Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować...
Strona głównaRozmaitościKonferencja "Świadome budowanie marki" zakończona sukcesem

Konferencja „Świadome budowanie marki” zakończona sukcesem


Prawie 40 osób spotkało się w warszawskim Monta Bistro & Bar, by posłuchać wyjątkowych prelekcji zaproszonych przez Agencję I.D.MEDIA (wydawcę m.in. Law Business Quality) gości. Wśród nich byli: Monika Zamachowska, Alex Barszczewski, Piotr Cieszewski, Dorota Goldpoint, Ewa Hartman, Viola Spiechowicz, Joanna Kruczek, Magdalena Antosiewicz, Honorata Dyjasek, Katarzyna J. Markiewicz, Fatima Zblewska i Iwona Krześniak.

 

Głównym celem wydarzenia było wyjaśnienie, czym tak naprawdę jest PR, dlaczego warto współpracować z gwiazdami jako ambasadorami marki. Czy faktycznie blogerzy to dziś siła napędowa sprzedaży, jak budować relacje z klientami, a także czy asertywność w biznesie jest konieczna do odniesienia sukcesu. Mówiono także o tym, jak ważne jest zaufanie w biznesie i dlaczego warto pojawiać się w mediach.

Do jakich wniosków doszli uczestnicy konferencji? Działania PR to proces ciągły. To budowanie pozytywnego wizerunku firmy, które musi stale trwać.

_PIO1568

– Dr Irena Eris w książce Aleksandry Ślifirskiej powiedziała kiedyś, że „budowanie marki osobistej to wszechstronny proces twórczy, którego nie można, a nawet nie powinno się uznawać kiedykolwiek za zakończony. To systematyczna praca na całe życie”. Podobnie jest z PR. –  mówi  Ilona Adamska, organizatorka konferencji.

– Mądre i długofalowe działania promocyjne dają naprawdę spektakularne efekty. Można mieć superprodukt, ale bez reklamy i promocji nie przebijesz się wśród konkurencji. Woody Allen powiedział kiedyś, że 80% sukcesu to umiejętność pokazania się. Stuart Henderson dodałby: „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy”. –  podsumowuje Adamska.

_PIO1385

Fatima Zblewska oraz Iwona Krześniak opowiadały o tym, jak ważny w budowaniu wizerunku firmy jest event marketing, który stał się dziś wiodącą formą promocji firm, marek oraz idei. Odgrywa coraz większe znaczenie w komunikacji z konsumentami. Jest sposobem na realizację najważniejszych celów firmy – budowania wizerunku oraz kształtowania opinii społecznej.

_PIO1229

Dr Ewa Hartman podkreślała jak ważne w biznesie jest zaufanie oraz budowanie marki opartej o emocje.

– Promując markę – buduj emocje. Emocje poprzedzają myślenie. Są szybsze niż rozum. Ludzie kupują pod wpływem emocji. – mówiła w trakcie wystąpienia prelegentka.

_PIO1555

Piotr Cieszewski, który regularnie komentuje wydarzenia o tematyce górskiej, a także społecznej i gospodarczej dla TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat oraz TVP INFO stwierdził podczas konferencji, że pojawianie się w mediach pomaga w biznesie, wywołuje zainteresowanie i może nie skutkuje zleceniami, w krótkim terminie, ale uwiarygadnia i np. powoduje, że kontrahenci nie oczekują referencji.

– Ludziom często brakuje odwagi do tego, by się pochwalić swoją wiedzą czy nowym produktem. Jeżeli masz ciekawy produkt, świadczysz przydatną usługę albo szkolisz czy uczysz, to z otwartą przyłbicą chwal się, mów o tym i staraj się dotrzeć z informacją o twojej działalności do mediów. –  mówił ze sceny Piotr Cieszewski.

_PIO1461

Alex Barszczewski wyjaśniał zasady budowania relacji, nie tylko z Klientami.

– W budowaniu relacji najważniejsze jest autentyczne zainteresowanie innymi ludźmi, nie tylko z punktu widzenia potencjalnych korzyści, lecz jako istotami ludzkimi w ogóle. Szczególnie tymi, którzy są w jakiś sposób różni od nas, bo tacy mają największy potencjał wniesienia w nasze życie nowych i znaczących wartości. Wiele osób ma z tym problem. – mówił ceniony konsultant biznesowy.

_PIO1636

Monika Zamachowska opowiedziała o tym, że w życiu warto kierować się sercem, warto być zawsze sobą. Należy budować swój wizerunek na sile prawdy. Wyjaśniła także dlaczego w biznesie ważna jest umiejętność bycia asertywnym.

Panelistki – Honorata Dyjasek, Katarzyna Markiewicz i Magdalena Antosiewicz opowiedziały o tym, dlaczego warto współpracować z blogerami i czy faktycznie blogosfera to dziś piąta władza.

_PIO1669

Ostatnim punktem spotkania była rozmowa z trzema cenionymi projektantkami: Joanną Kruczek, Dorotą Goldpoint i Violą Śpiechowicz. Rozmawiano o tym czy współpraca z gwiazdami ma realne przełożenie na biznes i wizerunek marki, a także czy zły wybór ambasadorka marki może jej faktycznie zaszkodzić.

_PIO1244

Pełna fotorelacja z konferencji dostępna na profilu Agencji I.D.MEDIA na https://www.facebook.com/pg/ID-Media-Agencja-Wydawniczo-Promocyjna-179450942073133/photos/?tab=album&album_id=1494696813881866

 

fot. Piotr Wroniewicz