lederboard

Znamy skład Rady Programowej Forum IAB 2015


Kolejna, 9. edycja Forum IAB – corocznej konferencji marketingowej organizowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – odbędzie się w dniach 10 i 11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy. Znamy już skład Rady Programowej, która będzie czuwać nad warstwą merytoryczną, oraz zakres tematyczny wydarzenia.

 

Forum IAB to od lat najbardziej inspirujące na polskim rynku wydarzenie w branży marketingu internetowego. Nad tematem tegorocznej konferencji i doborem gości pracuje już Rada Programowa, kierując się najbardziej aktualnymi trendami i wydarzeniami na rynku internetowym w Polsce i na świecie. Konferencja poświęcona będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm – zarówno w aspekcie komunikacyjnym, poprzez wykorzystywanie nowoczesnych kanałów komunikacji, jak i sprzedażowym, poprzez przeniesienie sprzedaży z kanałów off-line do on-line, i organizacyjnym.

Ubiegłoroczna edycja zgromadziła ponad 70 prelegentów i panelistów z kraju i ze świata oraz 1000 uczestników. Swoimi doświadczeniami dzieliły się m.in. takie osobistości, jak Tomasz Zimoch – komentator sportowy, Daniel Sieberg – Head of Media Outreach w Google i Luke Townsin – Brand Strategy EMEA w Twitterze. Podczas 9. Edycji Forum IAB również nie zabraknie światowych sław internetowej komunikacji marketingowej. Ich nazwiska poznamy już pod koniec marca br.

W skład Rady Programowej Forum IAB 2015 wchodzą:
• Anna Podkowińska – Agora
• Anna Sakowicz – SMV Group
• Tomasz Rzepniewski – MEC
• Jacek Makowski – Polskapresse
• Piotr Kowalczyk – Media Impact
• Michał Wolniak – VML
• Adam Wysocki – k2
• Jakub Eichelberger – DDB
• Olgierd Cygan – D1
• Grzegorz Krzemień – Goldensubmarine
• Krzysztof Sobieszek – ZenithOptimedia
• Paweł Sala – Freshmail
• Robert Bednarski
• Michał Brański – Grupa Wirtulana Polska
• Artur Potocki – Interia
• Anna Kaczmarska – IDMnet
• Agnieszka Hryniewicz-Bieniek – Google
• Magdalena Mulenga – iprospect
• Yuri Drabent – Dentsu Aegis Network Poland
• Barbara Sołtysińska – LifeTube
• Beata Mońka – BMBC
• Jacek Kotarbiński
• Karolina Laskowska – PekaoSA
• Maciej Mroczek – IBM
• Wojciech Pronobis – T-mobile
• Maciej Marszałek – AXA
• Rafał Borkowski – mbank
• Marcin Wójtowicz – Get in Bank
• Dariusz Maciołek – PGE
• Mariusz Borkowski – Adamed
• Marcin Winkler – Play

Więcej informacji o Forum IAB 2015 oraz relacja z ubiegłorocznej konferencji znajduje się na stronie: www.forumiab.pl

***
Od 9 lat ambicją organizatora konferencji, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest tworzenie najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w kraju. Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk, Daniel Sieberg to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji. Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Ubiegłoroczne Forum IAB 2014 zgromadziło 1000 uczestników, którzy wysłuchali wystąpień ponad 70 prelegentów i panelistów z kraju i ze świata.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *