Zostań członkiem

Otrzymuj najlepsze oferty i aktualizacje dotyczące Magazynu LBQ.

― Reklama ―

spot_img

Zdjęcie karty kredytowej w mediach społecznościowych Ryzyko kradzieży tożsamości i naruszenie prywatności

W dobie powszechnej cyfryzacji i dominacji mediów społecznościowych, wiele osób chętnie dzieli się szczegółami ze swojego codziennego życia. Platformy takie jak Facebook, Instagram czy...
Strona głównaRozmaitościV edycja WCGC Poland za nami!

V edycja WCGC Poland za nami!

Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa, czyli drużyna Liski, reprezentująca Lisek.APP – aplikację mobilną do zakupów online z dostawą do domu w 10 minut – zwyciężyli w V edycji WCGC Poland – krajowych elimanacjach do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata – World Golf Corporate Challenge. Drugie miejsce zajęła drużyna reprezentująca Konsalnet w składzie Witold Kwiatkowski i Mirosław Kęcik, a trzecie miejsce – House of Tudor, czyli Sunny Ahuja i Philippe Metras.

 

 

Jan Mikołajczak i Michał Mierzwa będą reprezentować nasz kraj podczas światowych finałów WCGC 2019, które odbędą się w dn. 3-7 lipca w Cascais w Portugalii. Nagroda główna za zwycięstwo w rozgrywkach na szczeblu narodowym obejmuje m.in. w pełni opłacony wyjazd na światowe mistrzostwa WCGC 2019 na jednym z najlepszych europejskich pól golfowych w Oitavos Dunes w Portugalii, zakwaterowanie w pięciogwiazdkowym hotelu The Oitavos, a także bilety lotnicze, stroje narodowej reprezentacji i wiele innych niespodzianek. Podczas trwającego kilka dni wydarzenia nasi zwycięzcy będą mieli okazję spotkać światowych ambasadorów WCGC, wziąć udział w uroczystej gali i innych imprezach towarzyszących, szkolić swoje umiejętności pod okiem sław, jak również zwiedzić malownicze Cascais i jego okolice.

W rozegranym 11 maja na polu golfowym w Sobieniach Królewskich turnieju WCGC Poland 2019 wystartowały 42 dwuosobowe drużyny. Poziom był bardzo wysoki, a szereg nagród dodatkowych na wybranych dołkach motywował do zaciętej rywalizacji. Niestety, podobnie jak rok temu, także w tym roku nikomu nie udało się wygrać wspaniałego auta, jakim jest Mercedes-Benz Klasa A, który był nagrodą za Hole in One na dołku #4 od Auto-Idea – Autoryzowanego Dealera Mercedes-Benz. Graczom udało się natomiast wygrać m.in. weekend w Hotelu Sobienie Królewskie G&CC dla 2 osób, całodniowy rejs po Bałtyku luksusowym jachtem ze sternikiem od Premium Yachting, podwójne bilety VIP Silver od Legii na mecze Ekstraklasy do grudnia 2019 roku, a także sprzęt i akcesoria golfowe Callaway i Odyssei oraz vouchery na zakupy w Bukier Store.

Turniejowi towarzyszyła Akademia Golfa, czyli piknik golfowy połączony z amatorskimi rozgrywkami dla dużych i małych początkujących golfistów, prowadzony przez instruktorów z Sobienie Performance Academy. O atrakcje i cenne nagrody zadbali jak zwykle niezawodni partnerzy WCGC Poland.

Polską edycję największego korporacyjnego turnieju golfowego na świecie od 2015 roku organizuje agencja marketingu zintegrowanego – Plej.

Partnerami WCGC Poland 2019 są Plej, Mercedes Benz – Auto Idea, Ballantine’s, Premium Yachting, Sobienie Królewskie Mazury Golf & Country Club, Legia, E4E, Callaway, Bunkier Store, Odyssey, Rent Design, Centrum Motorowodne Nautica  i LifeTube. Wydarzenie objęły patronatem medialnym redakcje: OOH magazine, OOH event, Media i Marketing Polska, MMP Online oraz MMP24, My Company Polska, Businesswoman & life, LAW BUSINESS QUALITY, magazynlbq.loc i wmeskimkregu.pl, Golf & Roll, Think MICE, MeetingPlanner.pl, www.golfpl.com
i TOPgolf.pl.

Galeria zdjęć z turnieju dostępna jest na http://wcgc.pl/galeria-2019