Rusza 2. edycja Diamentów Kobiecego Biznesu

DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU


Diamenty Kobiecego Biznesu to kolejny, po Lwicach Biznesu projekt magazynu LAW BUSINESS QUALITY, który ma na celu pokazanie, że kobiecy biznes ma wiele twarzy, a za sukcesem stoją nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, kreatywność i wytrwałość.

 

– Nasz projekt to wyjątkowa okazja do integracji środowiska biznesowego i ekspozycja 50 Diamentów Kobiecego Biznesu w prestiżowym magazynie. To nie tylko reklama i promocja marki, ale przede wszystkim kontynuacja budowania społeczności kobiet przedsiębiorczych, która została zapoczątkowana w 2016 roku – wyjaśnia Ilona Adamska, pomysłodawczyni akcji, red. naczelna Law Business Quality.

Diamenty Kobiecego Biznesu to także cykliczny projekt networkingowy mający na celu integrację kobiet pragnących nawiązać nowe kontakty biznesowe.

LBQ 3 (13 of 112)

– Duże zainteresowanie naszym projektem świadczy o potrzebie aranżowania tego typu spotkań i plebiscytów, które są wzajemną inspiracją i doskonałym źródłem nawiązywania nowych znajomości. Misją naszego magazynu jest integrowanie kobiet sukcesu, łączenie kobiet, które w życiu kierują się zasadami biznesowego fair play – dodaje Adamska.

W tym roku po raz pierwszy poza certyfikatem MARKA GODNA ZAUFANIA panie będą miały możliwość zdobycia prestiżowej statuetki pod hasłem DIAMENT KOBIECEGO BIZNESU.

_PIO8215

– Zdobycie takiej nagrody pomaga budować markę, zwiększa przewagę konkurencyjną na rynku, dodaje prestiżu firmie i pozwala w przyszłości pozyskać nowych klientów. Oczywiście przy odpowiedniej komunikacji PR-owej po wydarzeniu – dodaje Iwona Krześniak, PR Manager w Agencji I.D.MEDIA.

Zdobywców certyfikatu i statuetek tym razem wyłania specjalna Komisja, w której zasiądą redaktorzy magazynu LAW BUSINESS QUALITY, wykładowcy wyższych uczelni, prawnicy i specjaliści od personal brandingu. Wśród nazwisk m.in. Kasia Malinowska, Ewa Hartman, Alex Barszczewski oraz Marcin Andrzejewski z Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej, który mówi wprost:

– Godło czy znak towarowy typu Doskonałość Mody Twojego Stylu, Diament Kobiecego Biznesu etc., nadawany przy plebiscytach jest atrakcyjnym, a przede wszystkim skutecznym narzędziem budowania wizerunku, wzmacniania obecności na rynku oraz sprzedaży. Takie wyróżnienie to okazja do przeprowadzenia kampanii informacyjnej, pochwalenia się sukcesem partnerom biznesowym i klientom, a także podziękowania pracownikom za ich wkład w pozycję firmy. Godło umieszczone na opakowaniu produktu wyróżnia je na tle konkurencji, jest zachętą do zakupu gwarantującą bezpieczeństwo i satysfakcję. Badania pokazują, że konsumenci przywiązują dużą wagę do takich znaków, chętniej wybierają produkty posiadające certyfikaty i wyróżnienia potwierdzające jakość.

Lwice (56 of 154)

Przewodniczącą jury została Ewa Bednarek-Wojtal, radca prawny kancelarii prawnej PACTUM.

Plebiscyt nie jest zamknięty na firmy prowadzone tylko i wyłącznie przez kobiety. W tym roku po raz pierwszy przyznamy bowiem odrębne wyróżniania dla FIRM PRZYJAZNYCH KOBIETOM. Zatem udział do projektu mogą zgłaszać także przedsiębiorstwa prowadzone przez mężczyzn, ale oferujące produkty czy usługi dla pań.

Do projektu mogą zgłaszać się firmy, które mają nieposzlakowaną opinię na rynku pracy, nie zalegają z płatnościami w ZUS i US, prowadzą działalność gospodarczą minimum rok, cechują się nowoczesnością, innowacyjnością i nowatorskim podejściem do prowadzenia biznesu. Działają zgodnie z zasadami fair play, są odpowiedzialne społecznie i dbają o swoich pracowników.

Zgłoszenie powinno zawierać:

– opis firmy – maksymalnie do 1000 znaków ze spacjami

– logo firmy

– dane teleadresowe (adres siedziby firmy, www, Facebook)

– uzasadnienie chęci wzięcia udziału w projekcie

Wszystkie nagrodzone firmy znajdą się w specjalnym dodatku DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU w wakacyjnym wydaniu LAW BUSINESS QUALITY.

Gala finałowa odbędzie się 21.06.2017 o godzinie 20.00

Zgłoszenia wysyłamy do 10.06.2017. na adres: redakcja@magazynlbq.pl, w temacie wiadomości wpisując DIAMENTY KOBIECEGO BIZNESU.

Lwice (50 of 154)

Jak pierwszą edycję wspominają zwyciężczynie projektu?

Dorota Badora: „Było mi niezmiernie miło, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu, bo pozwoliło mi to na spotkanie w jednym miejscu kobiet, które łączy radość, miłość i pasja do tego, co robią. Uważam, że wyróżnienie kobiet, które tak ciężko pracują na swój sukces, to bardzo dobry pomysł. To miłe, kiedy ktoś dostrzega nasze starania, bo to daje nam motywację do dalszej pracy i realizacji naszych marzeń”.

Renata Driscoll: „Z wielką przyjemnością uczestniczyłam w finale I edycji Diamentów Kobiecego Biznesu organizowanym przez magazyn LAW BUSINESS QUALITY. Ilona Adamska, inicjatorka wydarzenia i twórczyni tego ciekawego magazynu, potrafi zgromadzić wokół siebie wspaniałe, kreatywne, pracowite i przedsiębiorcze KOBIETY. Spotkanie w moim odczuciu miało atmosferę życzliwości i dało mi dawkę dodatkowej energii! My, kobiety, często zapominamy, jak ważne są takie spotkania. Ponadto rozmowy kuluarowe to źródło wielu inspiracji i dużej dawki uśmiechu. Mam nawet ciekawe spostrzeżenie: czasami niepotrzebnie wydajemy pieniądze na psychologa – trzeba pogadać z serdecznymi, kreatywnymi i niezwykle energetycznymi babkami. Kobiety, mamy tę MOC!”.

Barbara Borowska: „Jak wspominam pierwszą edycję? Z błyskiem w oku… Tyle kobiecej energii i inspiracji w jednym miejscu nie zdarza się często. Prawdziwe przykłady przedsiębiorczości otrzymały swoje wyróżnienia. Myślę, że one zobowiązują, motywują i potwierdzają, że kobieca siła nie ma sobie równych!”.

fot. Piotr Wroniewicz / Gale LAW BUSINESS QUALITY

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>