lederboard

Freelancer SEO? Jestem na tak!

Szukasz sposobu na podniesienie sprzedaży w twojej firmie? Chcesz wyprzedzić konkurencję? Postaw na najprostsze rozwiązanie i zainwestuj w usługi Google Ads i SEO!

W dobie szalejącej inflacji wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak mimo wszystko uzyskać większe obroty i wznieść firmę na wyższy poziom. Takie efekty możemy uzyskać inwestując w marketing. Dla wielu właścicieli ponoszenie dużych nakładów finansowych w sferze reklamy w dobie kryzysu jest jednak wydatkiem, na który nie każdy może sobie pozwolić. Wiadomo przecież, że usługi świadczone przez agencję marketingową oznaczają konieczność poniesienia sporych wydatków… Okazuje się jednak, że można rozwinąć stronę marketingową firmy za rozsądną cenę. Wystarczy postawić na usługi profesjonalisty – freelancera.

Dlaczego warto rozważyć tę opcję? Przede wszystkim pomoc freelancera oznacza niższe koszty dla firmy. Takie rozwiązanie nie wiąże się z koniecznością opłacenia wysokich rachunków wystawianych przez agencję marketingową.

Praca jednej osoby oznacza też lepszą komunikację – wystarczy, że sprecyzujemy nasze oczekiwania podczas pierwszej, jeszcze niezobowiązującej rozmowy, czy bezpośrednio przed podpisaniem umowy, zamiast w nieskończoność tłumaczyć nasze założenia całemu zespołowi. Potem, na każdym etapie pracy możemy liczyć na bezproblemowym kontakt z https://wojtekkonieczny.pl, w przeciwieństwie do agencji, jest bowiem bardziej dostępny. Często klient może liczyć na kontakt 24/7, co pozwala na działanie nawet w sytuacjach kryzysowych.

Największą zaletą usług świadczonych przez niezależnego profesjonalistę jest jednak jego elastyczność we współpracy z niewielkimi przedsiębiorstwami. Bez wartościowania, bez dzielenia klientów na ważnych i mniej znaczących, freelancer może ustalić plan działania nawet wtedy, gdy nie dysponujemy zbyt dużym budżetem. Zalety wiążące się z wyborem freelancera zamiast agencji są godne rozważenia tej opcji. Jest tylko jeden warunek: dobrze postawić na profesjonalistę w tej dziedzinie.

Aby to zweryfikować, warto przejrzeć portfolio i opinie zadowolonych klientów, których obsługiwał interesujący nas specjalista. Dobrze też już na etapie poszukiwań takich usług zwrócić szczególną uwagę na certyfikowanego specjalistę Google Ads i SEO Wojtka Koniecznego.

Do dzieła!

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności