lederboard

Obsługa klienta wchodzi na wyższy poziom

Pandemia nieodwracalnie zmienia świat biznesu. Firmy przenoszą się do Internetu, ponieważ  właśnie tam szukają kontaktu z nimi ich klienci. Co więcej, ci klienci oczekują kontaktu  bezpośredniego i natychmiastowego – tak przyznało 71% ankietowanych w raporcie „Customer  Experience Trends Report 2020”. Startup PinMeTo dzięki swojej innowacyjnej platformie przenosi  obsługę klienta na wyższy poziom. Teraz dzięki 20 mln euro inwestycji będzie rozwijał się jeszcze  szybciej. 

 

 

 

Klienci szukają bezpośredniego kontaktu

Jak wynika z raportu „Software House 2020” od początku pandemii ruch w polskim Internecie wzrósł  o 30%. Gdy dostęp do urzędów, firm czy fizycznych sklepów jest ograniczony bądź w ogóle niemożliwy, to kluczowe staje się zapewnienie ciągłości funkcjonowania tych podmiotów właśnie za pomocą Internetu. Rosnąca liczba zapytań od klientów, poszukujących informacji o otwartych punktach, ich godzinach funkcjonowania czy dostępnej ofercie, wymaga zastosowania systemów automatyzujących tę komunikację. Już w 2017 roku Chatbots Magazine szacował, że firmy mogą obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30%, wdrażając rozwiązania konwersacyjne, takie jak wirtualni agenci i chatboty. Teraz tym bardziej nie ma od nich odwrotu.

COVID-19 przyspieszył rozwój trendów związanych z digitalizacją. Firmy, które zainwestują w swoją  cyfrową transformację teraz, korzyści będą czerpać również po zakończeniu pandemii w postaci  większej liczby lojalnych i zaangażowanych w życie marki klientów. Kluczowe stają się więc  profesjonalna obsługa klientów i zadbanie o swoją widoczność w Internecie – mówi Eugeniusz Lonski,  Prezes Zarządu PinMeTo w Polsce.

Centrum dowodzenia obecnością w Internecie

PinMeTo to szybko rozwijający się startup typu SaaS. Stworzona przez tę firmę innowacyjna platforma  umożliwia prowadzenie szerokich działań marketingowych w Internecie. Z poziomu jednego miejsca  pozwala zarządzać kanałami w social mediach, aktualizować informacje i publikować wpisy w  serwisach mapowych czy wyszukiwarkach. Platforma agreguje również wszystkie komentarze,  recenzje czy opinie z różnych serwisów internetowych (np. Google, Facebook, Instagram czy Trustpilot), wysyła powiadomienia o nich i pomaga w delegowaniu zadań wewnątrz zespołu.

Podczas pandemii COVID-19 wiele marek, szczególnie tych, które posiadają wiele fizycznych lokalizacji, zmagało się z bardzo czasochłonnym zadaniem aktualizowania informacji na przykład o godzinach otwarcia czy obowiązujących obostrzeniach w danych punktach. Dzięki PinMeTo firmy mogą usprawnić ten proces i sprowadzić go do jednego kliknięcia.

W PinMeTo zainwestowały właśnie Cloud Capital i Spintop Ventures. Zastrzyk finansowy w postaci 20  mln euro firma wykorzysta do kontynuowania szybkiego wzrostu zarówno poprzez otwieranie  oddziałów na nowych rynkach, jak i rozbudowę obecnych biur. W tym momencie posiada swoje  przedstawicielstwa w Polsce, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Rumunii i Portugalii.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności