lederboard

Geberit z tytułem „Dobra Marka Roku 2021” w kategorii ceramika

Marka GEBERIT znalazła się w gronie laureatów ogólnopolskiego programu Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma, którego celem jest promowanie najbardziej innowacyjnych producentów działających na polskim rynku. Przyznany tytuł jest potwierdzeniem najwyższej jakości produktów firmy oraz wyrazem zaufania odbiorców.

 

 

W ramach programu „Dobra Marka Roku” już po raz dwunasty zostały przeprowadzone niezależne badania konsumenckie, mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz, dokonanych między innymi na podstawie ogólnodostępnych źródeł, objęte zostały głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów. GEBERIT został bardzo wysoko oceniony, dlatego organizatorzy programu przyznali firmie tytuł Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii: ceramika sanitarna.

– Obecność Geberit w rankingu polskich firm jako lidera w swojej branży jest dla nas powodem do ogromnej dumy. Cieszy nas zaufanie i lojalność, jakimi co roku obdarzają nas klienci. Dane zgromadzone w raporcie są dla nas cennym źródłem informacji i miernikiem trendów rynkowych, którym cyklicznie się przyglądamy, budując strategię marki na kolejne lata. Strategię pełną pasji do technologii i wzornictwa – mówi Małgorzata Jarosik, Product Manager w Geberit Polska.

Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. W Polsce firma istnieje od 25 lat i jest pionierem w swoim sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Więcej informacji na www.geberit.pl

 

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Akceptuję zasady Polityki prywatności