznościowych. Pozostałe pakiety promocyjne również dają ogromne możliwości wypłynięcia na szerokie wody i zaistnienia z własnym biznesem.
Strategia budowania marki z dziedziny beauty to długa i żmudna praca. Na szczęście w tym procesie można wykorzystać niewyczerpane pokłady wiedzy inspirujących i posiadających imponujące doświadczenie zawodowe osób. Chcesz być jedną z nich? Weź udział w wyjątkowym projekcie, zostań współautorką „Poradnika dobrych praktyk w branży beauty”!