Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

 

Podczas konferencji poruszona zostanie tematyka:

– BPM – wsparcie procesów biznesowych;
– Business Intelligence – analizy i raporty – archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
– bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
– zapobieganie nadużyciom i oszustwom
– rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
– systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
– rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
– Unified communications
– systemy Contact Center
– systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
– aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
– zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
– system powiadamia, przypomina
– systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
– systemy mailingowe i SMS-owe
– porównywarki usług ubezpieczeniowych
– elektroniczny kanał ubezpieczeń
– social media w ubezpieczeniach
– Mobilny Agent – rozwiązania i aplikacje mobline, sprzęt agenta.

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
• Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
• Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
• Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.

Asystentka ds. promocji konferencji
mobile: +48/531 375 811

Śledź nas na Facebooku: Kliknij tu!
Obserwuj na Instagramie: (@pirb_instytut)

Patronat medialny LAW BUSINESS QUALITY.

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *